جاباما
۸۹۷۹۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساخت فیلم رزیدنت اویل به زودی آغاز می‌شود

یوهانس رابرتس که فیلم ۴۷ متر پایین را در کارنامه دارد، در حال توسعه فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil) است و به زودی فیلمبرداری آن را آغاز خواهد کرد.

گجت نیوز: یوهانس رابرتس که فیلم ۴۷ متر پایین را در کارنامه دارد، در حال توسعه فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil) است و به زودی فیلمبرداری آن را آغاز خواهد کرد.

ساخت فیلم رزیدنت اویل به زودی آغاز می‌شود

در سال 2017 بود که قسمت پایانی مجموعه فیلم رزیدنت اویل به اکران در آمد و پس از آن، تصمیم بر این شد که آثار تازه‌ای از این مجموعه ساخته شود که به بازی‌ها نزدیک‌تر است.

اقتباس‌های سینمایی بازی‌های ویدیویی معمولا یا کنسل می‌شوند و یا افتضاح از کار در می‌آیند اما مجموعه رزیدنت اویل توانست موفق ظاهر شود. درست است که هر قسمت از نظر منتقدان ضعیف بود و نقدهای منفی دریافت می‌کرد اما از نظر فروش، به حدی راضی کننده بود که قسمت‌های بیشتری از آن ساخته شود. سرانجام پس از 15 سال و شش قسمت، کارگردان و خالق مجموعه، پل دبلیو. اس. اندرسون تصمیم به بستن پرونده آن گرفت تا بر روی یکی از پروژه‌های دیگرش، یعنی ساخت نسخه سینمایی بازی نقش آفرینی مانستر هانتر (Monster Hunter) تمرکز کند.

ساخت فیلم رزیدنت اویل به زودی آغاز می‌شود

یوهانس رابرتس مدتی است که به عنوان کارگردان نسخه بازسازی فیلم Resident Evil انتخاب شده و او اخیرا جزئیات تازه‌ای از مراحل تولید این اثر را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

ما در حال حاضر، در حال توسعه فعال اثر هستیم. من به آن‌ها [شرکت سازنده] یک ایده دادم و آن‌ها دوست‌اش داشتند. بنابر این، هم‌اکنون که با شما صحبت می‌کنم، در حال آماده سازی فیلم هستیم. این فیلم بسیار ترسناک خواهد بود، بسیار بسیار ترسناک. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم.

در ذهن مردم، نسخه سینمایی رزیدنت اویل با ژانر اکشن، نقش آفرینی میلا یوویچ (Milla Jovovich)، سکانس‌های عجیب و غریب و داستان‌های مضحک پیوند خورده است. اما اگر به بازی‌های آن نگاه کنیم، فراتر از این حرف‌ها هستند. از داستان‌های قدرتمند تا شخصیت‌های خاطره انگیز. مجموعه بازی رزیدنت اویل در سال ۱۹۹۶ آغاز شد و اولین قسمت آن یک اثر کاملا ترسناک و تحسین برانگیز بود. داستان پیرامون کریس ردفیلد و جیل ولنتاین جریان داشت، دو مامور پلیس که باید پرونده چند قتل خونین را حل کنند و در این مسیر، در یک کاخ گرفتار می‌شوند، کاخی که زامبی‌ها آن را محاصره کرده‌اند. برخلاف بازی‌های نسل حاضر، در این بازی شما مهمات زیادی نداشتید و باید با استراتژی پیش می‌رفتید. همچنین در بازی پازل‌های مختلفی وجود داشت که نیاز به تفکر داشتند.

حرف‌های یوهانس رابرتس به این مسئله اشاره دارد که او می‌خواهد «این فیلم را به ریشه‌های بازی بازگرداند». اتفاقی که بدون شک مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت. نسخه دهه نودی بازی به حدی ترسناک بود که بسیاری از بازیکنان، حاضر نبودند آن را به تنهایی و در شب بازی کنند. رابرتس که چند اثر ترسناک در کارنامه‌اش دارد، گزینه مناسبی برای بازآفرینی همان فضای ترسناک نسخه‌های اصلی در این فیلم به نظر می‌رسد.

علاوه بر فیلم مذکور، تهیه کننده اثر، شرکت کنستانتین قصد ساخت یک سریال بر اساس این مجموعه را نیز دارد. گفته می‌شود که این سریال هم اکنون توسط سرویس نتفلیکس در دست توسعه قرار گرفته است و داستان آن پیرامون شرکت آمبرلا خواهد بود.

ساخت فیلم رزیدنت اویل به تهیه کنندگی جیمز وان (James Wan) به زودی آغاز خواهد شد. این فیلم هنوز تاریخ اکران دقیقی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج