جاباما
۸۹۸۰۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد وسوسه‌انگیز موناکو برای خرید ایکاردی

باشگاه موناکو برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی اینتر پیشنهادی ارائه کرده از لحاظ مالی او را به چیزی که می‌خواست، می‌رساند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه موناکو با ارائه پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی به علاوه پاداش، وارد رقابت خرید مائورو ایکاردی شد. سفیدوقرمزپوشان مونت‌کارلو نه تنها پیشنهادی ارائه کرده‌اند که می‌تواند نظر باشگاه اینتر را جلب کند بلکه برای خود او هم حقوقی ۱۲ میلیون یورویی در سال در نظر گرفته‌اند.

ایکاردی تا الان تمام پیشنهادهایی که از داخل یا خارج از ایتالیا دریافت کرده را نپذیرفته و بر رفتن به یوونتوس پافشاری دارد. این در حالیست که هر روز احتمال پیوستن او به بانوی پیر با توجه به شرایط این باشگاه کم و کمتر می‌شود.

طبق اعلام شبکه رای‌اسپورت ایتالیا، در این میان موناکویی که شروعی فاجعه‌آمیز در این فصل لوشامپیونه داشته، برای تقویت خط حمله‌اش ایکاردی را مدنظر دارد به خصوص که مهاجم کلمبیایی این تیم، رادامل فالکائو هم تنها تا پایان این فصل قرارداد دارد و باشگاه تمایلی به تمدید آن نشان نداده است.

پیشنهاد موناکو برای رقم انتقال ایکاردی، همان رقمی است که ناپولی هم به اینتری‌ها ارائه کرده است اما حقوق در نظر گرفته شده از سوی این باشگاه برای مهاجم آرژانتینی به مراتب بیشتر از رقمی است که آبی‌پوشان شهر ناپولی به او پیشنهاد داده‌اند. موناکو خواهان عقد قراردادی ۵ ساله با ایکاردی است به موجب آن او می‌تواند در پایان قراردادش ۶۰ میلیون یورو درآمد کسب کند. این در حالیست که حقوق پیشنهادی ناپولی ۷.۵ میلیون یورو است که با پاداش‌ها حداکثر به ۹.۵ میلیون یورو می‌رسد. حقوقی که موناکو می‌خواهد به ایکاردی بپردازد، حتی ۲ میلیون یورو بیشتر از رقمی است که او فصل گذشته از اینتر می‌خواست و مخالفت این باشگاه باعث بروز اختلاف میان طرفین شد.

اینتر قطعاً ترجیح می‌دهد که ایکاردی را به یک مشتری خارجی که حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور ندارد، بفروشد اما همه چیز به نظر خود بازیکن و مدیربرنامه‌ها و همسرش بستگی دارد. در این میان برخی از منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده‌اند که ایکاردی پیشنهاد موناکو را هم رد کرده و همچنان امیدوار است که در اندک فرصت باقی مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، یوونتوس اقدامی برای جذب وی انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج