جاباما
۸۹۸۰۳۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رپورتاژ آگهی

سه مقصد گردشگری رویایی در استان گیلان

اگر بپرسید که محبوب‌ترین تور‌های طبیعت‌گردی گیلان کدام‌ها هستند، ما به شما سه پیشنهاد می‌دهیم؛ تور ییلاق سلانسر، تور دریاچه عروس و تور ماسال. با هر کدام که همسفر شوید، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان رقم می‌خورد.

برترین‌ها: سفر به گیلان مانند تعبیر خواب‌های لذت‌بخش است. زیبایی طبیعی ناتمام این منطقه، گردشگران را حیران می‌کند.

سرسبزی طبیعت و پیوند کوه، جنگل و رودخانه با یکدیگر، قصه‌ای ناتمام از بخشایش زمین است. طبیعت گردی در گیلان از آن تجربه‌‎های بی‌نظیر است که تا مدت‌ها خاطره‌ی خوشش، لبخند به لب‌های شما می‌آورد. اما اگر بپرسید که محبوب‌ترین تور‌های طبیعت‌گردی گیلان کدام‌ها هستند، ما به شما سه پیشنهاد می‌دهیم؛ تور ییلاق سلانسر ، تور دریاچه عروس و تور ماسال . با هر کدام که همسفر شوید، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان رقم می‌خورد.

تور ییلاق سلانسر، قدم زدن در خواب‌های کودکی

دیدن دشت‌های سرسبزی که با گل‌های ریز و درشت رنگانگ پوشانده است درست شبیه رویایی است که در خواب‌های کودکی می‌دیدیم. حالا وقت آن است که با تور ییلاق سلانسر همراه شوید و در تصویری واقعی قدم بزنید. برای دیدن یکی از شگفت انگیز‌ترین مناظر طبیعی ایران کوله پشتی‌تان را ببنید و عازم تور سلانسر شوید. توری که محال است فراموش کنید و لحظاتی لذت‌بخش و پر انرژی برای شما می‌سازد.

سه مقصد گردشگری رویایی در استان گیلان

چه زمانی به ییلاق سلانسر سفر کنیم؟

بهترین زمان برای سفر به سلانسر بهار و تابستان است. خنکای ییلاق شما را فرا می‌خواند

ییلاق سلانسر کجاست؟

گیلان، رستم آباد

تور دریاچه عروس، لذت عکاسی از عروس گیلان

دریاچه عروس گیلان در کنار روستای زیبای حلیمه جان، یکی از افسون‌کننده‌ترین مناظر طبیعی گیلان را دارد. با همراهی تور دریاچه عروس قطعا لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز خواهید داشت.

دریاچه عروس گیلان به منظره دو رنگش در کنار مزارع روستایی و درختان سربه فلک کشیده معروف است. صبح که به دریاچه نگاه می‌کنی، زمردی سبز در میان درختان می‌درخشد و جلبک‌های سبز روی دریاچه را به زیبایی تزئین کرده‌اند. اما به میانه‌های روز که می‌رسی، وزش باد روح‌نواز و خوش‌عطر آن منطقه، جلبک‌ها را کم کم کنار می‌زند تا عکس آسمان آبی بر آینه دریاچه بیفتد و زمرد با فیروزه بیامیزد.

سه مقصد گردشگری رویایی در استان گیلان

همین است که وقتی با تور دریاچه عروس، پس از کمی پیاده‌روی، در میانه‌های روز، به دریاچه می‌رسی، انگار که روزت تازه آغاز می‌شود. طبیعت بکر و دست‌نخورده، با مناظر نفس‌گیرش، جان می‌دهد برای تماشا کردن و عکاسی. بهترین سوغات هم از سفر با تور دریاچه عروس همین عکس‌هاست که شاید دوستانتان باور نکنند همه‌اش طبیعی و بدون دستکاری‌های کامپیوتری باشد.

چگونه به دریاچه عروس سفر کنیم؟

مسیر تور دریاچه عروس از جاده قزوین به رشت می‌گذرد. وقتی در جاده به سمت رودبار و منجیل می‌روید، به توتکابن که رسیدید باید مسیر روستای حلیمه جان را در پیش بگیرید. حتی قدم زدنی ساده در روستا با مردم مهمان‌نواز و سخت‌کوشش، می‌تواند لذتی ناب برایتان به ارمغان بیاورد. از روستا باید کمی پیاده‌روی کنید تا به محیط بکر دریاچه عروس برسید. در اطراف دریاچه می‌توانید با رعایت برخی نکات کمپ بزنید، غذا‌های خوشمزه تهیه و نوش جان کنید، قدم بزنید و حسابی از بودن در طبیعت لذت ببرید.

تور ماسال، مهمانی ابر‌ها

وقت آن است که رویای‌تان را واقعی کنید. پس بار سفر ببندید که قرار است با تور ماسال به یک رویا سفر کنید. ماسال یکی از حیرت‌انگیزترین بخش‌های طبیعت تالش است. این ییلاق سرسبز در آغوش ابر‌ها قرار دارد. شما می‌توانید با تور طبیعت گردی ماسال هم مسیر شوید و خود را برای یک لذت همیشگی مهمان کنید. پس تا فرصت باقی است، تور ارزان قیمت ماسال را خریداری کنید.

سه مقصد گردشگری رویایی در استان گیلان

ماسال، لالایی روح

با عبور از مسیری سرسبز، از دل ییلاق‌های دست‌نخورده‌ی منطقه عبور می‌کنید. آرامش در تمام طول سفر شما را همراهی می‌کند. در این تور، مناظری بی‌بدیل، قاب چشم‌هایتان را پر می‌کنید. پس اگر می‌خواهید در این تجربه‌ی بی‌نظیر همراه باشید، تور ماسال را خریداری کنید.

با عبور از انبوه درختان، صدای رودخانه خالکایی به استقبال شما می‌آید. هر آنچه که از آرامش و خیال در ذهن‌تان دارید در این‌جا می‌توانید لمس کنید. با گذر از این مسیر، به ییلاق زیبای ماسال می‌رسید.

ماسال کجاست؟

این منطقه در استان گیلان قرار دارد. با عبور از دل کوه‌های تالش به ماسال می‌رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج