۸۹۸۰۹۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

وزیر ورزش: لیگ برتر بدون مشکل برگزار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاهها و تیم ها دارد.

خبرورزشی: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت روبدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، داورزنی معاون قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، تاج رییس فدراسیون ، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسئولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

مسعود سلطانی‌فر تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاهها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با خاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان بایستی حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده گفت: تلویزیون نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسولان برگزاری و باشگاههاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من یک لنگی بی افتخارم

      ناموسا این مدیر دبستان بودن زیادیشه، مثل بچه های دبستانی که از یه چیزی خوششون میاد از لنگ حمایت میکنه، اسمت تو تاریخ ثبت شد و آیندگان در مورد خیانت هات به ورزش و تیم های شهرستانی قضاوت خواهند کرد

    • بدون نام

      تو اگر از تیم های خودت طرفداری نکنی همه چیز درست میشود

    • بدون نام

      تو اگر از تیم محبوب پسرت امسال حمایت نکنی همه چیز حل است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما کارگردانی نکنی همه چی درست میشه ...تو رو به اروای خاک پدر مادرت بزار عدالت رعایت بشه ....از تیم لنگ کم حمایت کن انصاف داشته باش ..بقیه تیم ها هم طرفدار دارن زحمت می کشن .اجازه بده عدالت رعایت بشه .... بخدا اخرش تو دو متر کفن جا می گیری متری ۳ هزار تومان ....دنیا دو روز اخر عاقبت نداره ...بس کن دیگه خواهشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج