۸۹۸۰۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتظاری: حالا زمان رسیدگی به پارس جنوبی است

نیما انتظاری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به کمالوند ایمان دارم و مطمئنم حریف دست‌وپا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم.

خبرگزاری میزان: نیما انتظاری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم ما تغییرات زیادی کرده و برای هماهنگی به زمان نیاز دارد. به نظرم با وجود همه تغییرات شرایط خوبی داریم، چون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می‌توانیم فصل را با قدرت شروع کنیم.

وی ادامه داد: عملکرد خوبی در تمرینات داشتم و می‌دانم کمالوند از من راضی است. مربیان هنوز به ترکیب ثابتی نرسیدند و در هر بازی از بازیکنان به شکل گردشی استفاده می‌کنند. با این حال من همه تلاشم را می‌کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: باید با همه تیم‌ها بازی کرد. چه در هفته اول و چه در هفته آخر فرقی ندارد. بالاخره ما باید دیر یا زود پرسپولیس بازی می‌کردیم. هر سال لیگ سخت‌تر می‌شود و در فصل پیش رو لیگ کمی جوان شده و برخی تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند. بدون شک کنار تیم‌های با تجربه رقابت‌های زیبایی را شاهد خواهیم بود.

انتظاری با اشاره به بازی با تیم پرسپولیس گفت: بازی تیم پرسپولیس در هر شرایطی سخت است. تیم ما هم تغییرات زیادی کرده و علاوه بر این که خیلی جوان است برخی بازیکنان‌مان اصلا تجربه بازی در ورزشگاه آزادی را ندارند. با این حال من به کمالوند ایمان دارم و مطمئنم حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم.

وی ادامه داد: در فصل پیش رو تلاش می‌کنیم همچنان در نیمه بالای جدول بمانیم. شاید تیم ما جوان باشد و ستاره کمتری داشته بشد و رقبا حساب زیادی روی تیم ما باز نکنند، ولی خودمان می‌دانیم که چه تیم با انگیزه‌ای هستیم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا روند خوب تیم جوان لیگ برتر را حفظ کنیم. ما همیشه در نیمه بالای جدول بودیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم. از هواداران هم می‌خواهم همانطور که به تیم فصل قبل اهمیت دادند این فصل هم برای تیم پارس جنوبی اهمیت قائل شده و از ما حمایت کنند.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: تنها مشکل تیم ما مالی است. اگر مسئولان به این تیم بها ندهند و کمک نکنند بقا در لیگ سخت می‌شود. مشکلات مالی تیم ما زیاد شده و اگر مسئولان استان، پارس جنوبی و منطقه ویژه به داد این تیم نرسند شرایط خیلی بدتر می‌شود. دریافتی بازیکنان صفر درصد است و در آستانه شروع مسابقات این جای تاسف دارند. مسئولان اگر می‌خواهند دلخوشی مردم جم به دست نابودی سپرده نشود حالا باید به فکر حل مشکلات بیفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج