جاباما
۸۹۸۱۱۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اکران مجدد نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰

مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰، بعد از تجربه‌ای موفق در اکران، به صورت محدود باز نمایش داده می‌شود.

خبرآنلاین: مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰، بعد از تجربه‌ای موفق در اکران، به صورت محدود باز نمایش داده می‌شود.

اکران مجدد نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰

به مناسبت معرفی مستند در «جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینماهای هنر و تجربه اکران مجدد می‎‌شود.

«در جستجوی فریده» طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش درمی‎آید. علاقمندان برای خرید بلیت فیلم می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

«در جستجوی فریده» که پاییز سال گذشته در سینماهای گروه هنروتجربه اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده‌است. این مستند که مورد توجه منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند هنروتجربه را نیز به خود اختصاص دهد.

«در جستجوی فریده» روایت‌گر قصه زندگی زنی به نام فریده است که که ۴۰ سال پیش در حرم امام رضا (ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیر خوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته و به هلند برده می‌شود. او جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش شروع کرده و این مستند شرح این سفر و جست‌وجو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج