جاباما
۸۹۸۲۳۷
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شرایط توزیع چای وارداتی با ارز دولتی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: ستاد تنظیم بازار، شرایط توزیع چای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی را مشخص کرد.

ایسنا: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: ستاد تنظیم بازار، شرایط توزیع چای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی را مشخص کرد.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی افزود: این مصوبه با توجه به تغییر وضعیت واردات چای از گروه یک به گروه دو و عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات این کالا از تاریخ ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ صادر شده است.

او ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد حجم واردات چای از ابتدای سال ۹۸ تا قبل از این تاریخ که تاریخ تعیین شده برای اخذ مابه التفاوت ۴۸۰۰ تومانی از کالاهای منتقل شده از گروه یک به گروه دو بوده، قابل توجه بوده است، از این رو مقرر شد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با دعوت از تمام واردکنندگان چای نسبت به اخذ آمار موجودی و سوابق قیمت عرضه چای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومان و... اقدام کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر است این سازمان نسبت به معرفی واحدهایی که چای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی را با قیمت چای وارد شده با ارز نیما به فروش رسانده‌اند، به بانک مرکزی اقدام کند تا مابه‌التفاوت از آنان اخذ شود.

کلامی درباره نحوه توزیع چای وارداتی با ارز ۴۲۰۹ تومانی نیز گفت: توزیع این چای به قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می گیرد و مقرر شد وارد کنندگان چای برای تعریف شبکه توزیع تحت نظارت در قالب اتحادیه اسکاد، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های آموزش و پرورش، هیأت های مذهبی در ایام ماه محرم و صفر و ... معرفی شوند.

او تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار بانک مرکزی را مکلف کرد رفع تعهد ارزی تمام کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومان را منوط به ارایه تأییدیه فروش کالای وارد شده به قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از سوی سازمان مذکور و یا تأییدیه عرضه کالای وارد شده در شبکه های توزیع منتخب از سوی وزارتخانه های متولی کند.

به گفته کلامی در این مصوبه وزارتخانه های متولی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمینه سازی برای تخلفی جدید در حال اقدام است .

    • بدون نام

      به خاطر خدا هم شده تولیدات داخلی رو حمایت و ارزانتر کنید کی قسم خورده ارز رو به بهانه های مختلف خارج کنه:چیزایی که ضروریه به اندازه کافی بیارین ووسایل پزشکی و داروی کافی قیمت کلان ندین به مردم کیسه هوا اینهمه ضروریه باتری برا قلب غیر ضروریه

      پاسخ ها

      • ش

        شرایط توزیع چای دولتی با ارز دولتی'' به افراد کمتر از ۱۸ سال چای دولتی و با ارز دولتی فروخته نخواهد شد'! این افراد باید برای خرید چای ملتی و با ارز ملتی روانه نا کجا آباد شوند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج