جاباما
۸۹۸۳۸۷
۴۲ نظر
۵۰۰۱
۴۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جاده‌های شمالی همچنان پُرترافیک است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای شمالی کشور سنگین و بعضاً نیمه‌سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده بیلوان تا کیلومتر ۷ سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در محدوده پیچ سرهنگ و دهانه جنوبی تونل کندوان را نیز نیمه سنگین ارزیابی و تصریح کرد: در محدوده سد کرج تونل شماره ۵ و هزارچم، ترافیک نیمه‌سنگین است.

جاده‌های شمالی همچنان پُرترافیک است

وی با اشاره به این مطلب که طول محور کرج - چالوس از جنوب به شمال پرحجم است، بیان داشت: جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های امامزاده هاشم، امامزاده علی، گردنک، شنگله، تونل وانا و پلیس راه لاریجان ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی وضعیت ترافیکی در جنوب به شمال محور فیروزکوه را پرحجم و روان دانست و گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور قزوین - رشت در محدوده‌های رودبار، امامزاده هاشم، لوشان و منجیل، سنگین و نیمه‌سنگین است؛ همچنین شمال به جنوب این محور یعنی از سمت رشت به قزوین در محدوده پل رودبار، ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی در آزادراه‌های تهران - کرج، تهران - قم و کرج - قزوین را پرحجم و بعضاً نیمه‌سنگین ارزیابی کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت در محور کرج - چالوس اعلام کرد: با توجه به وضعیت ترافیکی، محدودیت در محور کرج - چالوس اجرا نمی‌شود و تردد در این محور کماکان دو طرفه است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ساعت ۲۰:۳۰؛ ترافیک سنگین در محور هراز

سرهنگ سیاوش محبی، رییس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: از ساعت ۵ صبح امروز تاکنون شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم.

وی افزود: محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) نیز شاهد ترافیک پر حجم هستند، اما در این محورها شاهد گره ترافیکی نیستیم.

رییس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: برای روز جمعه که شاهد بیشترین حجم ترافیکی بازگشت خودروها به سوی شهرهای بزرگ به ویژه تهران هستیم، قطعا محدودیت های ترافیکی لحاظ خواهیم کرد.

ساعت ۲۲:۰۰؛ ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پر حجم و در ورودی های شهر تهران مانند جاجرود و آزادراه تهران-پردیس ترافیک بیشتری را شاهد هستیم.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده اما به مرور خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

سلیمانی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین است، اما خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محورها گره ترافیکی وجود ندارد.

جاده‌های شمالی همچنان پُرترافیک است

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: بیشترین آمار تصادفات به دلیل سرعت زیاد و عدم توجه کافی به جلو است بنابراین هم وسطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فاصله طولی مناسب با خودروهای جلوی سفری بدون خط را سپری کنند.

وی اذعان کرد: مدیریت زمان سفر از نکاتی است که همیشه توسط فرماندهان پلیس راه اعلام می‌شود، اما متاسفانه هم وطنان در ساعات آغاز و یا پایان تعطیلات اقدام به شروع سفر می‌کنند که این باعث بروز گره ها و ترافیک های سنگین می‌شود که هم وطنان میتوانند با رعایت این نکات سفری با حداقل زمان و اتلاف وقت را سپری کنند.

ساعت 22:30؛ ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور

خبرگزاری فارس: سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا امروز در حاشیه بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار مواصلاتی سنگین را در محورهای کشور به ویژه استان تهران و محورهای شمالی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: پلیس پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در حال حاضر شرایط مناسبی را در محورها داریم و مشکل خاصی گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محور هراز، حدود پنج کیلومتر منتهی به امامزاده هاشم(ع) و منطقه لاسم در مازندران شاهد ترافیک هستیم؛ در محور چالوس نیز مسیر شمال به جنوب سنگین و در حال حرکت هستند.

ترافیک تنها در محورهای منتهی به شمال کشور

حسینی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از وضعیت نسبتا آرامی برخوردار است و در آزادراه‌های منتهی به تهران- ساوه و قزوین به رشت از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان کرد: ما در محدوده رودبار و منجیل به خصوص در معابر درون شهری رودبار و شهر منجیل شاهد تراکم ترافیکی به دلیل توقف شهری هستیم.

وی با بیان این که شرایط مناسبی را برای بازگشت مسافران به شهرهای خودشان و به ویژه تهران ایجاد کردیم افزود: در روزهای آینده به خصوص فردا و پس فردا تدابیر ویژه‌ای برای تردد رفت و برگشت خواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: آنچه که پلیس در سیاست‌های جدید مورد نظر دارد این است که کمترین محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: ایجاد محدودیت خوشاینده رانندگان و مسافران نیست و امیدواریم با اعمال کمترین محدودیت و نظارت و کنترل پررنگ حداکثری بتوانیم نظم و انضباط را در ترددها ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطر نشان کرد: حجم تردد به حدی است که نمی‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در محورهای پرتردد مانند هراز و چالوس فیروزکوه شاهد ترافیک نباشیم.

حسینی افزود: رانندگان نسبت به ظرفیت جاده ها و نکات ایمنی آگاه هستند و از هم وطنان درخواست داریم نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم عقده ای تهران حق همه مردم ایران و میخورن امان نمیدن دیگرانم برن سفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگران یعنی کیا؟ اونا که از جنوب راه می افتند با قطار میان و ماشین هم میارن که در جاده چالوس رانندگی کنند؟ خب برید همون طرف خودتون.حتما باید ادای تهرانیها رو در بیارید تا حس کنید مسافرت رفتید؟

      • بدون نام

        بیسواد تو جاده همه پلاکی هست فقط تهران نیست فعلا شماها برای کار میاید تهران مثل شمالی ها ماشین خواب شدین

      • بدون نام

        اگر هنوز غیرت و اعتراضی هست به سو مدیرت و حیوان آزاری مال مردم تهرانه با احترام اسمشون رو به زبون بیار

      • بدون نام

        ناتوان ذهنی مقصر از تنگی جاده اس برای شصت سال پیش به مردم چه عرضه تموم کردن بزرگراه هم ندارن مثل تو

      • بدون نام

        تو اگر سفر برو بودی مثل همینا میرفتی یا از رشت میرفتی سوختی حسودی چرا مردم دو روز نفس میکشن از دستتون

      • امیرظفری

        درد تهرانیها نکشتون

      • بدون نام

        آره واقعا

      • بدون نام

        ۱۲:۴۵
        از تهرانیا تقلید کنن ! تو و امثالت چه تحفه ای هستید که کسی بخواد ازتون تقلید کنه هرجا پا میذارید اونجا رو نابود میکنید میخواد شهریار باشه یا لواسان یا شمال

      • بدون نام

        ۱۶:۰۲
        آره غیرتتون و میشه تو پارتی های تهران و دخترانی که برای شیوخ عربی از تهران میرن دوبی دید

      • بدون نام

        یعنی هجوم آوردن بیست میلیون در هر آخر هفته به شمال و نابود کردن جنگل و کشاورزی برای ساخت ویلا خیلی خوبه فقط جاده ها باریکه!! به درک که تو جاده می مونید.فقط وارد شهرها و روستاهای ما نشید

      • بدون نام

        نه تهرانی نه بقیه جاها شمال نیاید.گنجایش و اعصاب نداریم.شرتون کم

      • بدون نام

        از غیرت شما تهرانی ها همینقدر بس که فقرای جنوب شهر تهران و نمی بینید به نابرابری در شمال و جنوب شهر تهران اعتراض نمیکنید برای کودکان کار تهران اعتراض نمیکنید برای سگ کشی اعتراص میکنید

    • احمد

      خاک بر سرشون خاک خاک خاک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بخاطر سفر فقر فرهنگی دارید با لایک زن هات

      • بدون نام

        بخاطر بیشعوری.وقتی می فهمند شمال گنجایش این همه کور و کچلو نداره ولی باز میرن.بخاطر اینکه نمی تونن درک کنند و سر خرشون رو کج کنند سمت دیگه.برن همون اطراف تهران اصلا.مگه ییلاق نداره؟

      • بدون نام

        این جماعت بیشعور فقط میخوان خودشونو به شمال برسونند و در ویلاشون جوجه بزنند.همین! یه ذره هم شعور درک طبیعتو ندارند وگرنه این ویلاهای زشت و نکبت رو نمی خریدند

    • بدون نام

      الان میگن چرا مسافر میاد انقدر پررو اند روزیتون بیشتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت زیاد میگن

      • بدون نام

        ایول کلی میخندم

      • بدون نام

        رعایت ادب و احترام احتیاج به به بخشنامه ندارد ، بنابراین مودب باش . آخه این چه متنی بود که نوشتی ؟

      • بدون نام

        روزی خودتون از نفت و گاز خزر و خلیج فارسه شما ۶۰ درصد بودجه مملکت و نبلعید روزی دادن پیشکشتون کسانیکه تو کار هتل و ویلان یک درصد جمعیت شمال هم نیستن بقیه پول تو رو نمیبینن تازه به دوران رسیده اغلب شمالیها قشر کارمند و کارگر و معلمن کاری به پولی که تو خرج شکم وامونده خودت و خانواده ات میکنی ندارن لابد برید مشهد هم میگید خرج و روزی مردم مشهد و میدید شما ۶۰ درصد پول نفت و گاز و نخورید نمیخواد روزی بدید به کسی اینم از بیسوادی و نفهمیته که اینجوری حرف میزنی .

      • بدون نام

        روزی خودتون از نفت و گاز خزر و خلیج فارسه شما ۶۰ درصد بودجه مملکت و نبلعید روزی دادن پیشکشتون کسانیکه تو کار هتل و ویلان یک درصد جمعیت شمال هم نیستن بقیه پول تو رو نمی بینن اغلب شمالیها قشر کارمند و کارگر و معلمن چیکار پولی که تو خرج شکم وامونده خودت و خانواده ات میکنی دارن لابد برید مشهد هم میگید خرج و روزی مردم مشهد و میدید شما ۶۰ درصد پول نفت و گاز و نخورید نمیخواد روزی بدید به کسی اینم از بیسوادی و نفهمیته که اینجوری حرف میزنی .

      • بدون نام

        وقتی ازت بدمون میاد بهتره نیای. نه که بیای و مزاحمت ایجاد کنی و بخندی.معلوم نیست از چه فرهنگی هستی که بهت بر نمی خوره

    • بدون نام

      عالیه

    • بدون نام

      بگید تهرانیها میرن چرا همه مردم و بد نام میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت میگی پلاک همه شهر هاست بعد برن مگه جرمه

      • بدون نام

        نه اتفاقا از همه جا هستند.خود تهرانیها هم ترکیبی از هفتاد و دو قبیله اند!!!

    • بدون نام

      شمالی خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهرانی درررررررررررد

      • بدون نام

        چند وقت دیگه که ایران تجزیه شد جواب دلقک بازیهای الانت و میگیری عقده ای فعلا برو به چریدنت تو شمال ادامه بده و پست سر هم سریالی کامنت بذار روز گریه ات به شدت نزدیکه روزی که مثل افغانستان کشور محصور در خشکی بشه

    • آسا

      اگر پنجشنبه تعطیل اعلام بشه این مشکل کاملا حل و تمام میشه،،،
      اما بهتر به نظر میرسه جمعه ها و روز شنبه تعطیل بشه اینطوری ارتباط بیشتری با دنیا خواهیم داشت..
      کو دلسوزی که علم کشور داری رو بشناسه و کاسب نباشه،،؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری حل میشه؟ زامبی های بیشتری هجوم می برند شمال بعد حل میشه؟

    • بدون نام

      با پول نفت و گاز ما مردم خوزستان و بوشهر،جاده های تهران و شمال رو درست میکنن برا آخر هفته هاشون که برن شمال
      ماهم باید دود و آلودگی هوا بخوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثبت زدم ولی دوست عزیز پول نفت و گاز شمال (شرکت حفاری نفت شمال) و حتی پول چوبی که از درختان شمال میکنن و صادر میکنن به ترکیه هم صرف تهران میشه اگرم جاده ای رو میسازن تو شمال برای تفریح تهرانیهاست که راحت تر برن تفریح جاده های شمال معمولا آخر هفته ها به نفع تهرانیها و برای تهرانیها یکطرفه است و برای شمالیها بسته تا بحال چند بیمار شمالی بخاطر یکطرفه بودن جاده و اینکه نیاز به امکانات پزشکی داشتن فوت شدن فکر نکن پولی خرج ما میشه نه شعورشونم که می بینی انگار همه تو شمال ویلا دارن میگه روزیتون زیاد میشه مردم شمال اکثرا زندگی کارمندی و کارگری دارن مثل بقیه شهرها دکتر و مهندس و معلم و ...هم هستن

      • بدون نام

        شماها که قعلا هجوم آوردید سمت ما.مار از پونه بدش میاد ...

    • بدون نام

      تهرانیهای ندید بدید

    • بدون نام

      اگر پلیس نظارت کنه چرا باید ترافیک اینجوری پیش بیاد. یکسرس که از مسیر سمت چپ شروع به تردد میکنن را باید گواهینامه هایشان باطل بشه. اینها باعث ایجاد ترافیک میشوند و متاسفانه تاکنون جلوی سلیقه ای رانندگی کردن این افراد گرفته نشده

    • بدون نام

      ما عاشق مسافریم
      مسافر=پول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت و شمالی جان نزن جز مهانپذیرها و ویلادارها تو شمتا کسی عاشق مسافر نیست اونام همه همه ۱ درصد جمعیت شمال نمیشن

    • عبدالرحمن

      دستشون درد نکنه خوب کاری می کنندبه تو چه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو با اون اسمت گمشو برگرد عربستان هر وقت در مورد منطقه خودت خبر بود بپر وسط نظر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج