جاباما
۸۹۸۴۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش روبن به واگذاری پیراهن شماره ۱۰ به کوتینیو

ستاره پیشین بایرن مونیخ نسبت به رسیدن پیراهن شماره «۱۰» بایرن مونیخ به فیلیپه کوتینیو واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: آرین روبن که در این تابستان به حضور ۱۰ ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» درباره واگذاری شماره پیراهن «۱۰» بایرن به فیلیپه کوتینیو که سال‌ها متعلق به وی بود، گفت: باشگاه این موضوع را به اطلاع من رساند و در این خصوص با حسن صالیحمیدزیچ صحبت کردم.

برای من مهم این است که هر اتفاقی که می‌تواند برای باشگاه خوب باشد، رخ دهد. اگر پیراهن شماره «۱۰» برای بازیکن و تیم خوب باشد، پس مشکلی وجود ندارد.

واکنش روبن به واگذاری پیراهن شماره ۱۰ به کوتینیو

روبن که در دوران حضورش در بایرن مونیخ در 309 بازی 144 گل به ثمر رساند و یکی از چهره‌های محبوب در بین هواداران این تیم آلمانی بود، تصریح کرد: نمی‌دانم که آیا پیوستن کوتینیو به بایرن بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای این تیم بیفتد یا خیر!

وقتی بازیکنی جدید به تیم ملحق می‌شود، باید منتظر ماند و عملکرد او را دید. فیلیپه بازیکن فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم ما را سورپرایز کند. برای بایرن مونیخ هم آروزی فصلی موفق دارم.

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست، پس از یک فصل و نیم حضور در این تیم از جمع آبی‌واناری‌ها جدا و به باواریایی‌ها پیوست.

بایرن مونیخ در ازای 8.5 میلیون یورو کوتینیو را از بارسلونا یک سال قرض گرفته و متعهد شده دستمزد این هافبک برزیلی را به طور کامل پرداخت کند. این باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری می‌تواند در ازای 120 میلیون یورو قرارداد کوتینیو 27 ساله را قطعی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج