جاباما
۸۹۸۶۱۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی احساساتی، دارای قدرت تخیل قوی، طرفدار سادگی، خونگرم، مهربان و دارای اعتماد به نفس بالا هستید. شما در میان دوستان خود از احترام بالایی برخوردار هستید، اما باید سعی کنید لجبازی، کینه توزی و تنبلی های گاه و بیگاهتان را کنار بگذارید. امسال با وجود اینکه وضعیت مالی شما بهتر از قبل خواهد شد و میزان درآمدتان افزایش نسبتا چشمگیری خواهد داشت نخواهید توانست به اندازه ای که انتظار دارید پس انداز کنید و بالاتر رفتن هزینه ها و همچنین مخارج غیر مترقبه فرصت زیادی برای پس انداز کردن به شما نخواهند داد و شاید حتی احساس کنید که وضع مالیتان بدتر هم شده است! در محیط کارتان مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته خواهند شد و سمتی که در حال حاضر دارید تغییر خواهد کرد، حتی ممکن است بعضس از متولدین امروز در سالی که پیش رو دارند شغلشان را تغییر دهند. در نیمه ی دوم سال ارتباط با افراد و شرکت های خارجی و معاملاتی که به دنبال ان خواهد آمد سود زیادی را روانه ی حساب شما خواهند کرد که مخارجی که در ابتدای سال به شما تحمیل شده است را جبران خواهند کرد. ارتباط با شخصی که باورهای مذهبی و معنوی محکمی دارد شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و باعث می شود از فشار و استرسی که در محیط کارتان به شما وارد می شود رهایی پیدا کنید. بعضی ها ممکن است ارثیه ای را دریافت کنند که می تواند وضع مالیشان را به طور غیر قابل باوری دگرگون کند. از غریبه هایی که سعی دارند خودشان را خیلی مهربان وصمیمی نشان دهند دوری کنید. متأهل ها روابط خوبی با همسرانشان خواهند داشت و مجردها هم شانس بالایی برای پیدا کردن عشق زندگیشان خواهند داشت. شهریور، آبان، بهمن و تیر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همه این را خیلی خوب می دانند که وقتی شما تصمیم می گیرید کاری را انجام دهیددیگر هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. خوشبختانه امروز هم شما در رسیدن به اهداف و خواسته هایتان موفق خواهید بود، اما اگر بتوانید دیگران را نیز با خود همراه کنید نتایجی که به دست خواهید آورد خود شما را نیز شگفت زده خواهند کرد. البته خیلی هم هیجان زده نشوید، زیرا امروز مجبور خواهید بود به آن کارهای خسته کننده ای که اصلا کسی متوجهشان نخواهد شد اما به عهده تان هستند و باید انجام شوند هم رسیدگی کنید. شاید بهتر باشد برای انجام اینکارها هم از بقیه کمک بگیرید تا هر چه زودتر از شرشان راحت شوید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما امروز دارید به یک سفر کوتاه چند روزه و یا راه انداختن یک مهمانی همراه با دوستانتان در این آخر هفته فکر می کنید. اگر چنین قصدی دارید، به احتمال زیاد خود شما مجبور خواهید بود که تمام هماهنگی های لازم را انجام داده و برای این کار برنامه ریزی کنید. البته ابن موضوع اصلا باعث ناراحتی شما نخواهد شد، زیرا خیلی خوب می دانید که این کار را چطور باید انجام دهید و با چالش خاصی مواجه نخواهید شد. اصلا چطور است کمی بیشتر از همیشه تلاش کنید و سنگ تمام بگذارید و کاری کنید که دوستانتان خاطرات این اتفاق را هرگز فراموش نکنند. اگر درست برنامه ریزی کنید این آخر هفته می تواند به یکی از بهترین تعطیلات امسالتان تبدیل شود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز بهترین روز ماه و روز خوش شانسی شما خواهد بود. البته نباید فکر کنید که چون شانس به شما روی آورده است می توانید دست به سینه نشسته و منتظر دیدن موفقیت ها و خوش اقبالی هایتان بمانید. خود شما هم باید در این روند نقش فعالی داشته باشید و تمام توانایی ها و انرژی خود را برای رسیدن به خواسته هایتان به کار بگیرید. در واقع این خوش شانسی امروزتان هم به واسطه ی تلاش های قبلی شما به وجود آمده است! اگر به دنبال اطلاعات تماس شخصی هستید که فکر می کرده اید دیگر هیچ وقت با او تماسی نخواهید داشت اما حالا ناگهان گذرتان به او افتاده است، متأسفانه شانس زیادی برای پیدا کردن او نخواهید داشت.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر امروز به شما پیشنهاد داده شد که گروهی را، چه در زندگی شخصی و چه در محیط حرفه ایتان، رهبری و هدایت کنید، این فرصت را از دست ندهید و آن را با کمال میل بپذیرید. شما امروز تمام حمایتی که نیاز دارید را دریافت خواهید کرد و در هر کاری که به عهده بگیرید موفق خواهید بود. نگران این نباشید که مبادا برای انجام این کار به اندازه ی کافی خوب نباشید. در واقع همه چیز بی آنکه شما مجبور باشید زحمت چندانی به خودتان بدهید به خوبی پیش خواهد رفت. علاوه بر این شما از اینکه بقیه ی گروه قبولتان دارند و با شما همراه و هم نظر هستند اطمینان دارید و این می تواند به برگ برنده ی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

روزی بهتر از امروز برای حل کردن مشکلات کوچکی که در حال حاضر دارید پیدا نخواهید کرد. مراجعه به پزشک برای یک بیماری جزئی، تعمیر ماشین لباس شویی خانه تان، پرداخت قبض ها و صورت حساب های عقب افتاده، همه و همه می توانند همین امروز انجام شوند. انجام همه ی این کارها، هرچند در نگاه اول بسیار وقت گیر به نظر می رسد، اما به بهترین و راحت ترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و زمانی خیلی کمتر از آنچه خودتان انتظار دارید از شما خواهد گرفت. شاید حتی بتوانید در پایان روز با یکی از دوستان صمیمی تان قرار بگذارید و به کافه یا رستوران مورد علاقه تان بروید و در مورد کارهایی که امروز کرده اید با هم صحبت کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸
شاید خودتان هم باورتان نشود و برای پذیرفتن این واقعیت آمادگی لازم را نداشته باشید، اما دیگر زمان خداحافظی با عقاید متعصبانه و سرسختانه تان فرا رسیده است. شما باید بپذیرید که کمی تفریح و خوش گذرانی در میان این همه مسئولیت و کارهای جدی که زندگی به شما تحمیل کرده است، نه به شما و نه به انجام کارهایتان لطمه ای وارد خواهد کرد. حتی می توانید از همین امروز شروع کنید و در میان این همه کاری که امروز روی سرتان ریخته است، برای زمانی هر چند کوتاه از همه مسئولیت ها فرار کرده و کار مورد علاقه تان را انجام دهید. سخت نگیرید، برای جبران زمانی که از دست می دهید وقت خواهید داشت!

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

نام آن را هر چه دلتان می خواهد بگذارید، نیروی الهی، فرشته ی نجات یا پری رویاها، نام آن هر چه که باشد، امروز نیرویی عجیب و مرموز به کمک شما آمده است تا به شما کمک کند سالم و سلامت تمام مشکلاتی که سر راهتان قرار گرفته اند را با موفقیت پشت سر بگذارید. در حال حاضر شما می توانید با اتکا به این نیروی جادویی که به کمکتان آمده است در انجام هر کاری که دلتان بخواهد موفق باشید. شما می توانید با خیال راحت حتی به تغییر سبک و یا محل زندگیتان هم فکر کنید. هدفتان هر چه که باشد شما به طور معجزه آسایی به ساده ترین و بی دردسرترین شکل ممکن به آن دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کاری را آغاز کنید که به شما این امکان را می دهد تا از قدرت فوق العاده ای که در برقراری ارتباط با دیگران و همچنین در نوشتن دارید استفاده کنید؟ امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار باشد، زیرا به لطف شرایط کیهانی موجود این توانایی های شما در اوج خود قرار دارند و می توانید در انجام هر کاری که به این مهارت ها نیاز دارید موفق باشید. شاید حتی بتوانید به راه اندازی یک کسب و کار مستقل فکر کنید و به عنوان مثال یک انتشاراتی با مدیریت خودتان راه اندازی کنید! از اینکه هدف های بزرگ برای خودتان انتخاب کنید هراسی نداشته باشید، هیچ کاری برای شما غیر ممکن نیست.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر شما در این فکر بوده اید که نقل مکان کرده و در جای دیگری زندگی کنید، اتفاقات امروز خوب یا بد، ذهن شما را بار دیگر درگیر این ایده خواهند کرد و باعث می شوند که در تصمیم خود برای دور شدن از جایی که در حال حاضر در آن زندگی می کنید مصمم تر شوید. این جابجایی می تواند زندگی حرفه ای و یا شخصی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. وقت آن رسیده است که تصمیم خود را در رابطه با این موضوع قطعی کنید و به این بیندیشید که چه چیزی باعث شده تا به حال در عملی کردن آن درنگ کنید. خودتان را بلاتکلیف نگه ندارید و اگر می بینید جسارت کافی را ندارید و می خواهید سر جایتان بمانید، این ایده های بلندپروازانه را از ذهنتان خط بزنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

روز فوق العاده ای در انتظار شماست. همه چیز برای شما به راحتی آب خوردن خواهد بود و کارها درست طبق خواسته و برنامه ریزی شما پیش خواهند رفت. شاید مجبور باشید زمان زیادی را به انجام کارهایتان اختصاص بدهید،اما در پایان روز وقت و انرژی لازم برای اینکه زمانی را به تفریح و استراحت بگذرانید نیز برایتان باقی خواهد ماند. امروز زمان فوق العاده ای برای انجام کارها و فعالیت های گروهی است، پس از آن به خوبی استفاده کنید. شاید حتی بتوانید در کلاس و یا گروهی که فعالیت های ورزشی، هنری و اجتماعی انجام می دهد عضو شوید و کاری که دوست دارید را به عنوان عضوی از یک گروه انجام دهید و از آن بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شاید امروز خبرهای بدی در مورد مسائل مالی و وضعیت اقتصادیتان به شما رسیده باشند، اما خوشبختانه امروز بهترین فرصت ممکن برای رسیدگی به چنین مشکلاتی است و اگر از آن به بهترین شکل ممکن بهره نبرید دیگر به این زودی ها چنین فرصتی دست نخواهد داد. اگر شما می خواهید که مشکلات فعلی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید در اولین قدم باید سعی کنید به شرایط از زاویه ی جدیدی نگاه کنید و در نگرش خود تغییراتی را ایجاد کنید. اگر بخواهید از همان روش های همیشگی استفاده کنید مسلما همان نتایج همیشگی را به دست خواهید آورد! خیالتان از اینکه همه چیز در نهایت روبراه خواهد شد راحت باشد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز نسبتا آرامی خواهد بود و مطمئنا این موضوع باعث رضایت و آرامش خاطر شما خواهد شد. شاید حتی هدیه هایی از طرف خانواده و دوستانتان دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و احترام آنها نسبت به شما هستند و این محبت و حمایت درست همان چیزی است که شما با شرایط روحی فعلیتان به آن نیاز دارید. امروز شما برعکس همیشه در رابطه ی عاطفیتان به کمی استقلال و آزادی نیاز دارید. اگر طرف مقابلتان بخواهد شما را بیش از اندازه غرق محبت خویش کند و تمام مدت به شما بچسبد اصلا حس خوبی نخواهید داشت و ترجیح می دهید در صورت امکان کمی تنها بمانید و اگر بشود با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج