جاباما
۸۹۸۷۶۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

لزوم برد پرسپولیس در اولین دیدار

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اهمیت بُرد این تیم در اولین دیدار فصل نوزدهم لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم، گفت: اینگونه سرخپوشان می‌توانند عیار خود را بسنجند.

خبرگزاری مهر: بهنام ابوالقاسم پور در خصوص دیدار نخست پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم گفت: این تیم باید اولین بازی خود در لیگ برتر را ببرد. این برد از هر جهت برای پرسپولیس و کالدرون مهم است.

پشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برد اول برای تیمی که سه بار متوالی قهرمان لیگ برتر شده است و حالا با چالش مربی جدید روبروست، اهمیت زیادی دارد. بازیکنان پرسپولیس برای اینکه فشار هوادار را احساس کنند به این برد نیاز دارند. شرایط پرسپولیس به گونه ای است که همه از آن انتظار پیروزی دارند اما باید به کادرفنی جدید تیم فرصت داد تا خودش را نشان دهد.

وی درباره اولین حضور گابریل کالدرون در لیگ برتر فوتبال ایران تصریح کرد: من در تمرینات حضور ندارم تا متوجه سبک دلخواه او شوم. با این حال می توان حدس زد یک مربی آرژانتینی تفکرات هجومی دارد و بازی چشم نواز را در دستور کار قرار می دهد. کالدرون با تجربه است و خیلی زود رمز پیروزی در فوتبال ایران را می تواند یاد بگیرد. هوادار هم نباید روی او فشار کاذب بیاورد تا اعضای تیم را دچار استرس کند.

کارشناس فوتبال ایران با پیش بینی خود درباره جذاب بودن بازی های لیگ برتر نوزدهم اظهار داشت: شک نکنید یکی از بهترین فصول فوتبالی در لیگ برتر ایران رقم می خورد. تیم ها آمادگی کامل دارند و هیچ کس بهانه ای در این زمینه ندارد. مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هزینه های زیادی کرده اند. فکر می کنم مربع قهرمانی که همیشه بین تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان بوده است امسال شکل خود را عوض کند. چون تیم هایی مثل پدیده مشهد و ذوب آهن نیز شرایط خوبی برای حضور در بالای جدول دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      آیا لیگ برتر ۲ تیم دارد تلویزیون روز نامه ها رادیو ومسئولین وزرش و........ فقط پرسپولیس واستقلال .را میشناسند . ریخت وپاشهای میلیاردی از خزانه مردم مستضعف بپای تیمها باچه منطقی توجیه پذیز است اگر می خواهند همیشه یکی از این دوتیم قهرمان شود .قبل از شروع لیگ وانتظار طولانی بی مورد کاپ را اهدا کنند وبقیه جوانان شهرستانی بااستعداد وباانگیزه را نابود نکنند.امکنات کشور ملی است وعادلانه باید هزینه شود.

      پاسخ ها

      • ج

        چون لیاقتشوداره مگه میشه جام رابدن به یه تیم بی عرضه که باتوجه به ریخت پاش دلارهای بیت المال وگرفتن جینی بازیکن داخلی وخارجی درهرفصل با حمایت های داوران وفدراسیون فوتبال و وزیرورزش بهترین جایگاش در رده ی سوم است...

    • بدون نام

      لنگ بازی هم نکنه بازم جام میدند بهشون آخه تیم وزیر و پسرشه.خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منطق اینو میگه که فقط پرسپولیس کبیر لایق جام هست پس چه بازی بشه ییا نشه تحت هرشرایطی جام مال پرسپولیسه
        شما هم همچنان بسوز خخخخخخ

    • کامران

      تیم به هم ریخته پارس جنوبی داوران آماده خدمت رسانی به تیم حکومتی وزیر هم آماده خدمت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج