جاباما
۸۹۸۷۷۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

شوری: به قهرمانی استقلال خوشبین نیستم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این همه تغییراتی که استقلال در نقل و انتقالات داشت و این همه حاشیه‌هایی که دارد چشمم آب نمی‌خورد امسال هم مدعی قهرمانی باشد.

خبرگزاری مهر: علی شوری در خصوص دیدار استقلال و ماشین سازی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: این بازی غیر قابل پیش بینی است چون هفته اول است و هنوز هیچ چیزی از این دو تیم ندیدیم. پس نمی‌شود در خصوص این بازی صحبت کرد.

وی افزود: البته این فقط اولین بازی استقلال در فصل نیست که غیر قابل پیش بینی است چون این تیم آنقدر حاشیه دارد که کلا اتفاقاتش غیر قابل پیش بینی و غافلگیر کننده است.

شوری در ادامه بیان داشت: به نظر من علی خطیر یک عنصر مثبت در استقلال بود و معلوم نشد چرا استعفا داد. بعد از آن هم هیچ تلاشی برای بازگرداندن وی صورت نگرفت. طوری که انگار دوست داشتند او استعفا بدهد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به تغییرات گسترده این تیم گفت: بازیکنان جوان و خوبی جذب شده‌اند و اگر این ساختار دو سه سال حفظ شود، اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد. اما در این باشگاه در سه سال گذشته این تغییرات و جود داشته و هر سال کلی بازیکن جابجا شده‌اند. پس بعید است که بتوانند این ساختار را برای فصل بعد هم حفظ کنند.

وی تاکید کرد: اگر حاشیه‌ها و مشکلاتی که باشگاه استقلال دارد را یک تیم بدون هوادار داشت، تا الان منحل شده بود. اما فشار هوادار این تیم را حفظ کرده است و اگر هم امسال توفیقی به دست آید به خاطر هوادار و فشار آنها است.

شوری بیان داشت: این حرف چندان خوشایند نیست اما باید بگویم به عنوان پیشکسوت این باشگاه متاسفانه به قهرمانی در این فصل چندان خوشبین نیستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شوری تو کی هستی تا بحال همچه اسمی نشیده ام ونیاز به نظر تونیست

    • من یک لنگی بی افتخارم

      این کیه، جیره خوار کیه؟

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      بله وقتی دیدن خطیر از حق استقلال بخوبی دفاع میکنه وپرونده پروپییچ رو بدون پول حل کرد و فیفا رو قانع کرد و استقلال از محرومیت دوپنجره نقل و انتقال و کسرشش امتیاز رها کرد زود برکنارش کردن . مگ توکل دنیا ی نفر رو ک توکارش موفقه و باعث میشه ی تیمو رو ب جلو ببره حمایت نمیکنن؟ اینو رد کردن .اینجا همه چی برعکسه. چون وزیر و فدراسیون منتظر محرومیت استقلال و کسر شش امتیاز بودن ک حتی فدراسیون ب استقلال وخطیر طعنه زد ینی مسخرش کردن ک اگ میتونن پول ماروهم بگیرن اما استقلال و خطیر ریدن بهشون واس همین برکنارش کردن اینا هدفی جز نابودی استقلال ندارن و آرزویی جز قهرمان نشدن استقلال ندارن . اینجا وزیر و فدراسیون طعنه میزنن و استقلالو مسخره کردن ازاونور رو پرونده جعل لنگ حکومتی و طارمی وزیر و تاج و رییس جمهور با سران حکومت ترکیه و تیم ترکیه ای مذاکره کردن مگ غیراینه مگ رییس جمهور با اروغان مذاکره نکرد؟ نمیتونین این حرفامو رد کنیدچون همه اتفاق افتاد و خودتونم شنیدید و دیدید. تبعیض تاکجا. لنگ حکومتی . بعد ی مشت کودن نفهم بیشرف لنگی میان تمام شواهد و مدارک حکومتی بودنشونو انکارمیکنن و چرت میگن. ی لنگی بیاد کامنت بزاره واین حرفایی ک واقعیت داره و خودشم دیده رو انکار کنه شرف و مردانگی نداره‌ .نویسنده توشرف داری و چاپ کن

    • داوود

      شوری تو دیگه خیلی شورشو در آواردی با این نظراتت مطمعنی که تو پیشکسوت استقلالی یا لنگ نیستی !!!!!خخخخ

    • بدون نام

      اینو دیگه ازکجا پیدا کردین؟؟؟
      قحط الرجال شده مگه؟؟؟؟؟؟؟

    • جواد

      احتمالا شوری نمکش زیاد شده ک درمورد استقلال نظر میده

      پاسخ ها

      • رمضی

        حرف حق را باید از شوری شنید ...یک اس
        تقلالی با تعصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج