جاباما
۸۹۸۷۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: عباس‌زاده دارد آماده می‌شود

نساجی بعد از عبور از مشکلات و موانع بسیار در پیش فصل حالا آماده برگزاری بازی اولش در لیگ نوزدهم برابر گل گهر است.

ورزش سه: نساجی پیش فصل سختی را از نظر مدیریتی گذراند. آن ها در حالی که وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نبود با سرمربی این فصلشان رضا مهاجری تیم را بسته و بازی های تدارکاتی هم انجام دادند. در حال حاضر هم که نساجی آماده سفر به سیرجان است این تیم مدیرعامل و سرپرست ندارد اما تیم محبوب شهر قائمشهر و استان مازندران با هدف برد به مصاف حریف تازه لیگ برتری اش خواهد رفت.

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی درباره شرایط تیمش در فاصله یک روز مانده به اولین بازی اش در لیگ نوزدهم گفت:« به رغم همه مشکلاتی که وجود دارد بچه ها بسیار خوب و با انگیزه بالا تمرین می کنند و عزم بالایی برای موفقیت دارند. تیم خوب و یکدستی داریم و با تجربه ها به خوبی توانسته اند در تیم همدلی به وجود بیاورند.»

او در ادامه بااشاره به بازی های تدارکاتی تیمش گفت:«بازی های تدارکاتی آزمون و خطای مربی است آن هم برای مربی که به تیم جدید می رود. ما نسبت به سال گذشته تغییرات اساسی داریم و توانستیم پیش فصل خوبی را پشت سرگذاشته و به شناخت خوبی برسیم.»

سرمربی نساجی درباره وضعیت دروازه تیمش هم گفت:« ما سه دروازه بان جوان و خوب داریم، مربی دروازه بان های ما هاروت آبراهیمیان کسی است که به دنبال شایسته سالاری است و اعتقادی به اسم ها ندارد. شاید من جسارتش را نداشتم که به این جوان ها میدان بدهم اما او این کار را کرد و الان سه دروازه بان جوان و بسیار خوب داریم.»

او در ارتباط با خط حمله تیمش و بازیکنان باتجربه این خط گفت:« محمد عباس زاده خیلی خوب تمرین می کند و دارد آماده می شود. ما رحمان جعفری را داریم و همچنین محمد قاضی دارد به هماهنگی کامل با تیم می رسد. ما در نقل و انتقالات ریخت و پاش نکردیم اما تیم خوبی بستیم و امیدوارم که در عمل هم نتیجه بدهد.»

مهاجری با اشاره به بازی هفته اول تیمش برابر گل گهر هم گفت:« ما با این تیم یک بازی دوستانه انجام دادیم و بازی را بردیم. از این تیم شناخت نسبی داریم هرچند بازی های تدارکاتی با بازی های اصلی متفاوت است. ما برای این بازی آماده هستیم و با احترام به تیم گل گهر اگر بتوانیم هفتاد درصد شرایط فنی خودمان را داشته باشیم می توانیم نتیجه بگیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج