جاباما
۸۹۸۷۹۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

فراز فاطمی: سپاهان شانس اول قهرمانی است

فراز فاطمی مهاجم سابق تیم های سرخابی اعتقاد دارد امسال شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر است.

ورزش سه: فراز فاطمی مهاجم سابق تیم های استقلال و پرسپولیس، در گفتگو با خبرنگار ما از اشتیاق خودش و هواداران فوتبال برای شروع لیگ می گوید. او همچنین درباره کالدرون و استراماچونی اظهار نظر می کند و درباره قهرمان لیگ نیز نظر جالبی دارد.

امیدوارم افتتاحیه پرگل باشد

همه ما مشتاقیم که هرچه سریع‌تر لیگ به جریان بیفتد. این فوتبال عشق و تمام زندگی بعضی از مردم است بخاطر همین خیلی علاقمندند که سریع‌تر شروع شود. بخاطر همین خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاد. حالا درست است که با تاخیر بود ولی مشکلی نیست و باز هم همین که شروع شد خدا را شکر می‌کنیم. لیگ با بازی پرسپولیس و پارس جنوبی هم شروع می‌شود و انشالله که بازی خوبی باشد و پر گل هم شود و مردم لذت ببرند.

با شروع لیگ مشکلات حل می شوند

امسال یک سری شرایط خاص شد. هیچ موقع در این چندین سال گذشته این اتفاق نمیفتاد که لیگ با تاخیر آغاز شود. امسال همه چیز دست به دست هم داد که بخاطر شرایط اقتصادی که هم کشور و هم فوتبال‌مان دارد و در تحریمیم، بنظر من امسال را باید یک مقداری تحمل‌مان را بالا ببریم. مشکلی نیست و بنظر من با همان شروع لیگ و در یکی دو هفته اول همه چیز شکل می‌گیرد و جلو می‌رود.

هواداران پرسپولیس باید صبور باشند

بنظر من کار کالدرون خیلی سخت است. با توجه به سه دوره قهرمانی که پرسپولیس در لیگ آورده یک مقداری توقعات هواداران بالا رفته. بنظر من کلرشان خیلی سخت است اما خب آقای کالدرون رزومه خوبی دارد، تجربه بالایی دارد و باید بتواند هواداران را راضی کند. باید به این مربی زمان بدهیم تا با جو و شرایط فوتبال ما آشنا شود و بتواند.

با توجه به اینکه پرسپولیس به برانکو و نتیجه گرفتن عادت کرده بود هواداران باید اگر خدایی نکرده نتیجه‌ای حاصل نشد یک مقداری صبرشان را بالا ببرند و زمان بدهند تا مربی بتواند در تیم جا بیفتد و با فوتبال ما آشنا شود. استقلال هم همینطور. استراماچونی هم مربی صاحب نام و بااعتباری است. نیاز به زمان دارند با بتوانند تفکراتشان را در تیم اعمال کنند.

استراماچونی باید تطبیق پیدا کند

مربی‌های خارجی چون حرفه‌ای هستند و همیشه همه چیز برایشان مهیا بوده، همیشه بهترین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به نحو احسن می خواهند اما حالا در ایران ما واقعا کمبود امکانات داریم و این، مربی‌های خارجی را اذیت می‌کند ولی به هر حال این مربی‌ها هم باید با این شرایط کنار بیایند وگرنه این در آینده مشکل‌ساز می‌شود.

باید این‌ها هم بدانند امکانات به صورتی که در کشورهای دیگر بوده در ایران وجود ندارد و این شاید آنها را اذیت کند. مربی‌های خارجی بتوانند با این مسأله کنار بیایند و ما خودمان هم باید از نظر امکانات خودمان را به سطح روز فوتبال برسانیم. این مسائل حل شود من فکر می‌کنم در آینده دیگر مشکل خاصی نیست. حالا یک سری مسائل ریز و اختلافات همیشه هست.

غیبت کمال پرسپولیس را دچار مشکل نمی کند

همیشه کمال جزو بازیکنان بزرگ پرسپولیس بوده و واقعا مهره تاثیرگذاری بوده و خط دفاعی را همیشه به بهترین شکل سازمان‌دهی می‌کند. پرسپولیس الان به نظر من بازیکنان خوبی دارد و اینطور نیست که بخواهد با غیبت یک بازیکن دچار مشکل شود. به نظر من بازیکنان تاثیرگذار زیادی روی نیمکت یا در ترکیب دارد و می‌تواند با مهره‌های دیگر جای او را پر کند و اینطور نیست که نبودن او آسیب بزند.

ربیع خواه یا نوراللهی؟ هر دو باکیفیت‌اند

سرمربی از نزدیک شاهد تمرینات بازیکنان است و آمادگی بازیکنانش را می‌داند و بستگی به نوع سیستم بازی‌اش بازیکن را انتخاب می کند. باید ببیند مهره ای را می خواهد که در دفاع بماند یا بازیکنی که رو به جلو باشد و تیم را راه بندازد. بستگی به تفکرات مربی دارد ولی در هر صورت هر دو بازیکن هم ربیع‌خواه و هم نوراللهی جزو بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند. منتها نوراللهی کمی رو به جلوتر است و ربیع‌خواه می‌تواند در کار دفاعی موفق‌تر باشد.

شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر است

پیش‌بینی قهرمان لیگ از الان سخت است. ولی من با توجه به نقل و انتقالات نظر شخصی‌ام این است که امسال شاید شانس سپاهان از بقیه تیم‌ها بیشتر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره میدونم:-):-)

    • اس اسی

      استقلال قهرما ن میشه :-D

    • بدون نام

      غیبگو هم شدی فراز جام

    • بدون نام

      غیبگو هم شدی فراز جام

    • متین

      امسال ساله سپاهانه

    • عرشیا طاهری

      با کمک وزیرصد درصد درسته دمت گرم یکم کمتر ولی نشون بدید کیسه ها نفهمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طاهری جان اونی که با مافیای داوری و زد و بند وزیر و پسرش و فدراسیون قهرمان میشه لنگه اگه نمیدونی

      • a

        باریخت وپاش دلارهاوگرفتن حدود30 بازیکن درهرفصل واسه همه ثابت شده که وزیرورزش وفدراسیون فوتبال طرفدارچه تیمی است.....

    • علی

      در زمانی به یه خدابیامرزی گفتن که کشتی گیر ما در المپیک با ناداوری مدال نقره گرفت و اون خدا بیامرز بهشون گفت بروید انقدر تمرین وخودتون وقوی بکنید که هیچ داوری نتواند جلوی ضربه فنی کردن حریف شما رو بگیره ودیگر بهانه نیاورید. این مسئله رو میتوان تو گوش بعضی بی مخ ها کرد که تلاش یک تیم رو در نظر نمیگیرن وظعف ها خود را گردن زمین وزمان میاندازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج