جاباما
۸۹۸۸۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نگاهی به تمام نتایج پرسپولیس در هفته اول لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سال‌هایی که در لیگ برتر قهرمان شده هیچ گاه طعم شکست را در هفته نخست لیگ برتر نچشیده است.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سال‌هایی که در لیگ برتر قهرمان شده هیچ گاه طعم شکست را در هفته نخست لیگ برتر نچشیده است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود و کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی خود در مجموع مسابقات لیگ برتر عصر فردا در دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم از ساعت ۱۹:۱۰ به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

نگاهی به تمام نتایج پرسپولیس در هفته اول لیگ

سرخپوشان در شرایطی گام به این مسابقات خواهند گذاشت که هیچ‌گاه در سال‌هایی که طعم قهرمانی را چشیده‌اند، لیگ را با شکست آغاز نکرده‌اند. همچنین از پنج قهرمانی قبلی که سرخپوشان به دست آورده‌اند تنها در لیگ اول فصل را با تساوی آغاز کردند و در چهار قهرمانی دیگر همیشه در بازی اول فصل پیروز بوده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دوره این بازی‌ها که به عنوان قهرمانی رسید، لیگ را با تساوی آغاز کرد. تساوی یک بر یک برابر فولاد آغاز راهی بود برای قهرمانی تیم علی پروین در اولین دوره مسابقات لیگ برتر.

سرخپوشان دومین دوره مسابقات لیگ برتر را با برتری ۲ بر یک برابر برق شیراز در زمین حریف آغاز کردند. فصلی که سرخپوشان در پایان سوم شدند.

در دیدار اول سومین دوره مسابقات لیگ برتر پرسپولیس توانست نتیجه عجیبی را رقم بزند و با نتیجه ۸ بر ۲ پگاه گیلان را از پیش رو بردارد. علی دایی ۴، جواد کاظمیان ۲، علی سلمانی و افشین پروانی هر کدام یک بار برای سرخپوشان در این بازی گلزنی کردند.

این نتیجه همه را به بازگشت پرسپولیس به روزهای اوج امیدوار کرد اما رفته رفته پرسپولیس دچار افت شد و در پایان لیگ عنوان جایگاه پنجمی لیگ را از آن خود کرد. البته این مسابقه همچنان پر گل‌ترین دیدار پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرخپوشان نتوانستند در لیگ چهارم چندان موفق عمل کنند و لیگ را با شکست سه بر یک برابر فولاد خوزستان آغاز کردند. فصلی که پرسپولیس در پایان آن نتونست عنوانی بهتر از عنوان چهارم را از آن خود کند.

در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر، ‌سرخپوشان که در اولین دیدار فصل خود میهمان فجرسپاسی بودند، با تساوی ۲ بر ۲ در این مسابقه متوقف شدند. سرخپوشان در آن فصل بدترین جایگاه تاریخ خود را در لیگ برتر کسب کردند و فصل را در جایگاه سیزدهم به پایان رساندند.

ابومسلم مشهد که همیشه از آن به عنوان گربه سیاه پرسپولیس یاد می‌شد در هفته اول لیگ ششم موفق شد پرسپولیس را در خانه با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد. البته سرخپوشان نسبت به سال‌های قبل در آن فصل نتیجه خوبی را کسب کردند و عنوان سومی را بدست آورد.

هفتمین دوره لیگ برتر برای سرخپوشان یادآور خاطرات خوب است چرا که شاگردان قطبی موفق شدند پس از پنج سال ناکامی پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند. در آن فصل پرسپولیس لیگ را با برتری سه بر ۲ برابر صنعت نفت آبادان آغاز کرد.

هشتمین دوره لیگ برتر با عنوان پنجمی برای پرسپولیس به پایان رسید. سرخپوشان در اولین بازی فصل خود با نتیجه یک بر صفر سایپا را شکست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر را با تساوی برابر مس کرمان آغاز کرد که در پایان لیگ عنوان چهارم دست یافت.

پرسپولیس در اولین دیدار فصل خود در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر برابر تراکتورسازی تبریز با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید اما در پایان نتوانست جایگاهی بهتر از چهارمی را برای خود دست و پا کند.

لیگ یازدهم اما برای پرسپولیس خوش یمن نبود. آنها فصل را با تساوی یک بر یک برابر ملوان آغاز کردند و در پایان لیگ هم عنوان دوازدهم را بدست آوردند.

صنعت نفت آبادان اولین حریف پرسپولیس در لیگ دوازدهم بود و در زمین خود با نتیجه یک بر صفر از تیم تهرانی شکست خورد. سرخپوشان در آن فصل در جایگاه هفتم لیگ ایستادند.

پرسپولیس در شرایطی لیگ سیزدهم را با علی دایی آغاز کرد که خیلی‌ها انتظار قهرمانی از این تیم داشتند و اعتقاد داشتند بهترین تیم تاریخ در اختیار علی دایی است.

برتری یک بر صفر برابر تراکتورسازی آغاز کار پرسپولیس بود اما در نهایت باز هم دست شاگردان دایی از کسب جام کوتاه ماند و سرخپوشان نایب قهرمان شدند.

در اولین دیدار لیگ چهاردهم پرسپولیس که برای قهرمانی با علی دایی استارت زده بود، برابر نفت تهران با تساوی یک بر یک متوقف شد اما نکته ویژه این مسابقه ضربه کاشته دیدنی پیام صادقیان به نفت بود که یک امتیاز را برای تیم دایی به ارمغان آورد.

شرایط پرسپولیس در آن فصل رفته رفته بدتر شد تا جایی که کار به اخراج علی دایی و حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس کشید. این مربی هم ناکام ماند تا در نهایت برانکو ایووانکوویچ در هفته‌های پایانی به پرسپولیس بیاید و لیگ را در رتبه هشتم به پایان ببرد.

پدیده مشهد اولین حرف تیم برانکو در لیگ چهاردهم بود اما پرسپولیس موفق نشد حریف خود را شکست دهد و تساوی ۲ بر ۲ حاصل کار شاگردان برانکو در این دیدار بود.

شوت زیبای هادی نوروزی از راه دور که به گل دوم سرخپوشان تبدیل شد، هم آخرین گل کاپیتان فقید سرخپوشان، در این دیدار به ثمر رسید. نایب قهرمانی آن هم به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان پایان کار سرخپوشان در آن فصل بود.

سرخپوشان در لیگ شانزدهم با برانکو توانستند در هفته ابتدای سایپا را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کنند. فصلی که پرسپولیس پس از هشت فصل ناکامی، دوباره قهرمان لیگ برتر شد.

برتری ۲ بر صفر برابر فولاد هم آغاز راهی بود برای قهرمانی تیم برانکو در لیگ هفدهم.

هفته هجدهم هم سرخپوشان پدیده را در زمین حریف با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی شکست دادند تا راه قهرمانی با برتری آغاز شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج