۸۹۸۹۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ریوالدو: مسی باعث جدایی کوتینیو بود

اسطوره فوتبال برزیل و برنده اسبق توپ طلای جهان با ابراز تاسف از جدایی «فیلیپه کوتینیو» از جمع آبی اناری‌ها، انگشت اتهام را به سمت «لیونل مسی» نشانه گرفت.

خبرگزاری ایرنا: اسطوره فوتبال برزیل و برنده اسبق توپ طلای جهان با ابراز تاسف از جدایی «فیلیپه کوتینیو» از جمع آبی اناری‌ها، انگشت اتهام را به سمت «لیونل مسی» نشانه گرفت.

ریوالدو در مصاحبه با بِت‌فِیر (Betfair)، اظهار داشت: همیشه معتقد بودم کوتینیو در بارسلونا موفق خواهد شد اما این فرآیند خیلی طول کشید و در نهایت هر ۲ طرف به انتقال وی به بایرن مونیخ راضی شدند.

ریوالدو: مسی باعث جدایی کوتینیو بود

وی ادامه داد: از اینکه او موفق نشد جای ثابتی در بارسا برای خود باز کند کمی متاسف و ناامید شدم اما شاید دیگر اعتماد به نفس کافی را نداشت و ناراحت بود. بنابراین باشگاه بزرگ دیگری را انتخاب کرد تا سرانجام بتواند بهترین عملکرد خود را همچون روزهای بودن در لیورپول باز یابد.

اسطوره سلسائو افزود: پیدا کردن موقعیت و جایگاه در باشگاهی که تمام و اعتبار و مسئولیت تیم بر عهده بازیکنی مثل مسی است، به هیچ عنوان کار آسانی نیست؛ بازیکنان معدودی در دنیا وجود دارند که از چنین جایگاهی برخوردار بوده و خود را به تیم تحمیل می‌کنند و شاید کاسه صبر کوتینیو برای پیدا کردن جایگاه خود در بارسا لبریز شده بود.

ریوالدو در پایان تاکید کرد: ستاره آرژانتینی رهبر تیم است و تا سه یا چهار سال دیگر هم در بالاترین سطح خود بازی خواهد کرد بنابراین تصور درخشش بازیکنان دیگر در نیوکمپ کار سختی است.

کوتینیو در ژانویه ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۱۴۰ میلیون یورو از لیورپول راهی نیوکمپ شد اما در فصل گذشته زیاد تاثیر گذار ظاهر نشد و در جریان ۵۳ بازی تنها ۱۱ گل به ثمر رساند و در نهایت دوشنبه هفته جاری راهی مونیخ شد تا شاید نبودن زیر سایه مسی او را به روزهای اوج بازگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی بهترینه واسه همین شد متهم خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج