جاباما
۸۹۸۹۵۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

کاهش التهاب بازار با افزایش عرضه خودروسازان

مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا موفق شده است تا با افزایش تولید، عرضه خودرو به بازار را افزایش داده و ضمن پاسخگوئی به تقاضای بازار، تعداد تعهدات معوق خود را نیز کاهش دهد.

خبرگزاری مهر: مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا موفق شده است تا با افزایش تولید، عرضه خودرو به بازار را افزایش داده و ضمن پاسخگوئی به تقاضای بازار، تعداد تعهدات معوق خود را نیز کاهش دهد.

عبدالله بابایی با بیان اینکه روند افزایش عرضه محصولات سایپا به بازار افزایشی بوده و این سیر صعودی ادامه نیز خواهد داشت، افزود: کاهش قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد در ماه های گذشته نتیجه تلاش مدیران و کارکنان این گروه خودروسازی در افزایش تولید و عرضه محصولات بوده و ادامه نیز خواهد داشت.

کاهش التهاب بازار با افزایش عرضه خودروسازان

بابائی به اقدامات ثمربخشی که در کشور برای افزایش عمق ساخت داخل محصولات داخلی نیز اشاره کرد و گفت: التهاب ناشی از محدودیت های بین المللی با حرکت همسو و هماهنگ مجموعه های مرتبط داخلی در جهت بومی سازی قطعات خودرو کنترل و مدیریت شد و ادامه این روند به پویائی بیشتر صنعت خودرو منتهی خواهد شد.

مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: در صورت حمایت از صنعت خودرو به ویژه در تامین ارز مورد نیاز این صنعت، می توان امیدوار بود رونق تولید بیش از پیش در این صنعت استراتژیک محقق شود و با افزایش عرضه، به زودی شاهد خواهیم بود که تفاوت قیمت کارخانه خودروها با بازار آزاد به طور کامل از بین رفته و قیمت ها یکسان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت

      به والله اگه بیارید پایین ..اخه چه تولید ملی این خودرو تیبا پراید ساینا کوفت اشغال تولید میکنید به خدا از همون چین بیارید ماشبن مفت کیفیتش خیلی بیشتر از این اشعالهاست خودرو خوب کره ول کنی بخاطر چند هزار نفر سالیانه چند هزار نفر تو جاده دارن کشته میشن ماشینی که با یه باد منحرف میشه این فرقون نه ماشین

    • مدیران نالایق↔خودروهای بی کیفیت

      خداوکیلی روتون میشه حرفم بزنید.پرایدکه زیربیست هم ارزش نداره.اگه واردات ماشین کارکرده آزادبشه با13تا15 میلیون ملت ماشینی سوارمیشن که یه چرخش می ارزه به تمام خودروهای قراضه و جان ستان شما.حیف که دستهای پشت پرده نمیزاره حیف. اون وقته که به جای فرغون ازپرایداستفاده خواهدشد.(چاپ کن دلم خنک شه)

    • بدون نام

      التهاب بازار تا زمانی که بیشترین تعرفه واردات خودرو در دنیا برای ایران است فروکش نخواهد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا ما خودمون ارزش نداریم میخواه ماشین ایرانی ارزش داشته باشه تو یه ماشین ایرانی پر بار تصادف میکنه بجایی اینکه مردم کمکش کنن تمام وسایل ش حل میکنن و میبرن چرا چون هیچ کس نیس ک کنترل کنه اگ ی ذره کوچیک به مردم بودن این همه بلا سرمو فرو نمیریخت .

    • بدون نام

      تا زمانی که بازار انحصاریست و تعرفه واردات خودرو بالاست التهاب همچنان وجود دارد

    • بدون نام

      تا زمانی که بازار انحصاریست و تعرفه واردات خودرو بالاست التهاب همچنان وجود دارد

    • سعید

      برای کاهش التهاب و کنترل بازار باید واردات خودرو کارکرده با تعرفه پایین مثل همه کشورهای دنیا ازاد شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج