جاباما
۸۹۹۱۳۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

بازجویی از زن متهم به قتل در ملایر ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه بررسی صحت اعترافات زن متهم ملایری و بازجویی ادامه دارد، گفت: متهم مدعی شده همسر، دوست و زن برادر باردار خود را به قتل رسانده است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه بررسی صحت اعترافات زن متهم ملایری و بازجویی ادامه دارد، گفت: متهم مدعی شده همسر، دوست و زن برادر باردار خود را به قتل رسانده است.

سرهنگ محمدباقر سلگی در توضیح خبر اظهار کرد: متهم، الف- ق، ۳۷ ساله که مادر یک پسر دیگر هم است، در بازجویی‌ها مدعی شده چون ۴ نفر مقتول در زمان بیماری پسر یک ساله‌ام در انتقال آن به بیمارستان و روند درمانش کوتاهی کردند، از نظر من این افراد عاملان اصلی مرگ پسرم محسوب می شدند بنابراین تصمیم به قتل آنها گرفتم.

وی با بیان اینکه این متهم مدعی شده همسر، دوست و زن برادر باردار خود را به قتل رسانده است، افزود: ۱۵ روز قبل از قتل این افراد پسر یک ساله متهم به علت تاخیر در درمان بیماری فوت شده که این امر موجب عذاب وجدان و روشن شدن شعله های انتقام در او شده است.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه خودکشی مقتولان این پرونده به خاطر عذاب وجدان ناشی در تاخیر درمان بیماری پسر یک ساله متهم نیز فرضیه ای در حال بررسی است، اضافه کرد: هفته آینده نتایج نهایی بازجویی و اعترافات متهم مشخص خواهد شد.

سلگی با بیان اینکه این متهم در حال حاضر در ملایر بازداشت است، عنوان کرد: با عبور این زن جوان از ورودی های فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، عملیات دستگیری وی به پای پرواز مشهد- تهران کشیده شد چرا که این زن جوان با اسناد هویتی یکی از دوستانش به تهیه بلیت مشهد - تهران اقدام کرده بود.

وی با بیان اینکه متهم در مشهد توسط ماموران احاطه شد و نتوانست از کپسول سیانوری که در دست داشت استفاده کند اظهار کرد: علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزند، انگیزه مالی نیز در بروز این قتل تاثیر داشته که این فرضیه نیز توسط پلیس در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ک چادر سرشه
      جنایت کارا چادرین؟ یا بعد از جنایت چادریش کردن؟

      همه ی کارا برعکسه
      چادر جای بهتری تبلیغ کنید

    • بدون نام

      چقدر خطرناک
      کینه وانتقا م برای قتل چهار نفر!!!!!!

    • بدون نام

      ما نفهمیدیم چی شد

    • بدون نام

      حیف هوا که نفس بکشه این قاتله کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج