جاباما
۸۹۹۲۳۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کمالوند: سازمان لیگ، ارباب رعیتی برخورد می‌کند

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش مستحق کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس بود.

ایسنا: فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: مشکلات زیادی داشتیم. خدا را شکر تیم را جمع کردیم و امروز مقابل قهرمان ۳ دوره لیگ بازی کردیم. ۱۰ دقیقه کنترل بازی را از دست دادیم و نتوانستیم بازی جبران کنیم.

مقداری تمرکزمان به خاطر حاشیه ها بهم خورده بود. به نظر من بازی پایاپای بود. ما موقعیت گل هم داشتیم. می‌توانستیم حداقل از حریف مساوی بگیریم. خط حمله ما کم زور بود. قیمت یک بازیکن تیم پرسپولیس به اندازه کل تیم ما است. آن ها امروز هم خیلی خوب بودند. تعویض‌های آن‌ها هم یکی از یکی بهتر بود. آن‌ها مدعی اول قهرمانی هستند.

کمالوند: سازمان لیگ، ارباب رعیتی برخورد می‌کند

او ادامه داد: از ۱۸ بازیکن بزرگسال ما ۱۵ بازیکن از ما جدا شدند. طبیعی هم بود چون بازیکنان می گفتند از پارسال ۷۰ درصد طلب داریم و ما نتوانستیم هیچ کدام را نگه داریم. تیم ما نو است و زمان می برد تا بازیکنان هماهنگ شود.

کمالوند در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر و لباس‌های تیمش هم توضیح داد: کاش می‌دانستید بازیکنان ما کجا می خوابند ما خیلی مشکل داریم. اصلا بحث پرداختی‌ها به بازیکنان بحث آخر ما است و ما فعلا درگیر جای خواب بازیکنان هستیم. توپ مسابقه هم افتضاح بود. ۳ بازیکن می خواستند اوت بیندازند و توپ از دستشان در رفت. من روز اول گفتم این توپ فوتبال نیست و تنبل است. همه شاکی هستند.

سازمان لیگ چرا ارباب و رعیتی برخورد می کند؟ من توپی به این افتضاحی ندیده بودم. همه هم این را می‌گویند. من تاج را به دو دلیل دوست دارم. چون ورزشی است و تمام شرایط رییس فدراسیونی را دارد. من از ۵ سال پیشم طلب دارم. پس چرا مجوز مسابقه به تیم‌های بدهکار می‌دهید؟ برای مربیان ارزش قائل شوید. ما به همه چیز احترام می گذاریم و شما هم باید برای مربیان احترام قائل شوید.

۲۰۰ میلیون ۳ سال پیش الان حکم ۵۰ میلیون دارد. با این پول لاستیک سانتافه هم نمی‌شود خرید. اگر راجع به داوری حرفی بزنیم سریع ما را محروم می کنند اما این بی عدالتی است. چرا نباید طلب ۵ سال پیشمان را بگیریم؟ در هر صورت توپ مسابقه افتضاح بود و من پانصدمین نفری هستم که این حرف را می زنم. همه بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم این را در اینستاگرام گفته‌اند. این توپ اصلا حرکت نمی‌کند. آقای فتاحی هم صورت مساله را پاک کرد و گفت زمین را آب بدهید.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: ما از نظر بدنی کم آوردیم. چند بازیکن ما در لیگ برتر بازی نکرده بودند. ۱۰ دقیقه تمرکز ما بهم خورد. من در مجموع برای تیمم آینده خوبی متصور هستم. باید این بازیکنان حمایت شوند. مردم فکر می‌کنند ما دنبال پول قراردادمان هستیم. اصلا بحث قرارداد ما نیست. بازیکنان خارجی ما ۳ نفری در یک اتاق ۲ در سه زندگی می کنند. برای حمام کردن باید ۴۰ دقیقه صبر کنند. پارس یک مشکل اساسی دارد آن هم این است که ۱۵ بازیکن جدید گرفته‌ایم.

او درباره صحبت کالدرون درباره وقت کشی تیم پارس جنوبی هم اظهار کرد: با توجه به خواسته فدراسیون و سازمان لیگ که گفته‌اند وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم باید بگویم هم از داور راضی هستم و هم از کالدرون. من جوابی به این سوال ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی عطا

      دوباره کمالوند دوباره زرزدن حرف مفت زدن

    • بدون نام

      دوباره این کمالوند آمد و بعد از،باخت تیمش شروع به چرت و پرت گفتن کرد آخر تو چه گلی به سر این فوتبال زدی چه بازیکنی را ساختی چه تیمی را به سرانجام رساندی پس بگو دانش من از فوتبال همین است بهتر است

    • علی آبی....

      شروع لیگ با تیمهای تکراری، مربیان تکراری و نتایج تکراری!!!!

    • شاهین

      چطور شد بعد از افتظایی که آقای فتایی ببار آورد مجددا مسئول بر گذاری لیگ شد

    • فریبا و جواد

      تو که کلا حرف نزن کمالوند ، همیشه جلوی لنگ وا میدی و بهونه میاری

    • بدون نام

      اقای کمالوند توکه مشکلات وتفاوت قیمتها را میدانستی پس چراپذیرفتی سرمربی بشویچراهمیشه پس ازباخت نق میزنی

    • خار

      سازمان و کل فدراسیون هوای لنگپولیس رو دارن، بابا دیگه خیلی تابلو شده، فقط مونده فیفا بیاد دخالت کنه یکی جلو اینارو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج