جاباما
۸۹۹۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش

شرکت خودروسازی فراری که به ساختن خودروهای سوپر اسپورت معروف است به دنبال همکاری با سایر شرکت های خودروسازی و ساخت خودروهای جاده ای است.

خبرآنلاین: به نقل از رویترز، جان الکان رئیس شرکت خودروسازی فراری در مراسم رونمایی از خودروهای کلاسیک که در مکانی تفریحی در ساحل اقیانوس آرام برگزار شده بود گفت:" فراری به دنبال ساخت خودروهای جاده ای و راحت تر است اما نمی خواهد در حجم انبوه به فروش خودروها بپردازد و عملکرد رقیب خود یعنی پورشه را دنبال کند."

وی همچنین افزود:" گروه فیات کرایسلر (که وی رئیس آن است) آماده ادغام و همکاری با سایر شرکت‌های خودروسازی است ولی کماکان استقلال خود را خفظ خواهد کرد."

همان طور که قرار بود با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو همکاری کند اما با دخالت دولت فرانسه در امور این دو کمپانی خودروسازی، الکان از پیشنهادش منصرف شد.

گروه فیات کرایسلر شرکت هلدینگ خودروسازی ایتالیایی و چندملیتی است، که پس از خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام گروه کرایسلر توسط شرکت فیات، در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ در شهر آمستردام، هلند تأسیس شد.

رئیس سابق گروه فیات کرایسلر نیز ماه گذشته پیام مشابهی به شرکت خودروسازی رنو و سایر شرکت های خودروسازی فرستاد.

شهرت خودروهای فراری به خاطر ظاهر درخشان و عملکرد بالای آن ها است و از سال ۱۹۶۰ که این کمپانی اقدام به ساخت خودروهای چهار سرنشین کرد فروش آن ها بالاتر رفت و در این مسیر این کمپانی به دنبال ساخت خودروهای چهار سرنشینی است که در سفرهای جاده ای از آنها استفاده شود.

الکان افزود: فراری در ماه نوامبر آینده از خودرو جدیدش رونمایی خواهد کرد.

وی در صحبت های گذشته اش به این موضوع اشاره کرده بود که تا سال ۲۰۲۲ به احتمال زیاد ۴۰ درصد فروش این کمپانی به خاطر نسل جدید خودروهای ۴ سرنشین خواهد بود. درصد فروش این نوع از خودروهای این شرکت در حال حاضر ۳۲ است.

برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش

فراری قصد دارد درآمد خود را تا سال ۲۰۲۲ به ۵.۵۴ میلیارد دلار برساند. براساس آخرین گزارش ها درآمد این شرکت در حال حاضر ۳.۴ میلیارد دلار است.

رئیس این کمپانی خودروسازی در سخنرانی خود افزود: فراری نمی خواهد راه رقیب خود را پیش بگیرد و با ترکیب خودروهای پورشه با شرکت خودروسازی فولکس واگن به فروش انبوه ۲۵۰.۰۰۰ خودرو دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزاد

      برنامه جدید ایران خودرو و سایپا هم اعلام شد ،خودرو پنج میلیونی صادراتی برای مردم ایران پنجاه میلیون با آ پشن جدید بدون جک و زاپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج