۸۹۹۲۶۵
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

دریافت شهریه با ترفندی بنام «مدرسه الکترونیکی»

سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس بر اساس یک الگوی خاص تعریف شده که در سامانه مشارکت‌ها نیز قابل رصد است.

ایسنا: سعید صالح، سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی در برنامه‌ای رادیویی در خصوص جذب دانش آموز با ترفندی بنام "مدرسه الکترونیکی" گفت: شهریه مدارس بر اساس یک الگوی خاص تعریف شده که در سامانه مشارکت‌ها نیز قابل رصد است که چندین شاخص دارد اما در هیچ‌ یک از این شاخص‌ها، مدرسه الکترونیک یا شهریه‌ای به این منظور در نظر نگرفته است.

وی ادامه داد: مدارس غیردولتی برای پوشش هزینه‌ها شهریه دریافت کرده و روش‌های متفاوت آموزشی را در نظر می‌گیرد اما اینکه مدارس با برچسب آموزش الکترونیک اقدام به دریافت شهریه‌های بالاترکنند، در الگوی آموزش و پرورش تعریف نشده است.

صالح با تاکید بر اینکه تبلیغ در حوزه آموزش الکترونیکی ذاتا خطا نیست، تصریح کرد: اینکه بدین منظور هزینه بالاتری دریافت شود اشتباه بوده و تخلف محسوب می شود.

سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: در سطح شهر تهران و استان‌های مختلف بازرسانی داریم که در صورت مشاهده تخلف متذکر داده شده و در نهایت شورای نظارت وزارتخانه درباره این ها تصمیم گیری می‌کند.

صالح ادامه داد: اگر اولیاء با تبلیغاتی غیرهمسان با آنچه ارائه می شود روبرو شدند، می‌توانند با شماره ۴۳۱۷ شکایت خود را اعلام کنند و ما نیز قول می‌دهیم تخلفات شهریه‌ای را پیگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • والدین یک دانش اموز از هرسین

      در شهرستان هرسین از استان کرمانشاه در تمام مدارس تمام دولتی دخترانه و پسرانه در تمام سطوح جهت ثبت نام از تمام دانش اموزان مبلغ دویست هزار تومان بصورت اجباری دریافت میشود

    • بدون نام

      برا ثبت نام پیش دبستانی اولش ۲موخوردهای میگن بعد معلم ذهن خلاق ی هزینه مسائل دیگه به بهانه های دیکه پول میگیرند اکثرا خصوصین چون دولتی ۵تا خیابون انورترم نیست واگردور دورا پیدا بشه با سه برابر ظرفیت دانش اموز خصوصی دو برابر ظرفیت وباز دولتی هم هزینه ثبت نام و بازم با دلایل دیگه پول میخوان مجبوری بین بد وبدتر یکی رو انتخاب کنیم خصوصی بامحیط ۷۵یا۸۰متری !!یاد ان مدارس باحیاط های بزرگ بخیر الانم هرجه هست سنشون از انقلاب خیلی بیشتره

    • بدون نام

      عزیزم فقطالکترونیکی نیست برای ثبت نام امسال هم با این که تو همون مدرسه خودش دخترم هست وفقط به پایه بالاتر خواهد رفت تویه مدرسه دولتی از من صد تومن پول گرفتند یعنی کارت کشیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج