۸۹۹۲۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 1 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، جذاب، منظم، با برنامه و دارای شخصیتی منحصر بفرد هستید. شما خیلی رک و راست هستید و عواقبی که این صراحت کلامتان می تواند برایتان داشته باشد برایتان هیچ اهمیتی ندارد. شما باید سعی کنید عادت های بدی که دارید از جمله حسادت، سلطه جویی و تکبر را کنار بگذارید. امسال در زمینه ی حرفه ای برای شما سال خوبی خواهد بود و قدم های محکمی در مسیر رشد و پیشرفت برخواهید داشت و به استقلال بیشتری دست خواهید یافت. در سفرهای کاری و تفریحی نسبتا زیادی که در طول امسال خواهید داشت دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و با افرادی ارتباط برقرار خواهید کرد که می توانند چه در زندگی شخصی و چه حرفه ای کمک های زیادی به شما بکنند. شما فعالیت های اجتماعی زیادی خواهید داشت و در جمع ها و مهمانی های بسیاری حضور خواهید یافت که اگر مجرد باشید، ممکن است در یکی از آنها به صورتی کاملا غیرمنتظره شریک زندگیتان را هم پیدا کنید. اگر پیش از این عشق زندگیتان را پیدا کرده باشید احتمال اینکه امسال با هم ازدواج کنید بسیار زیاد خواهد بود. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند امسال با موقعیت های خوبی مواجه خواهند بود و وارد زمینه های کاری جدید و سودآوری خواهند شد. شاید در ماه های آغازین سال با برخی مشکلات جزئی مالی مواجه باشید، اما با مرور زمان و به ویژه در نیمه ی دوم سال همه چیز روبراه خواهد شد و اوضاع مالیتان به ثبات خواهد رسید. ماه های آبان، اسفند، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز روز خوبی برای معاملات بزرگی از قبیل خرید و فروش خانه نخواهد بود. امروز تا می توانید از این کارها خودداری کنید و وقتتان را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید، شروع هفته ی بعد فرصت های خیلی بهتری را برایتان به همراه خواهد داشت، فعلا کمی دست نگه دارید. امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد. ممکن است با برخی همسایه هایتان که با شما علایق مشترکی دارند آشنا شوید و یا به صورت آنلاین با افرادی که افکاری شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید. این آشنایی های تازه فرصت های جدیدی در زمینه فعالیت های اجتماعی و فکری برایتان فراهم خواهد کرد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

خوش بینی یک عامل انگیزشی مثبت است، با این حال اگر به ساده انگاری تبدیل شود می تواند باعث شود برای رسیدن به رضایت عاطفی فراتر از حد عقل و منطق بروید. در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید تا بر اساس یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر کار اشتباهی نکنید. امروز شریک عاطفیتان ممکن است درگیری هایی با دوستان و همکاران خود داشته باشد و به خاطر این درگیری های ذهنی کمی از شما فاصله بگیرد. به احتمال زیاد تلاش برای آرام بخشیدن به او بی فایده خواهد بود. به او بگویید که اگر نیاز به کمک و یا صحبت کردن داشت در کنار او هستید و بعد هم به کارهای شخصیتان برسید و بگذارید راحت باشد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شاید با خودتان فکر کنید که از روزهای عمر خود به اندازه ی کافی بهره نبرده اید و تفریح کافی نکرده اید و آن طور که باید و شاید از زندگی لذت نبرده اید. با این حال هنوز هم دیر نشده است و تازه بهترین موقعیت ها دارند به سراغتان می آیند. دیگر منتظر فرا رسیدن بهترین موقعیت ننشینید و از هر فرصتی که برای لذت بردن از زندگی برایتان فراهم می شود بهره ببرید. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید. شاید هم بخواهید سرتان را با کارهای جدید دیگری که ریسک کمتری دارند گرم کنید. اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام یک کار تازه می تواند باشد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز وسواس شدیدی که نسبت به جزئیات نشان می دهید باعث می شود نتوانید انتظاراتی که دیگران از شما دارند را برآورده کنید. دیگران به اندازه ی شما روی جزئیات تأکید ندارند و همین که کاری انجام شود برایشان کافی است، اما شما برای کیفیت کار اهمیت زیادی قائل هستید. با این همه در حال حاضر به نفعتان است که ایده آل گرایی خود را کنار گذاشته و روی انجام کارها و برآورده ساختن انتظاراتی که از شما می روند تمرکز کنید. دلتان نمی خواهد فعلا ایده هایتان را با دوستان و اعضای خانواده تان در میان بگذارید، زیرا فکر می کنید که ممکن است با مخالفت و حتی سنگ اندازی در مسیرتان از سوی آنها مواجه شوید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در وضعیتی بحرانی قرار گرفته اید. شرایط فعلی اصلا باب میل شما نیست و جزئیات کوچکی که در روابط خود با دیگران نادیده گرفته بوده اید حالا دارند برایتان دردسرساز می شوند و در روابطتان مشکلاتی را ایجاد می کنند که اصلا انتظارش را نداشته اید. شاید حتی یک نفر بخواهد شما را از زندگی اش خط بزند، اما نباید بیش از اندازه خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت کنید. کمی به این وضعیت فکر کنید. اگر واقعا فکر می کنید که این رابطه ارزش ادامه پیدا کردن را دارد هرکاری که از دستتان برمی آید را برای حفظ آن انجام دهید، اما اگر طرف مقابلتان همچنان به پایان این رابطه اصرار داشت دیگر پافشاری نکنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما احساس گیجی و سردرگمی می کنید. کمی بایستید، دست از تلاش و تقلا بردارید و نفسی تازه کنید. این حالت عصبی و نگران تنها باعث خواهد شد که وقت و انرژی خودتان را با انجام کارهای بیهوده ای که هیچ سودی به حالتان نخواهند داشت تلف کنید. قلب و ذهن شما دارند با بیقراری از این طرف به آن طرف می دوند و شما باید سعی کنید ذهنتان را مهار کرده و قلبتان را آرام کنید. لازم نیست برای رهایی از وضعیت فعلیتان یک راه حل پیدا کنید. بهترین کاری که فعلا می توانید بکنید این است که دست از تلاش و دست و پا زدن بردارید و روز تعطیلتان را در آرامش بگذرانید. با شروع هفته ی جدید اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز عزیزانتان را در آغوش بگیرید و به آنها بگویید که چقدر دوستشان دارید. بگذارید امروز قلبتان راهنمای شما باشد. اگر این کار را بکنید خواهید دید که همه چیز کم و بیش به همان صورتی پیش خواهد رفت که شما انتظار دارید. با دست و پا زدن های بیجا شانسی که به شما را روی آورده است را از سر راه خود کنار نزنید. هر چقدر بیشتر زور بزنید که دری را به زور باز کنید کمتر موفق خواهید شد. به آرامی در بزنید تا همه ی درها به روزیتان باز شوند. اگر هم دری باز نشد مطمئن باشید که به نفعتان بوده که بسته بماند. امروز ذهن شما خیلی قوی شده و خوب کار می کند، با اندکی تلاش می توانید موفقیت های زیادی را به دست بیاورید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز به صدای آواز پرندگان گوش کنید، در این آواز پیامی برای شما نهفته است که دارد به شما می گوید شاد باشید. برای انجام کارهایی که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودتان و زندگی داشته باشید وقت صرف کنید. با افراد خلاقی که باعث می شوند حس خلاقیت در شما زنده شود ارتباط برقرار کنید و به انجام کارها و پروژه های هنری بپردازید. کار کردن را برای روز دیگری گذاشته و از امروزتان نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر تصمیم گیری برای شما بسیار دشوار شده است، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع باعث شود در انجام کارهایی که می دانید توانایی زیادی در آنها دارید تردید کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز در قلب و احساس شما قدرت فوق العاده ای نهفته است و در عشق و روابط عاطفی با قدرتی بیشتر از همیشه رفتار می کنید. به همین دلیل هم امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای برداشتن قدم هایی جسورانه و ابراز علاقه به شخصی باشد که مدت ها دوستش داشته اید اما جسارت کافی برای بیان احساستان نسبت به او نداشته اید. این احساسات تنها به روابط عاشقانه محدود نمی شوند و گرمای احساسات شما می تواند قلب تمام اطرافیانتان را گرم کند. به دوستان و اعضای خانواده تان محبت کنید و مطمئن باشید که این حمایت های عاطفی بی جواب نخواهند ماند و روزی جبران خواهند شد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما امروز احساس می کنید که به توجه بیشتری نیاز دارید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نیز درست همین امروز، حتی بیشتر از شما به محبت و توجه نیاز دارد. این وضعیت می تواند در رابطه ی شما تنش های نگران کننده ای را به وجود بیاورد. راستش را بخواهید امروز برای مجردها و آنهایی که هنوز عشقشان را پیدا نکرده اند روز بهتری خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که عاشق ها نمی توانند روز خوبی داشته باشند. کافی است به جای اینکه منتظر محبت و توجه طرف مقابلتان بمانید شما در ابراز علاقه و محبت پیش قدم شوید تا او هم در مقابل شما را غرق در دریای عشق و احساس خود کند.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

رویاهایتان برای آینده در حال حاضر فکرتان را چنان به خود مشغول کرده اند که نمی توانید روی مسائل مهمی که در حال حاضر به توجه شما نیاز دارند رسیدگی کنید. بعدا برای خیال پردازی به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت، فعلا به کارهایی برسید که در انتظارتان هستند. نقشه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید، اگر فکر می کنید راه حل های قدیمی به شما کمکی نخواهند کرد از امتحان راه های جدید هراسی نداشته باشید، هر چیزی که قدیمی است و شما به آن عادت دارید لزوما بهترین راه نیست. امروز یک نفر که به شما بدهی کوچکی داشته پولتان را به شما پس خواهد داد، سعی کنید آن را بیهوده خرج نکنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اهداف حرفه ای شما برای خودتان کاملا واضح و مشخص هستند، اما بهتر است که وقت خودتان را با توضیح دادن آنها به دیگران هدر ندهید. وقتی آنها شما را در حال عملی کردن نقشه هایتان و تلاش برای رسیدن به اهدافتان ببینند خودشان به همه چیز پی خواهند برد. امروز شما در خانه ی خود احساس تنهایی می کنید و عشق و محبت مورد نیازتان را دریافت نمی کنید. یکی از اعضای خانواده، شاید حتی همسرتان، ممکن است امروز در خانه نباشد و این موضوع باعث شود احساس کنید خانه تان سرد و خالی است. با این اوصاف به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان در خانه نمانید و به دیدن دوستانتان و یا به تماشای یک فیلم بروید و سر خودتان را گرم نگه دارید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج