۸۹۹۳۵۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

حباب سکه تمام به ۵۰هزار تومان کاهش یافت

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه با آغاز ماه محرم حباب سکه بیش از گذشته تخلیه خواهد شد و در حال حاضر حباب سکه تمام به ۵۰ هزار تومان رسیده است، گفت: در روزهای پایانی هفته در پی کاهش ارزش انس جهانی و ثبات ارزش دلار قیمت طلا و انواع سکه روند نزولی به خود گرفت.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه با آغاز ماه محرم حباب سکه بیش از گذشته تخلیه خواهد شد و در حال حاضر حباب سکه تمام به ۵۰ هزار تومان رسیده است، گفت: در روزهای پایانی هفته در پی کاهش ارزش انس جهانی و ثبات ارزش دلار قیمت طلا و انواع سکه روند نزولی به خود گرفت.

محمد کشتی آرای در رابطه با بازار طلا و سکه در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته ارزش انس جهانی در محدوده ۱۴۹۸ تا ۱۵۳۰ دلار در نوسان بود که در مجموع ارزش متوسط یک هفته گذشته انس جهانی ۱۵۰۵ دلار بوده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: قیمت طلا و سکه تا روز سه‌شنبه بدون تغییر ماند و از روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفت که تا پایان روز پنج‌شنبه این روند ادامه داشت.

وی بیان کرد: در دو روز پایانی هفته گذشته ارزش دلار بدون تغییر بود و در کنار کاهش ارزش انس به کمتر از ۱۵۰۰ دلار و همچنین کاهش تقاضا برای سکه، ارزش طلا و سکه روند نزولی به خود گرفت و حباب سکه‌های کوچک‌تر به‌جز سکه یک گرمی با تخلیه همراه شد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه با آغاز ماه محرم و کاهش تقاضا برای سکه، حباب سکه‌های گرمی نیز تخلیه خواهد شد، یادآور شد: ارزش طلای خام ۱۸ عیار در هفته گذشته در محدوده ۴۱۵ هزار تا ۴۱۹ هزار تومان در نوسان بوده که حجم قابل‌توجهی از این نوسان متأثر از ارزش‌گذاری بازار جهانی طلا بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع در هفته گذشته ارزش طلا ثبات نسبی به خود گرفته بود و از حباب سکه‌های خرد کاسته شد که بیشترین میزان تخلیه حباب در سکه‌ها به میزان ۱۰۰ هزار تومان مربوط به نیم‌سکه بود و حباب سکه تمام در حال حاضر ۵۰ هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا و سکه آخرین قیمت انس جهانی را ۱۵۰۳ دلار، سکه تمام طرح قدیم را ۴ میلیون و ۷۰ هزار، سکه تمام طرح جدید را ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار، ربع‌سکه را ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار، سکه یک گرمی را ۹۶۰ هزار، هر مثقال طلا را ۱ میلیون و ۷۹۵ هزار و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را ۴۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب دلار و پایین آوردید . چیزی نیست که گوشت و مایحتاج مردم وارد کنید . شما که ادا میکنید قیمت دلار و طلا طبیعی پایین اومده !

    • بدون نام

      چرت نگو! قیمت سکه تمام حداکثر 2 میلیونه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به این کشتی آرا با نظراتش و حبابش لعنت.

    • ی

      قیمت واقعی سکه ۳۱۷۲۰ تومنه بالا تر از این مبلغ حبابه همش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توروخدایکی به من بگه حباب چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج