۸۹۹۳۶۲
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده کاشان: سهم ایران از خزر محفوظ است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

سید جواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین طرح و انتقال‌هایی انجام‌شده و نتایج و مباحث خاص خود را دارد.

وی پیرامون استفاده از آب دریا افزود: برای آب شرب از دریا، با استفاده از دستگاه‌های شیرین‌سازی باید بهره برد و تغییرات محیط زیستی را نیز به دنبال دارد، می‌توان آب‌های شور موجود در مناطق کویری را با هزینه‌های کمتر شیرین سازی و استفاده کرد و این موضوع نیاز به برسی بیشتری دارد.

ساداتی نژاد در خصوص طرح بازگشت فرزندان مسؤولان به کشور عنوان کرد: بنده نیز جزو امضاکنندگان این طرح و مطرح‌ شدن آن در مجلس هستم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ر‌وحانی درسازمان ملل گفت دریای خزر و امضا کردیم

    • بدون نام

      آره نماينده به مرگت قسم حرفتو باور كردم

    • بدون نام

      مردم هم امیدوارند اما افسوس که فرزندان بعضی از مسؤلینی که باید این کار رو انجام بدن در خارج مشغول مفت خوری و خوش گذرانی هستند ، بدبختی و بیچاره‌گی مردم و مملکت همین مسؤلینند وچون کسی نیست به حساب مسؤلین. پر از خلاف و دزد و بی لیاقت برسد ، روز به روز وضع مردم و مملکت افتضاتر می‌شود و ریس جمهور و مجموعه دولت بجای اصلاح کشور و نقره داغ دزدان کثیف و انگل اجتماع خود همیشه شکوه و شکایت دارد انگار این مردم هستند که باید مسؤاین دزد را حسابرسی کنند !!!!!!!

    • بدون نام

      عقل کل سهم ایران قبلا با اتحاد جماهیر شوروی نصف نصف بود شوروی پوکید و الان سه کشور دیگه اضافه شدن شما چه جوری میگین سهم ایران محفوظه !!!!!! به خاطر مبارزه با استکبار رفتن خودشون رو چپوندن تو دامن روسیه که تو مجامع بین المللی پشت اینا باشه مردم ایران چه تاوان سنگینی بابت بی لیاقتی و بی تدبیری اینا میده وای به حال نسل آینده !!!!!!جالبه سر در وزارت امور خارجه هم زدن نه شرقی نه غربی !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقل کل خودت میگی شوروی پوکید کشورهای دیگه ای پیدا شدن خیلی نگران سهم ایران از خزری جلوی پان ترکهایی که گیلان و آذرباییجان جنوبی میدونن بگیر علی اف بخاطر منابع خزر گیلان و میخواد وگرنه خود استانهای ترک ایران ارزشی براش نداره

    • بدون نام

      چرا هیچ کس از مقدار این سهم حرف نمیزنه

    • بدون نام

      میدونیم ایران هم سهم میبره ولی چقدر ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس دولتی بی غیرت باندبازدلال وطن فروش امیدی نیست

    • دشمن ما همینجاست

      واضح بگید سهم ایران از خزر چقدر است امیدوارم همون ۵۰٪ باشه کمتر از این ملت رضایت نخواهند داد و تا پای جان از آب و خاک وطنمان دفاع خواهیم کرد

    • بدون نام

      خوب سهم ایران چقدر شد؟

    • بدون نام

      راست میگی فعلا دودرصد مونده اونم ببینیم چیکارکنیم

    • بدون نام

      ایکاش چنین باشد و سهم ۵۰ درصدی حفظ شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج