۸۹۹۳۶۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

میانگین نرخ تصادفات رانندگی در ایران و جهان

رئیس پلیس راه ناجا گفت: در یک مقایسه می‌توان گفت که نرخ تصادف در ۱۰ هزار وسیله نقلیه در دنیا ۶/۴ است ولی در ایران ۵/۲ می‌باشد.

فارس نوشت: رئیس پلیس راه ناجا گفت: در یک مقایسه می‌توان گفت که نرخ تصادف در ۱۰ هزار وسیله نقلیه در دنیا ۶/۴ است ولی در ایران ۵/۲ می‌باشد.

تیمور حسینی صبح امروز در در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی جامعه ایمن اظهار داشت: مسائل ترافیکی یکی از مباحث پر گفت‌وگو در جامعه است و بیشتر به نظر می‌رسد که به دنبال چیستی و چرایی هستیم و بخش قابل توجه بر ما معلوم است و نکته پنهانی زیادی ندارد.

وی با بیان اینکه مهندسی ترافیک، آموزش و اجرای مقررات دارد، گفت: راه، وسیله نقلیه و انسان نیز نقش موثر تصادفات هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه نرخ تصادفات در دنیا بالاست، تصریح کرد: در این نشست میهمانان زیادی از سراسر جهان وجود دارد و در ایران به واسطه داشتن اختیارات زیاد، نرخ استفاده از امکانات بالاست در حالی که ما در تحریم از سوی قلدرها هستیم.

وی با بیان اینکه بخش کثیری از مردم ایران در تعطیلات در مسافرت هستند، گفت: در یک مقایسه می‌توان گفت که نرخ تصادف در ۱۰ هزار وسیله نقلیه در دنیا ۶/۴ است ولی در ایران ۵/۲ می‌باشد.

وی ابراز کرد: مسوولان در کشور ۱۰ سال اخیر را دهه اقدام نامگذاری کردند و کارهای زیادی را در رابطه با فرهنگ‌سازی کرده‌اند که البته امیدواریم به نقطه مطلوب رسید.

بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از جوامع ایمن که برای نخستین بار در ایران برگزار می شود، با حضور وزیر بهداشت، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، رئیس پلیس راه ناجا و نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران صبح امروز در تبریز آغاز شد.

این کنفرانس هر دو سال یک بار در یکی از کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت برگزار می شود و بخشی از این سازمان که در مورد سلامت ترافیک فعالیت دارد، این کنفرانس را هدایت و راهبری می‌کند.

در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از جوامع ایمن، علاوه بر صاحب‌نظران و کارشناسان ایرانی، بیش از ۳۰ نفر از صاحب‌نظران علم سلامت ترافیک و میهمانانی از ۲۰ کشور دنیا حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نرخ مرگ و میر رو مقایسه کنید

    • بدون نام

      میشه به امار موتور سیکلت ها ی شهری

    • بدون نام

      هر روز نمایش وهمایش بدید حق مردم را بید بک مشت مفت خور بخورند ودر کنار این عروسک بازیها یک عده دور براین میهمانیها خوب وسیر میخورند ومیبرند وهیچ کاری به سود ملت انجام نمیشه و مردم همچنان در فقر وبیماری ودرد بسر میبرند افتخارات مسئولین بی کفایت اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج