جاباما
۸۹۹۴۵۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ویسی: برخی تیم‌ها هواپیمای اختصاصی دارند، اما ما زیر درخت لباس عوض می‌کنیم

سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید تیمش فاقد زیرساخت‌های اولیه فوتبال است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید تیمش فاقد زیرساخت‌های اولیه فوتبال است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش قابل سپاهان گفت: مقابل سپاهان بازی بسیار سختی داریم و نمی‌توان گفت چه تیمی برنده است. هر دو تیم در بازی نخست تلاش دارند که گام محکمی بردارند و هر سه امتیاز را بگیرند و امیدواریم با حمایت تماشاگران و با تلاش بازیکنان سه امتیاز بازی را برداریم و در خانه نگه داریم.

ویسی: برخی تیم‌ها هواپیمای اختصاصی دارند، اما ما زیر درخت لباس عوض می‌کنیم

وی افزود: تلاش می‌کنیم آنقدر خوب بازی کنیم تا فوتبال کشور به احترام شاهین بایستد و شایستگی‌های فوتبال استان بوشهر را ثابت کنیم. امیدواریم بتوانیم از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران استفاده لازم را ببریم و نتیجه خوبی را مقابل سپاهان کسب کنیم.

سرمربی شاهین با اشاره به اعتبار و نام سپاهان اصفهان بیان کرد: سپاهان تیمی دوست‌داشتنی است و من در این تیم حضور داشته‌ام ولی اکنون در شاهین هستیم و همه تلاش خودم را برای پیروزی مقابل حریفان به کار خواهم گرفت.

سرمربی شاهین با بیان اینکه در هر دیدار برای هواداران تیمش سورپرایز داشته باشد، گفت: در این بازی کار سختی داریم. نام و اعتبار سپاهان برای ما روشن است. این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. من سال های در سپاهان بازی کردم و یک سال سرمربی بودم. ما نه تنها مقابل سپاهان بلکه مقابل سایر تیم ها هم می‌ایستیم و از نام شاهین دفاع می‌کنیم.

ویسی در مورد هدف‌گذاری شاهین بوشهر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ماندن در لیگ برتر راحت است ولی سخت‌کوشی و تلاش فراوانی نیاز دارد. با این انگیزه که من در بازیکنان می‌بینم و مردم هم انگیزه بالایی دارند به اهداف خود می‌رسیم. با این حمایت که در بین مردم می‌بینیم تیم ما می‌تواند در بالای جدول باشد. نباید فقط به ماندگاری در لیگ برتر بسنده کنیم و نام تیم ما بالاتر از این است که فقط به فکر حفظ تیم باشیم. هیچ‌قولی نمی‌دهیم ولی تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

عبدالله ویسی با بیان اینکه هنوز به ترکیب ایده‌آل تیمش دست نیافته است، افزود: ما بازیکنان مختلفی را در پست‌های مختلف تست کردیم. تا ۸۰ درصد به آمادگی رسیدیم و در ادامه فصل به آمادگی مطلوب دست می‌یابیم. در مقابل سپاهان نباید اشتباه کنیم. کوچک‌ترین اشتباه با ضرر بزرگی همراه است.

سرمربی شاهین بوشهر به شرایط تیمش اشاره کرد و گفت: شرایط ما قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست. یک تیم با هواپیمای اختصاصی سفر می‌کند اما بازیکنان ما زیر درخت لباس‌شان را عوض می کنند و رختکن مناسب ندارند. این اتفاق لایق شهر بوشهر نیست. مسئولان و مردم به ما کمک کنند تا رختکن خوب و امکانات زیرساختی خوبی داشته باشیم. تیم باید در این شهر بماند. هر چیزی که بسازیم برای این شهر می‌ماند. با این حال از نظر فنی به ۹۰ درصد از چیزی که می‌خواستیم دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: ما دوستانه دور هم جمع شدیم تا تیم را جلو ببریم. امکانات خاصی را نخواستیم. تمام سعی ما این است که مردم را خوشحال کنیم ولی فوتبال است و اتفاقات مختلف که رخ می‌دهد. روز گذشته ذوب آهن دو گل زده بود ولی سه گل خورد. نیاز به حمایت هواداران داریم.

ویسی در مورد جذب بازیکنان خارجی نیز بیان کرد: بودجه خرید بازیکن خارجی از ایجنت‌ها را نداشتیم و در دو سه سفری که در گرجستان داشتیم بازیکنانی جذب کردیم که به درد تیم ما بخورند و دو بازیکن با کمتر از ۷۰ هزار دلار جذب کردیم که می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: قیمت بازیکن ارزش فنی بازیکن را نشان نمی‌دهد و ارزش فنی در زمین مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برو خداروشکر کن بعضی ها حتی همین درخت رو هم ندارند

    • سادی

      مجبور نیستین تیم داری کنید.

    • بدون نام

      ایشالاه یواش یواش علاوه بر هواپیمای اختصاصی پاسپورت و .....اختصاصی هم خواهیم داشت

    • بی نام

      دنده ت نرم تو هم هواپیما اختصاصی بگیر میتونی بگیر مگه چند سال سپاهان نبودی چرا نگرفتی تموم بازیکنان خوب را کنار گذاشتی یه چندتا بنجول اوردی تو بازی که نزدیک بود به دسته یک ببریشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج