۸۹۹۴۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آموزش‌ و پرورش به کنکور خلاصه نمی‌شود

مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین‌ گفت: آموزش و پرورش فقط در کنکور خلاصه نمی‌شود بلکه آموزش و پرورش مسئول تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است.

خبرگزاری مهر: مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین‌ گفت: آموزش و پرورش فقط در کنکور خلاصه نمی‌شود بلکه آموزش و پرورش مسئول تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است.

رضا مددی در کارگاه توجیهی سند تحول بنیادین اظهار داشت: آموزش و پرورش نیازمند یک برنامه بلند مدت است که مبنای حرکت در آموزش و پرورش باشد، این برنامه بلند مدت سند تحول بنیادین می‌باشد.

مددی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اجرای سند تحول بنیادین، تصریح کرد: فلسفه تعلیم و تربیت در کشور باید بومی باشد که بر این اساس سند تحول بنیادین دارای فلسفه بومی و بر مبنای فرهنگ اسلامی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت عمومی است، اظهار داشت: سند تحول بنیادین به دنبال تربیت در تمام ساحت‌های ششگانه است.

مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین‌ گفت: مدرسه محوری سیاست وزارت آموزش و پرورش است و مطابق سند تحول بنیادین مدرسه عنصر اصلی نظام آموزش و پرورش می‌باشد که عامل پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود به طوری‌که معنا و مفهوم همه آموزش و پرورش مدرسه است.

رضا مددی با بیان اینکه سند تحول بنیادین به دنبال جلوگیری از اعمال سلیقه در نظام آموزش و پرورش است، بیان کرد: تعلیم و تربیت حق همه مردم و یک امر حاکمیتی است و وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت عمومی مردم است.

مددی در اجرای سند تحول بنیادین با انتقاد از دیدگاه تک ساحتی آموزش محور خانواده‌ها به مدارس، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش فقط در کنکور خلاصه نمی‌شود بلکه آموزش و پرورش مسئول تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است.

وی افزود: رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه محوری است. میدان عمل سند تحول و محصول نظام آموزش و پرورش در مدرسه است و باید آثار اجرایی سند تحول بنیادین را در مدرسه مشاهده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزرگترین جنایت بشریت در تاریخ توسط نظام آموزشی انجام میگیره.. ببینید چه بازاری باز کردند به بهانه کنکور... کتابهای آموزشی . استادهای پروازی .. کلاسهای تقویتی برای تست زدن و هزار زیر شاخه به جهت کنکور.. خانواده های بدبخت از کجا بیارن... کجای دنیا این مدل نظام آموزشی داره ... بله درست فکر کنید درآمدش بیشتر از درآمد نفت هست.. برای همینه که یک باند بزرگ اجازه نمیدن کنکور برداشته بشه...ای کاش یه نفر پیدا بشه دلش به حال مردم بسوزه و کنکور رو خذف کنه .. انشااله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج