جاباما
۸۹۹۵۵۱
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: خوشبختانه استقلال در هفته اول شکست خورد!

پیشکسوت استقلال گفت: سعی می‌کنم بازی‌های استقلال را نگاه نکنم, چرا که نمی‌خواهم خودم را زجر دهم.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در گفتگو با خبرنگار درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: نباید برای این باخت متاسف باشیم و باید بگویم تیم خوشبختانه شکست خورد!

شاید این باخت در هفته نخست باعث شود که استقلال به خودش بیاید و اصلاحات انجام شود. می‌شود از این شکست‌ها درس گرفت و برای ادامه راه از تجربیاتش بهره برد.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنم بازی‌های استقلال را نگاه نکنم، چرا که نمی‌خواهم خودم را زجر دهم. در خیابان هر هواداری که از من می‌پرسد از استقلال چه خبر می‌گویم خبری نیست. من فکر می‌کنم استقلال با این شرایط یک سال دیگر عقب می‌افتد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: پیش از لیگ گفتم که استقلال را برای مدتی تعطیل کنید و به جای اینکه بازیکن و مربی گران‌قیمت بخرید، این پول را صرف پرداخت بدهی‌ها و ساخت آکادمی کنید تا ۱۰ بازیکن مثل مجتبی جباری و وحید طالب‌لو ساخته شوند.

روشن تاکید کرد: استقلال که هیئت مدیره ندارد,، اما من از فتحی می‌خواهم فکری به حال این هوادار کند. اگر چه الان دیگر کاری نمی‌تواند بکند,، چون آدم قبل از اینکه برود دعوا باید خودش را مجهز کند، نه اینکه وقتی دعوا شروع شد و در حال کتک خوردن است به دنبال ترفند باشد.

وی گفت: مدیرعامل باید در باشگاه هیئت مدیره قوی و کمیته‌های قوی داشته باشد. همچنین آکادمی باشگاه باید قوی باشد. اینکه مدیرعامل هر سال تیم را ترمیم کند و سال بعد یک فرد دیگر به باشگاه بیاید، چیزی درست نخواهد شد. تا استقلال به شکل صحیح مدیریت نشود اوضاع همین آش و همین کاسه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبختانه از هفته اول شروع شد خخخخخخخخختخختخخ خدایا مردیم از خوشی ۹۹هفته زیرمونن

    • بدون نام

      روشن خجالت بکش بی غیرت بی تعصب خوشحالی در ضمن با یک بازی یک تیم را ارزش یابی نمیکنند استقلال امثال با استرا ماچونی قهرمان لیگ و آسیا خواهد شد بکوری چشم تو وامثال تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین تابشه

    • مملکت ویران

      اگه استقلال تعطیل کنن لیگ که جذاب نمیشه.این تیم بایدخرج گزاف انجام بده وهمش شکست بخوره تالیگ جذاب بشه.بازم یه شکست ازاستقلال وبازم بهانه های واهی.

    • سامی

      بازدوباره توپیدات شداشغال عوضی،بروگمشوعنتر

      پاسخ ها

      • پرسپولیس سرورته

        چرا زورت میاد خوب راست میگه دیگه

    • سامی

      بازدوباره توپیدات شداشغال عوضی،بروگمشوعنتر

    • صبا

      گلامب استقلالی کلا من میدونمه وهیچ وقت تغییر نمیکنه

    • فرهاد۷

      آقای روشن اولا بازی کلا دست استقلال بود اگه میخای حاشیه درست کنی مصاحبه نکن بعد بازیکنان ماشین سازی ضد فوتبال بازی کردن انداختن به زمین وقت کشی خیلی وقت از فوتبال حوزه خلیج فارس دور شده ولی بعضی تیم‌های لیگ برتر هنوز ضد فوتبال بازی میکنن مثل گسترش چقدر وقت تلف کردن

      پاسخ ها

      • بینام

        بازی دست استقلال بود!!!!! چیز دیگه ای بوده داداش دستش اشتباه دیدی ؟اون چیزی که تلویزیون نشون داد تا دقیقه ده باید کیسه دوتا گل میخورد

      • بینام

        بازی دست استقلال بود!!!!! چیز دیگه ای بوده داداش دستش اشتباه دیدی ؟اون چیزی که تلویزیون نشون داد تا دقیقه ده باید کیسه دوتا گل میخورد

      • بدون نام

        صدر صد بابا گل گفتی
        دمت گرم استقلالی

    • س

      استقلال به یک تیم معمولی تبدیل شده بازیکنها خیلی متوسط هستن از پارسال خیلی ضعیف تر شده فکر کنم امسال ششمی را بغل کنه قلعه نوعی مربی سال بعد خواهد شد و اونم سه سال فرصت میخواد تا از ششمی بیاد چهارم بشه این برنامه چهار سال اینده استقلال است .

    • مینائی

      آقای حسن خاموش باز تو از باخت استقلال خوشحال شدی به کوری چشم دشمنان استقلال در آینده حرفهائی برای گفتن دارد بعد پشیمون نشی و بگی من محض دلسوزی گفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج