۸۹۹۵۷۲
۶۲ نظر
۵۲۷۸
۶۲ نظر
۵۲۷۸
پ

آزار و اذیت دختر ۱۸ ساله توسط ۳ شیطان‌صفت

اعتماد پسری وحشت زده به یک جوان ناشناس کافی بود تا نامزدش در دام شیاطین شرق پایتخت گرفتار شود.

باشگاه خبرنگاران: اوایل مرداد امسال بود، دختر و پسر جوان که به تازگی نامزد شده بودند دست در دست هم به یک بوستان در منطقه مسعودیه رفتند و روی یک نیمکت نشستند تا دقایقی با هم صحبت کنند. زوج جوان درباره آینده و مراسمی که پیش رو داشتند حرف می‌زدند و از این که بعد از مدتی دوستی توانسته بودند به مرحله ازدواج برسند خوشحال بودند که ناگهان دو پسر جوان از انتهای بوستان به سمت آن‌ها رفتند.

سرقت عجیب

دختر و پسر جوان سرگرم حرف زدن بودند که دو پسر جوان با چاقویی که در دست داشتند پیش روی آن‌ها قرار گرفتند، پسر جوان که در کنار نامزدش نشسته بود از ترس این که دو جوان چاقو به دست برای دختر جوان ایجاد مزاحمت نکنند در برابر آن‌ها ایستادگی کرد و دو جوان او را به باد کتک گرفتند و بعد از زخمی کردن او با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل دختر و پسر جوان کردند. دختر جوان ترسیده بود و التماس می‌کرد تا دزدان دست از سر شوهرش بردارند که با سر و صدا‌های این دختر، دزدان خشن در حالی که گوشی موبایل زوج جوان را در دست داشتند به سرعت پا به فرار گذاشتند و از پارک خارج شدند.

دست شیطان

دختر جوان اشک می‌ریخت و این در حالی بود که نامزدش از ناحیه دست زخمی شده بود و سعی داشت همسرش را آرام کند. آن‌ها ترس از آن داشتند که اگر بخواهند از بوستان خارج شوند با دو جوان خشن روبه رو می‌شوند و درگیری آن‌ها دوباره از سر گرفته می‌شود. در همین لحظه بود که جوان ۳۰ ساله‌ای نزدیک پسر و دختر جوان شد و از آن‌ها خواست که آرام باشند و یک پیشنهاد عجیب پیش روی زوج جوان قرار داد.

پسر فریبکار ادعا کرد که دختر جوان از در عقب پارک خارج شود و پسر جوان نیز از در جلو که اگر دو جوان خواستند بار دیگر به سراغ پسر جوان بروند بتواند به راحتی فرار کند و قول داد تا زمان خروج دختر جوان از پارک همراه او بماند تا کسی برای او ایجاد مزاحمت نکند. دختر و پسر جوان پیشنهاد او را پذیرفتند ومونا ۱۸ ساله همراه جوان فریبکار به سمت انتهای پارک رفتند که دختر جوان دید یک خودروی پراید که دو مرد جوان سوار بر آن هستند در خیابان پارک کرده و نگاه‌هایشان به سمت جوان ۳۰ ساله و اوست.

مونا احساس خطر و قدم‌هایش را آهسته کرد و به سمت بیرون پارک رفت و این در حالی بود که پسر جوان سایه به سایه و هم قدم با مونا بود و وقتی دختر جوان قصد داشت از کنار پراید عبور کند ناگهان پسر جوان دست او را گرفت و با تهدید و با توجه به قوی هیکل بودنش توانست مونا را سوار بر پراید نقره‌ای رنگ کند.

التماس‌های بی جواب

مونا شوکه شده و زبانش بند آمده بود که پراید شروع به حرکت کرد، دختر جوان سعی داشت خود را از پراید به بیرون پرت کند، اما پسرشیطان صفت مانع کار او شد و با زور و تهدید سر دختر جوان را به زیر صندلی فرو برد تا کسی متوجه حضور مونا در داخل خودرو نشود. پراید به سرعت در خیابان‌های جنوب تهران حرکت کرد و به بیابان‌های اطراف تهران رفت و مونا در مسیر گریه می‌کرد تا دست از سرش بردارند و او را رها کنند، اما التماس‌های او بی جواب ماند. سه پسر جوان پس از توقف خودرو در بیابان‌های اطراف تهران، نقشه شومی را که در ذهن داشتند، یکی پس از دیگری به اجرا رساندند و این در حالی بود که مونا حاضر بود او را به قتل برسانند و زندگی و آینده‌اش را به سیاهی نکشند، اما التماس‌ها و مقاومت‌های او نتیجه‌ای نداشت.

شیاطین پس از اجرای نقشه‌شان، مونا را سوار بر خودرو به یکی از خیابان‌های جنوب تهران بردند و در خیابانی خلوت او را از پراید به بیرون پرت کردند و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

شکایت در دادسرا

مونا با رهایی از اسارت سه جوان شیطان صفت به دادسرای امور جنایی تهران رفت و در حالی که اشک می‌ریخت از سرنوشت شومی که سه پسر جوان برای او رقم زده بودند پرده برداشت. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات نامزد مونا را هدف تحقیق قرار دادند. اشکان به ماموران گفت: با نامزدم در پارک بودیم که دو جوان چاقو به دست مرا به باد کتک گرفتند و زخمی کردند و سپس گوشی موبایلمان را سرقت کردند سپس یک پسر جوان به سراغمان آمد و ادعا کرد که قصد کمک به ما را دارد و نامزدم همراه او از در عقب پارک خارج شدند، اما بعد از آن وقتی مونا را دیدم متوجه نقشه شوم آن‌ها شدم.

دستگیری ۲ سارق خشن

کارآگاهان به کمک زوج جوان، تصویر چهره‌نگاری دو سارق خشن و سه جوان شیطان صفت را به دست آوردند و با همین تصاویر تجسس‌ها برای دستگیری متهمان آغاز شد. تیم پلیسی در این مرحله به بوستانی که سرقت خشن در آن جا صورت گرفته بود رفت و با توجه به تصویر چهره‌نگاری متهمان خیلی زود دو سارق جوان در پارک شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

لو رفتن شیاطین

متهمان پس از دستگیری به سرقت گوشی موبایل زوج جوان اعتراف کردند، اما آن‌ها از سرنوشت شوم مونا بی اطلاع بودند. ماموران احتمال دادند دو سارق خشن با توجه به تصویر چهره‌نگاری شده سه جوان شیطان صفت و بچه محل بودن شان، آن‌ها را بشناسند. یکی از دزدان وقتی تصاویر چهره‌نگاری شده را دید ادعا کرد که یکی از این تصاویر عمویش است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای دستگیری یکی از متهمان پرونده سیاه وارد عمل شوند. تیم پلیسی با اطلاعات به دست آمده به مخفیگاه منصور رفتند که مشخص شد او همراه دو همدست شیطان صفتش پس از اجرای نقشه شوم‌شان پا به فرار گذاشته و ناپدید شده اند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سه جوان شیطان صفت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سه .. اعدام شونند(متجاوز)وآن دو دزد هم زندان طویل مدت برونند(البته یک کتک جانانه نیازدارنندواگردست آنهابااینهایکی نباشدواگرباشد،اعدامه،والسلام)

      پاسخ ها

      • armin

        خوب شد گفتی!

      • تاللالل

        دو سه تا پیشنهاد اعدام زجر اور میدم براشون:

        1-بندازنشون تو یه دیگ پر از روغن در حال سرخ شدن
        -2دست و پاشون را ببندن لختشون کنن اب شکر بریزن رو بدنشون تا مورچه ها و زنبورها زنده زنده اونا را بخورن اونم در ملع عام
        3-یه جاهایی تاسیس کنن تا همه افراد بهشون تجاوز کنن و ده سال مجبور بشن تو اینکارا انجام بد ه
        -4ویروس جذام بهشون تزریق کنن و یه حا حبسشون کنن تا ذره ذره بمیرن

      • بدون نام

        پلیس باید در تمام پارک ها گشت زنی کند

    • دونالد ترامپ

      سه ماه امنيت و قضاوت اين مملکت رو بدين دست من بعدش يه مملکت امن و پاک تحويل بگيريد هيچ کس رو هم نميکشم ولي کاري ميکنم ارزو کنن بدنيا نيومده بودن . يعني چي که يه پسر و دختر امنيت نداشته باشن برن پارک؟

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه آینده دختر مردم را خراب کردن

    • بدون نام

      این مملکته یا مرکژ اراذل و اوباشه

    • بدون نام

      این دیگه اوج بیشرفیه بخدااینابگیرین وتوخیابون اعدام بکنین تابرن به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امریکاچیکاردارحمله کن وقتی ملت به جون هم افتادن عوضش امنیت داریم یاخداچی برسرملت اوردین ایران وایرانی چرا به روزافتادن هر۴نفر۱نفرروانین ازبیکاری وفقرنجومی ازموقع که روحانی ریس جمهورشدافغانیاروراه دادین بودجه ومنابع شغل ۲۰ملیون نفرمیدین وهمینکه عراقچی گفت ضربدر۶کنیدعواقبش این میش ازماست برماست ...بدترازاینهاحقمون

    • بدون نام

      لعنتی خدابه چنین ادم نماهای شیطان صفت بی وجدان

    • زهرا

      همشونواعدام کنیدبی شرفارو

      پاسخ ها

      • ش.ص

        اونی که منفی می ده خودش دزد و زورگیره

    • فرنوش دخانیات

      بگیرید اول همان بلایی که سر دختر اوردند سر تک تک خانواده شان بیاورید بعد خودشان را مثل ی سگ کثیف اعدام کنید

    • مریم

      خدا ازشون نگذره

      پاسخ ها

      • حسین کرمانی

        فقط دستگیری این فراری ها را باید بدهند به سردار ساجدی نیا ولا غیر اگر می‌خواهید دستگیر شوند

        دستگیری اینها فقط بدست سردار ساجدی نیا انجام پذیر میباشد

    • ن

      باید این ...هارو اتیش بزنن

    • بدون نام

      تو را خدا اعدامشان کنید تا با زندگی دیگران بازی نکنند

    • اوسیراک

      بندازین تو قفس شیرا زنده این حیوانات رو بخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین کار اینه که مجرمین تبهکار غذای شیرهای گرسنه توی باغ وحشها بشن تا کسی جرات نکنه تو این مملکت خلاف بکنه. مطمئن باشید آمار جرم و جنایت شدیدا پایین میاد. کشورهای دیگه هر چی میخوان بگن بذار بگن.

    • بدون نام

      فقط اعدام قطع عضو در ملع عام تا امنیت دوباره ب خیابانها برگرده

    • بدون نام

      امنیت داریم .متعسفانه

    • بدون نام

      آخه وقتی آدم میبینه که مملکت ایقد خرابه و اوضاع خوبی نداره و هیجا امنیت نیست چرا با نامزدش تو پارک قرار میزارن؟؟بابا برید تو خونتون با خیال راحت صحبت کنید قرار مدار عروسی یا هرچی نه تو پارک حالا ببین چه اتفاق وحشتناکی براتون افتاد که تا آخر عمر تو ذهنتون باقی میمونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این را باید به مسئولین مملکت بگیم که کو امنیتی که شما ازش دم میزنید؟
        وگرنه پارک محل قدم زدن و صحبت کردن هستش

    • اندیمشک

      چکار‌شون میکنند. فوقش 6ماه زندان. اگه قانون واقعیه اعدامشون کنند.

    • راستگو

      زوجه های جوان ودختراها جاهایی که خلوت هستند فرق نمی کند پارک باشدیا کوه یابیابان نروند ازاین شیطانها زیاد هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته تو پارکها باید اون قدر تعداد دوربین مداربسته زیاد بشه که دیگه از این غلطا نکنن

    • حقوقدان

      مجازات اون سه نفرِ متجاوز اصولا طبق قانون اعدامه ولی توی قانون یه تبصره اومده که بعد از تجاوز به عنف؛ متجاوز میتونه توی زندان توبه کنه و بعد از توبه؛ اعدامش تبدیل میشه به حبس کوتاه مدت. و خیلی راحت بعد از اتمام حبسش میتونه از زندان خارج بشه و باز به کارایی که قبلا می‌کرده ادامه بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو مومن. تجاوز به عنف 100 درصد اعدامه. یه چیزی شنیدی، اما مال یه جای دیگه بوده

      • وکیل

        تو حقوق دان نیستی وگرنه میدونستی تا الان متجاوزان به عنف همگی اعدام شدن، توبه هم بکنن به عذاب وجدان خودشون مربوطه ولی از مجازات اعدامشون ذره ای کم نمیشه

    • متاسف

      خدا ان شاء الله به این زوج جوان صبر عنایت کنه
      متاسفانه مشکل اینه که نظام قاطعانه عمل نمی کنه خدا هدایت کنه کسانی رو که به اسم حقوق بشر مجازات های قاطع مثل اعدام و سنگسار و... جمع کردن
      خدا رحمت کنه خلخالی رو میرفت یه استانی کسی در مخیلش هم نمیگنجید همچین جرمی مرتکب بشه.

    • بدون نام

      یا خداااا !!

    • بدون نام

      واقعا اگر پلیس اینها را زنده دستگیر کند نامردی کرده لااقل باید کاملا فلج شان کند تا اگر آزاد هم شدند تا عمر دارند برای زندگی نکبت بارشان ترحم گدایی کنند.

    • میم الف

      اینجور پست فطرت ها رو نباید اعدام کرد باید با زجر کشتشون باید دستها و پاهاشونو با طناب به ب اسب ببندن و اسب ها از 4 طرفت اونارو بکشن تا زجر بکشن

    • بدون نام

      اولا مونا ونامزادش نباید برن چنین جای خلوتی یکم دیگه صبر میکردن ..دوم نامزادش نباید مونا رو تنها میزاشت اگه واقعا دوستش داره وداشت حتی به کشت .سوم اینا همه باهم هستن تو پارک وهمیشه از این کارا کردن مشخصه مال همون محله هستن ومونا ونامزدش فکر کردن جای مناسبی برای خلوتی وکمی احساساته .بعدش پلیس همیشه باید مرتب همچین بوستانی رو زیر نظر داشته باشه ...

    • بی نام

      مسلما این نقشه بوده و دست برادر زاده وعمو توی یه کاسه بوده این دوتا دزد با اون دو تا کثافت باهم همدست بودن ،خدا همشونو لعنت کنه آخه بیشرفی تا چه حد ،باید مثل سگ بکش این آشغالهارو

    • بدون نام

      چه خر تو خریه تهران، هر روز می خونیم که یک جایی در حال سواره یا پیاده به یکی تجاوز کردند، یعنی تو این شهر بی صاحب کسی نیست ؟! حال آدم از این کفتارها به هم می خوره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی شورای شهر اصلاح طلب امثال نجفی رو میکنه شهردار تهران! چه انتظاری میشه داشت از تهران؟!

    • بدون نام

      عکس این بی ناموسان کو کو کو !!!

    • بدون نام

      ازبس که دولت همش به فکر زندان خلافکار همه وقتش بیکار میگه بزا ر استفاده کنم هر موقع گیر افتادم میرم زندان خوراک اب برق خواب قانون ایران همین بابا همچو ادمایی اعدام کنید گور پدر سازمان حقوق ملل چکار انها دارید امنیت برا ملت خودتون کنید هرکه ادم بد باشه دفنش کنید بره

    • بدون نام

      چرا آیندش

    • بدون نام

      خانه از پایبست ویران است

    • بدون نام

      چقدر اینها بد شانس بودن تو یک لحظه گیر دو گروه کثافت افتادن
      تا چه حد نامردی و پستی تو این کشور زیاد شده
      هنوز هم باید دلمون خوش باشه که امنیت داریم؟

      پاسخ ها

      • مجید

        نه عزیز اینا ۱ گروه هستند شما چرا رکب میخوری؟ چون اینا ماشین نداشتند دیگه عمو مجبور شده با کس دیگه بره وگرنه دزد اول از سرنوشت دختر بیچاره مطلع بوده

    • بدون نام

      سه پسر جوان پس از توقف خودرو در بیابانهای اطراف تهران، نقشه شومی را که در ذهن داشتند، یکی پس از دیگری به اجرا رساندند

      چه نقشه شومى در ذهن داشتند كه يكى پس از ديگرى انجام دادند يا اجرا كردند يا به قول شما به اجرا رساندند؟ اون نقشه شوم چى بوده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی انتظار داری توضیح بدن
        واقعا باور کنیم نفهمیدی ؟

    • بدون نام

      تجاوز با زور فقط حکمش اعدام است ..

    • بدون نام

      دست دزدهارو قطع کنید بی شرف ها رو که تجاوزکردن اعدام درملاعام عبرت بشه برا شیطان صفت های بعدی

    • بدون نام

      چرا فقط به معلول ها پرداخته میشه؟ علتها چی؟ وقتی یک وزیر اونه، از لاتها چه انتظاری؟

    • فاطمه

      همه آنها باید اعدام شوند،چ‌کاری بود با ی دختر بی دفاع کردند،اکه مادرو خواهر خودشون بود آیا این کارو انجام میدادند

      پاسخ ها

      • کرمانشاه

        اینا اگه مادر وخانواده درست حسابی داشتن که اینکارارو نمیکردن.!! این ازیه خانواده ی بی بندوبار وکثیف هستن که هم عقده ی شدن وهم انسانیت براشون مهم نیست .!! قانون باید در دادن حکم یخورده جدی تر باشه وشدیدا مجازات کنه اینارو

    • حمید

      اینجور آدمارو بایدتوی قیرجوشان انداخت تابرای دیگران درس عبرت بشه

    • بدون نام

      امنیت داریم!!!!

    • کوروش

      من با اعدام کسی موافق نیستم ولی این ۳ نفر قضیشون فرق میکنه؛ اینارو باید زجرکش کنن

    • بدون نام

      ماشاالله امنیت تو کشور موج میزنه این شیطان صفتان را باید اعدام کرد وآن تجاوز کاران را باید در بشکه اسید حل کرد که برای یک لحظه هوسرانی مرتکب این جنایت شوم شدند ونکته دیگر امنیت پارکها را بیشتر کنند

    • بدون نام

      زوجه روخوب اومدی! عقدشون تودفترخانه شمابوده!؟

    • بدون نام

      عجب نامردهای کثیفی! آخه این دیگه چه کاریه؟!

    • مازیار

      بعد میگن خدا رو شکر امنیت داریم

    • بدون نام

      زمانه ی بدی شده آدم حتی به خودشم نمیتونه اعتماد کنه دره ی گرگ ها ودزدهاست

    • ش ش

      وقتی نامزد ادمو از پیشش بدزدند امنیته

    • بدون نام

      بعنوان یک زن ناراحتم که از ساعت ۱۰شب به بعد موندن در محل کار و پارک و هرجای دیگه احساس ناامنی بهم دست میده.و خفاشای کثیف تازه این موقع بیدارمیشن.ولی بازم خداروشکرکه ازسوریه وعراق امنیت بیشتری داریم.الحمدللههههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اروپا پلیس اجازه نمیده زنها هنگام پیاده روی از خیابان طلا استفاده کنن چون میگن قطعا به خاطر دزدی این تکه طلا بهت حمله میشه و بعد وقت پلیس و دادگاه رو میگیری؛ اینم از اروپا؛ حالا مقایسه کنید با ایران که طرف به دختر بچه هم کلی طلا آویزون میکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج