۸۹۹۵۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقی: فقط دنبال پیشرفت سایپا هستیم

تیم فوتبال سایپا موفق شد در اولین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر دست به کار بزرگی زد و بازی ۲ بر صفر باخته مقابل ذوب‌آهن در اصفهان را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض و لیگ را با پیروزی آغاز کرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال سایپا موفق شد در اولین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر دست به کار بزرگی زد و بازی ۲ بر صفر باخته مقابل ذوب‌آهن در اصفهان را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض و لیگ را با پیروزی آغاز کرد. به بهانه برگزاری و برد شیرین سایپا در این دیدار به سراغ سرمربی جوان این تیم رفتیم. گفت‌وگو با ابراهیم صادقی را در ادامه می‌خوانید.

کامبک در اصفهان آن هم در اولین بازی چه مزه‌ای داشت؟

در هر صورت تازه هفته اول برگزار شده و نمی‌توان درباره شرایط تیم‌ها به صورت قاطع صحبت کرد. با این حال برد در هفته اول می‌تواند استارت خوبی برای هر تیمی باشد. درخصوص بازی و بازگشتی که داشتیم نیز باید عنوان کنم حتی در نیمه اول که یک بر صفر عقب بودیم، باز هم فرصت‌های ما بهتر بود و می‌توانستیم در همان نیمه اول برنده بازی ما باشیم اما آنها تیم‌شان باتجربه‌تر بود و توانستند از روی یک ضربه کرنر گلزنی کنند.

با این حال روند خوب‌مان را نیز برای نیمه دوم هم ادامه دادیم و حتی وقتی گل دوم را هم خوردیم هیچ‌گاه احساساتی نشده و فوتبال‌مان را ادامه دادیم و توانستیم با تعویض‌هایی که داشتیم روند بازی را به سود خودمان کنیم. بازی در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برای هر تیمی سخت است و برای ما خیلی خوب بود که ۳امتیاز دیدار اول را در این شرایط سخت به دست آوردیم. بچه‌های ما با تمام وجود تلاش کردند و تلاش و سعی آنها تا لحظه آخر بیشتر از هر چیز دیگری ارزشمندتر بود.

بعد از اینکه 2 بر صفر عقب افتادید، فکر می‌کردید بازی را ببرید؟

با توجه به روند بازی فکر می‌کردیم می‌توانیم به مسابقه برگردیم ضمن اینکه همیشه نتیجه ۲ بر صفر برای تیمی که پیش است، نتیجه بدی به شمار می‌رود چون تیمی که جلو افتاده با آرامش کار را دنبال می‌کند که این یک امر خطرناک است. با این حال بعد از گل اول ما و یک اخراجی تیم حریف، شرایط به‌طور کلی تغییر کرد و توانستیم بیشتر حمله کنیم و گل‌های بعدی را هم زدیم و حتی می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم.

در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست دادید اما این نتیجه نشان داد که شرایط خوب سایپا همچنان حفظ شده است.

ما تغییرات زیادی داشتیم اما با یک شروع به موقع و برنامه‌ریزی خوب توانستیم کار را آغاز کرده و در همین مسیر ۱۱ دیدار تدارکاتی را نیز برگزار کردیم که همین موضوع به هماهنگی‌مان کمک کرده و توانستیم سیستم مورد نظرمان را در تیم جا بیندازیم. از سوی دیگر جوانان با‌ انگیزه خوبی در تیم داریم که شاکله تیم را می‌سازند و مطمئنا هفته‌به‌هفته بهتر خواهند شد و کمک زیادی در آینده به ما خواهند کرد.

2 سال دستیاری علی دایی در سایپا و کسب تجربیات در این مدت، تا چه اندازه در سرمربیگری به شما کمک کرده است؟

صددرصد تاثیرگذار بوده. یک سال عنوان چهارمی و سال گذشته را با عنوان هفتمی به پایان رساندیم و در آسیا نیز حضور پیدا کردیم و همین موضوع باعث شد تا شرایط مختلف را تجربه کنیم که در آینده مطمئنا این موارد کمک بسیاری را در مقوله مربیگری به من خواهد کرد.

امسال دنبال چه رتبه‌ای هستید؟

اصلا به رتبه‌مان در جدول فکر نمی‌کنیم، بلکه هدف ما فقط پیشرفت است. هدفی که ترسیم کرده‌ایم این است که هر روز و هر هفته بازیکنان فقط پیشرفت کنند و بهتر شوند. با توجه به جوانانی که داریم هدف‌مان دور از دسترس نیست و اگر این امر محقق شود مطمئنا نتیجه را به همراه خواهد داشت.

برتری مقابل پرسپولیس در جام شهدا و قهرمانی در این رقابت‌ها هم ‌انگیزه و اعتمادبه‌نفس خوبی به سایپا داد.

این دیدارها تدارکاتی بود و به چشم ارزیابی نفرات‌مان به آن نگاه کردیم. سعی کردیم در این مسابقات از همه نفرات‌مان استفاده کنیم و این امر برایمان خیلی خوب شد. می‌دانستیم که به نتایج این دیدارها نمی‌توان تکیه کرد چون در پیش‌فصل مربیان سعی می‌کنند همه نفرات خود را محک بزنند. از سوی دیگر شرایط لیگ بسیار متفاوت و بازی‌ها خیلی سخت‌تر است و سعی می‌کنیم در لیگ بهتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج