جاباما
۸۹۹۶۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نیاز شدید پرسپولیس به ستاره شماره پنج!

حضور دوباره بشار رسن در ترکیب پرسپولیس می‌تواند تغییر زیادی در سبک بازی این تیم ایجاد کند.

خبرآنلاین: روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی لیگ نوزدهم مقابل پارس جم به برتری رسید. شاگردان کالدرون با تک گل ترابی اولین سه امتیاز فصل را دشت کردند و حالا هفته بعد باید در تبریز جدال حساس مقابل تراکتور را برگزار کنند. نکته قابل توجه در بازی پرسپولیس اما تغییر پست چند بازیکن بود.

اینکه وحید امیری قرار است بیشتر به عنوان یار آزاد و پشت مهاجمان در ترکیب پرسپولیس بازی کند، اتفاقی بود که پیش از شروع رقابت ها نیز حدس زده شده بود. روز گذشته کالدرون از امیری در پستی بازی گرفت که معمولا بازیکنانی مثل سروش رفیعی، محسن مسلمان و بشار رسن در ترکیب برانکو ایفای نقش می کردند. در حالیکه امیری بیشتر به عنوان وینگر در تیم ملی و همین پرسپولیس درخشش های زیادی داشته.

علاوه بر این، بازیسازی های شاگردان کالدرون در بازی مقابل پارس کمتر از فصل قبل و بازی هایی که در ترکیب پرسپولیس یک هافبک طراح حضور داشت کمتر بود. به همین دلیل به نظر می رسد حضور بشار رسن در ترکیب پرسپولیس این روزها یک نیاز مبرم است. بشار در حال حاضر تنها هافبک میانی و بازیسازی است که فرصت حضور در ترکیب فیکس کالدرون را دارد و با توجه به دیر اضافه شدن به اردوی تیم نیاز به آمادگی بیشتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باتوجه به کنار گذاشتن سروش باید بشار را زودتر به جمع تیم و تمرینات اضافه میکردند و کمال را زودتر به جراحی کتف میبردند که این از ضعفها و کمکاریهای مدیریت و مربی است با سه بازی نهم و حیاتی پیش رو امیدوارم بشار و بقیه هرچه زودتر مهیا شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج