جاباما
۸۹۹۶۵۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

افشاگری بازیکن سابق استقلال از چک‌های جعلی

علی لطیفی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی پرداخت که همیشه درباره دوپینگ حرفهای جنجالی داشته است این بار هم در این باره حرف زد.

خبرآنلاین: علی لطیفی بازیکن اسبق استقلال در برنامه سلام صبح بخیر درباره وجود گسترده دوپینگ در فوتبال گفت: به طور قطع این پدیده شوم در فوتبال و ورزش ما مثل دیگر کشورها وجود دارد. به باور من در کشور ما بسیار کم به این موضوع مهم و شوم پرداخته می شود.

به ویژه در سطوح پایین ورزش ما. فقط نمی شود گفت فوتبال درگیر این مصیبت است و در تمام رشته های ورزشی این را داریم اما فوتبال به جهت بعد بالایی که دارد بیشتر و بیشتر این موضوع در آن دیده می شود.

وی تصریح کرد: در لیگ های پایین تر این موضوع بیشتر است و خود من هم با این موضوع چند باری دست به گریبان بودم. چندین بار اتفاق افتاده که به من گفته اند حتی مربی فلان تیم دنبال دوپینگ ورزشکاران و گرفتن نتیجه است و من برای اینکه این اتفاق مقابل تیم من اتفاق نیفتاده آن را رسانه ای کرده ام و این موضوع باعث ترکیب تیم مقابل شده است و بازیکنان دوپینگ کرده را نیاورده ایم. ما مربیان پاکی هم داریم که اصلا به اینموضوع باور ندارند اما مربیانی هستند که خودشان هم دنبال این موضوع هستند.

بیشتر تیم ها و مربیان این کار را نمی کنند به ویژه که مدتی است که کمیته ضد دوپینگ فعال است اما اعتقاد دارم این فعالیت بسیار محدود است و بایستی برای ریشه کن کردن این پدیده شوم بیشتر و بیشتر به ویژه در رده های پایین تر ورود کند و یک اراده عمومی برای حل این موضوع وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: فساد در فوتبال ما در بخش های دیگر هم گسترده است و یکی از عواملی که من در تیم ملوان درگیر هستم به خاطر سومدیریتی است که وجود دارد.

این مربی درباره ماجرای چک غیرقانونی توضیح داد: قبل از آخرین بازی بازیکنی پیش من آمد. او چکی گرفته و به بانک مراجعه کرده بود اما او را مجرم خوانده و با او برخورد کرده بودند و با صاحب چک تماس گرفته بودند و فهمیده بودند چک سرقتی است!

وی تصریح کرد: من امید زیادی به تیم ملوان داشتم علی رغم اینکه هیچ بازیکنی نداشتیم اما در اولین بازی گفتم استعفا می دهم. بازیکنان ما پول غذا نداشتند و مکان برای بازیکنان و مربیان وجود نداشت و آنها آواره بودند و مشکلات عجیبی که در سطح دنیا بی نظیر است!

لطیفی یادآور شد: من برای مردم انزلی آمده ام و به خاطر آنها قرارداد دیگری را رد کردم و می دانستم با استعدادهایی که در این تیم وجود دارد می شود آن را به سرمنزل مقصود رساند ولی متاسفانه نشد.

نوروزی در واکنش به حرفهای لطیفی گفت: ایشان خیلی شفاف صحبت کردند و ما هم در همه بازی ها تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم بر اساس سیاستی که داریم افسرانمان حضور پیدا کنند. ما باید تلاشمان را بکنیم که این پدیده کمتر شود و همه باید دست به دست هم بدهیم اما آموزش و تست گرفتن در اختیار ما است. در ایران ما آزمایشگاه معتبر را نداریم و مجبوریم تست ها و نمونه ها را به آزمایشگاه های معتبر دنیا بفرستیم.

وی تاکید کرد: این موضوع سیر نزولی داشته است و امیدواریم در آینده از تحریم ها و جریمه هایی که شامل حال ورزش به خصوص وزنه برداری شده خبری نباشد. از همه دست اندرکاران ورزشی کشور می خواهم کمک کنند با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ورزش پاک داشته باشیم.

اکبری نیز در پایان از رد شدن هواداران پرسپولیس از زیر گیت ها علی رغم یک ماه تاخیر در برگزاری لیگ سخن گفت و ابراز امیدواری کرد مسئولان زیربط دراین خصوص به سلام صبح بخیر پاسخ بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهار فينال اسيا

      علي لطيفي خفه شو...

    • بدون نام

      لطیفی خودش مافیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج