جاباما
۸۹۹۶۶۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پاشازاده: چیز خاصی از استقلال ندیدیم

مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مربی داخلی این نتیجه را کسب می‌کرد او را می‌کشتند، اما مشکل این است که چون پرسپولیس مربی خارجی دارد، استقلال هم باید مربی خارجی داشته باشد.

خبرگزاری میزان: مهدی پاشازاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز که با برتری یک بر صفر شاگردان خطیبی به پایان رسید، اظهار داشت: در نیمه اول چیز خاصی از استقلال ندیدیم که بشود درباره آن صحبت کرد. در نیمه دوم هم یک گل زده شد که آن هم سهم تیم ماشین‌سازی بود. با این شرایط خیلی سخت است که استقلال بتواند جزو تیم‌های مدعی لیگ شود.

وی افزود: قبلا هم گفته بودم تیمی که ۱۵ بازیکنش تغییر می‌کند، به زمان نیاز دارد. ضمن اینکه استقلال با مربی خارجی هم حرفی برای گفتن نداشت و هر مربی دیگری هم جای استراماچون بود استقلال از این بدتر بازی نمی‌کرد. اگر مربی داخلی این نتیجه را کسب می‌کرد او را می‌کشتند اما مشکل این است که چون پرسپولیس مربی خارجی دارد، استقلال هم باید مربی خارجی داشته باشد. مربیان خارجی مگر در این چند سال چه کار کرده‌اند که مربیان داخلی نمی‌توانند آن را انجام دهد. مشکل استقلال این است که نه در زمین و نه در خارج آن بزرگتر ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بزرگترین ضربه را مدیریت استقلال به این تیم زد، تصریح کرد: مدیران استقلال باید جواب هواداران را بدهند. آنها بابت عملکردشان توضیحی هم نمی‌دهند و مدام یکدیگر را مقصر می‌دانند. مدیری که ورزشی باشد پاسخگوی عملکردش هم است، اما الان ببینید افتخاری کجاست و چه کسی می‌تواند از او بابت عملکردش سوال کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دلم به حال هواداران استقلال می‌سوزد. آن‌ها چندین سال است که عدم موفقیت تیم‌شان را می‌بینند و تحمل می‌کنند. امیدوارم این روز‌های بد به پایان برسد و استقلال بتواند به موفقیت برسد. هزینه‌های میلیاردی فایده‌ای برای استقلال ندارد و مدیران غیرورزشی استقلال را نابود کرده‌اند. با این بدهی‌ها شاید به زودی از آسیا هم کنار گذاشته شویم و این اتفاق می‌تواند ناکامی‌های این تیم را تکمیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال به خاطر مدیران بی کفایت وبازیکنان بی کیفیت ومغرور به این روز ها افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیکنی که از دو قدمی توپ و به بیرون می زنه باید از همین فردا از تیم کنار گذشته بشه بره دسته یک یا دو ...ادای میلیاردی می کن یک توپ ساده رو نمی تونن استپ کنن ... اقای تبریزی فرشید باقری داریوش شجاعیان .بخدا من جای استرا باشم از فردا به تمرین راهتون نمیدم.... بی غیرتها یکم سفت وجدی بازی کنید.... نترسین النگوهاتون نمی شکنه .....زمین چمن و با پارک جمشیدیه اشتباه گرفتین ...‌هرررری خوش امدین بی کیفیتها

    • ساسی

      نکنه انتظار داری تورو مربی کنن؟ یه نسل هستین که مثل لاشخور کمین کردین که جنازه استقلال تیکه پاره کنین.

    • بدون نام

      چی می خوای ببینی اخی گوشت کوب بازیکن بی کیفیت از دو قدمی توپ به اوت می زنه مربی چی کار کنه ...استرا خیلی مربی بزرگیه مخالفانش همگی خفه

    • تاجی

      اگر این یارو مربی چیزی بارش بود لنگی ها نمیزاشتن به ما برسه.مطمئن باشین کالدرون از این خیلی بهتره شک نکنید بازم قهرمان میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج