جاباما
۸۹۹۶۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ندود: یکی از بهترین تیم‌های اروپا را شکل داده‌ایم

نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس معتقد است این باشگاه در حال حاضر صاحب یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

خبرگزاری میزان: پاول ندود که به جای مائوریتزیو ساری که دچار بیماری ذات‌الریه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) یوونتوس مقابل پارما در هفته اول فصل جدید رقابت‌های سری A ایتالیا حضور یافت، گفت: ساری وضعیت بهتری دارد و بعد از بازی‌های ملی دوباره هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت. او سخت تلاش می‌کند و می‌خواهد هر روز کنار تیمش باشد. نبود مائوریتزیو کنار تیم می‌تواند مشکلاتی را هم به همراه داشته باشد، اما چنین وضعیتی را در گذشته تجربه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بانوی پیر به دنبال کسب نهمین قهرمانی متوالی‌اش در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا است، اظهار داشت: ما این تابستان تغییراتی در تیم داشته‌ایم، اما با حرفه‌ای‌گری، تلاش و از خودگذشتگی می‌خواهیم این فصل نیز قهرمان سری A شویم. ما در هر پست دو بازیکن مهم داریم و به نظرمان تیم قدرتمندی داریم.

نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس تصریح کرد: اعتماد به نفس ما هم بابت بازیکنانی که داریم، در وضعیت خوبی است. به شخصه بر این باورم که ما یکی از بهترین تیم‌های اروپا را شکل داده‌ایم و سرمربی‌ای را در اختیار داریم که فرصت کافی برای توسعه و پیشرفت سبک بازی مدنظرش خواهد داشت.

ندود همچنین در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید دیگر و آینده حرفه‌ای مهاجم آرژانتینی راه‌راه پوشان تورین خاطرنشان کرد: به اعتقاد من فابیو پاراتیچی در نقل‌وانتقالات فوق‌العاده عمل کرد و اگر فرصت‌های دیگری در خصوص جذب بازیکنان نصیب‌مان شود، سعی می‌کنیم از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. درباره ایگواین هم باید بگویم او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است. گونسالو شناخت خوبی از ساری دارد و پیش‌فصل خوبی هم داشت. ما از داشتن او راضی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف ما است، اما به مانند سری A و جام حذفی عقده‌ای در این زمینه نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج