جاباما
۸۹۹۶۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مطهری: سروش را به‌خاطر پرسپولیس نداشتیم

مربی تیم شهر خودرو گفت: به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان نتوانستیم از سروش رفیعی در بازی با پیکان استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: حمید مطهری در خصوص پیروزی تیم شهر خودرو مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر، گفت: من به واسطه حضور در پیکان شناخت خوبی از این تیم داشتم، هر چند که آقای یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ما هم به خوبی پیکان را آنالیز کرده بود.

من این برد را به همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم و در رأس همه اینها باید یک تبریک ویژه به آقای گل‌محمدی گفت. ما چند وقت پیش با تیم پیکان بازی دوستانه‌ای انجام دادیم و آن بازی به ما کمک کرد تا شناخت خوبی از این تیم به دست بیاوریم. ما به خوبی برنامه‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم بازی را کنترل کنیم. تیم پیکان هم تیم خیلی خوبی است، هر چند که ما راه‌های نفوذ این تیم را کاملاً بستیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در تیم شهر خودرو حضور دارم و با وجود دو سه پیشنهادی که داشتم، به این تیم آمدم. من سابقه همکاری با آقای گل‌محمدی را در صبا داشتم و از نظر اخلاقی و کاری خیلی به هم نزدیک هستیم و من هم با عشق و دلم در شهر خودرو کنار او هستم. ممنون آقای یحیی هستم که به من پیشنهاد همکاری داد و من هم با همه وجود در این تیم حضور دارم، همچنین باید این برد را به آقای حمیداوی مالک باشگاهم تبریک بگویم که در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی برای تیم شهر خودرو هزینه می‌کند. جا دارد از بازیکنان تیم هم تشکر و قدردانی کنم که یکدل و یکصدا برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

مربی تیم شهر خودرو درباره اینکه این تیم می‌تواند روند خوب خود را ادامه دهد، تصریح کرد: ما قطعا می‌توانیم این روند خوب را ادامه دهیم، اما قبل از هر چیز باید به فکر نتیجه گرفتن تیم باشیم. تفکرات آقای گل‌محمدی همین است و ما به دنبال نتیجه‌گیری هستیم. درست است که برخی می‌گویند ما مهره‌های خوب گرفتیم، اما تأثیرگذاری در عملکرد تیم خیلی مهم‌تر است، هر چند که ما بازیکنانی داریم که هم باتجربه هستند و هم می‌توانند به تیم کمک خیلی خوبی کنند، ولی تیم بودن به ما کمک خیلی زیادی می‌کند و می‌توانیم در ادامه هم موفق باشیم.

مطهری درباره اینکه بازیکنان جدید چقدر می‌توانند به شهر خودرو برای ادامه موفقیت کمک کنند، افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی به خدمت گرفتیم؛ رحمتی، رفیعی، باقری، محمدی‌مهر، خراسانی و... همگی بازیکنان خوبی هستند و در کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند به تیم ما کمک کنند. دیروز رحمتی عملکرد خیلی خوبی داشت و با تجربه‌اش توانست به ما کمک زیادی کند.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد اینکه سروش رفیعی به دلیل محرومیت ناشی از دوران حضور در پرسپولیس و اتفاقاتی که در بازی با سپاهان در جام حذفی رخ داد محروم شد و نتوانست دیروز برای شهر خودرو به میدان برود، افزود: بله اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان گریبان ما را گرفت و سروش به دلیل اتفاقات آن بازی محروم بود و ما نتوانستیم از این بازیکن کمک بگیریم، اما برای ما عملکرد تیمی خیلی مهم‌تر است و امیدوارم که بازیکنان تیم شهر خودرو تمرکزشان روی این تیم باشد تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی درباره بازی هفته آینده شهر خودرو با شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوم لیگ برتر ادامه داد: ما متأسفانه شناختی از شاهین نداریم، اما آنها امروز با سپاهان بازی دارند و ما بازی آنها را می‌بینیم تا به شناخت نسبی از آنها برسیم. بعد از شناخت شاهین شهرداری بوشهر، برای بازی هفته آینده با این تیم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مطهری درباره مشکلات شهر خودرو برای استفاده از زمین مناسب در مشهد، گفت: انتظار آقای گل‌محمدی و ما این است که امکانات سخت‌افزاری ما بهتر شود تا کادرفنی بتواند برنامه‌های خود را بهتر در زمین اجرایی کند. امیدوارم که مسئولان در مشهد به تیم ما کمک بیشتری کنند تا بتوانیم از زمین ورزشگاه امام رضا(ع) بیشتر استفاده کنیم.

البته شاید آنها هم مشکلاتی در این زمینه داشته باشند، اما باید پذیرفت که آقای حمیداوی به عنوان مالک یک باشگاه خصوصی هزینه می‌کند و توقع دارد که کمک بیشتری به او شود. برای رسیدن به موفقیت نیاز به یک کار گروهی است و باید مسئولان هم کمک کنند تا خیلی از مشکلات حل شود. باید بتوانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) بیشتر تمرین کنیم تا بازیکنان ما به خصوص بازیکنان جوان با شرایط زمین بیشتر از قبل آشنا شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج