جاباما
۸۹۹۶۷۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

آشوبی: باید به این پرسپولیس امیدوار بود

فرزاد آشوبی، کارشناس فوتبال ایران گفت: کالدرون هنوز با نوع بازی تیم‌های ایرانی آشنا نیست و طبیعی است در آینده با شناخت بیشتر تصمیم به تغییر تاکتیک بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد آشوبی در مورد دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی جم که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: این بازی نکات مثبتی داشت که لازم می‌دانم به آنها اشاره‌ای داشته باشم. پرسپولیس اگرچه اسکلت و شاکله خود را حفظ کرده است، اما در نوع بازی این تیم تغییراتی دیده می‌شد که کاملاً قابل مشاهده بود. فکر می‌کنم کالدرون به دنبال این است که تفکرات جدیدی را در پرسپولیس پیاده کند تا تیمش شکل تهاجمی‌تری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه باید همچنان امیدوار به تکرار موفقیت‌های پرسپولیس بود، افزود: قطعاً هر چه زمان بگذرد کالدرون بیشتر نوع بازی شاگردانش را خواهد شناخت و بازیکنان هم به درک خوبی از تفکرات کالدرون خواهند رسید. در این راه ممکن است پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه شود تا حدی که کالدرون تصمیم به تغییر تاکتیک بگیرد.

به این جهت این صحبت را می‌کنم که او اولین فصل حضورش در فوتبال ایران را سپری می‌کند و هنوز با نوع بازی تیم‌های ایرانی آشنا نیست. به طور نمونه کالدرون در بازی با تراکتور قطعاً تیمش را به مانند بازی با پارس جنوبی تهاجمی به میدان نمی‌فرستد و خوب می‌داند این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

کارشناس فوتبال ایران راجع به اینکه کالدرون در جریان بازی با پارس جنوبی از نوع بازی تخریبی و دفاعی حریف شاکی بود، گفت: به خاطر همین است که می‌گوییم او شناختی از نوع بازی تیم‌های ایرانی ندارد و باید دید بعد از آشنایی بیشتر با تیم‌ها چه تصمیمات تاکتیکی را اتخاذ می‌کند. با شرایط خوبی که پرسپولیس دارد اکثر تیم‌ها مخصوصاً در ورزشگاه آزادی به دنبال توقف پرسپولیس با هر روشی هستند و این مسئله در بازی پرسپولیس هم تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در چنین شرایطی طبیعی است که کالدرون تغییر تاکتیک دهد و راهکارهایی برای شکست حریفانش پیدا کند. ضمن اینکه شخصاً مخالف این هستم که مربی بخواهد از بازی دفاعی یا تخریبی حریف شاکی شود، چرا که باید به نوع بازی هر تیمی احترام گذاشت و برای آن راهکار پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      به داوران بیشتز امیدوار باش گل های آفساید وپنالتی های الکی گرفتن شروع شد!؟
      تیم حکومتی همینه!

      پاسخ ها

      • حمید

        اینو نگید چی بگید شما کیسه ها
        خوب میشی عمو حرص نخور

      • بدون نام

        کیسه کش حقیر چند ساله دارین با این حرفها به خودتون دل داری میدین از همین الان پماد سفرش بدین که تا آخر فصل زیاد بهش نیاز پیدا میکنید

    • بدون نام

      زورمون میرسه

    • بدون نام

      زورمون میرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج