۸۹۹۶۸۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

عالیشاه: امسال دو هدف را دنبال می‌کنیم

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا، در ترکیب اصلی دیدار برابر پارس جنوبی جم قرار گرفته بود، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و توانست یکی از ارکان موفقیت این تیم لقب بگیرد.

خبرآنلاین: امید عالیشاه با همان پیراهن شماره ۲ به زمین رفت و با ارسال های مفیدی که داشت، از گابریل کالدرون، نمره قبولی دریافت کرد. عالیشاه در مورد بازی به گفت: «در هفته نخست از لیگ، هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند که از حریفانش شناخت دارد. ما هم هیچ شناختی از پارس نداشتیم ولی با این حال، می دانستیم خودمان تیم خوب و قدرتمندی هستیم.

در نیمه اول بازی نتوانستیم تمام برنامه های کادرفنی را در زمین بازی پیاده کنیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، تسلط مان بیشتر شد و با تمرکز بالاتری برای پیاده سازی برنامه های کالدرون در زمین تلاش کردیم. به موقع هم گل زدیم تا استرس تیم پایین بیاید و همه با خیال راحتی به دنبال مدیریت کار بودیم. به هر حال از این بازی، سه امتیاز را می خواستیم که به دست آوردیم.»

او گفت: «این پیروزی شاید خیلی نزدیک و با یک گل به دست آمد اما به پیشرفت پرسپولیس کمک زیادی می کند. با توجه به این پیروزی، از حالا نشان دادیم برای موفقیت در این فصل آماده هستیم. در نیمه اول بازی با پارس جنوبی، هماهنگی کاملی نداشتیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر و روان تر بازی را دنبال کردیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. در این مدل از بازی ها، فقط کسب سه امتیاز اهمیت دارد. امیدوارم با همین روند، بازی را ادامه بدهیم و امتیازات مان را در همین نیم فصل اول برای کسب بهترین عنوان در لیگ، افزایش بدهیم.»

عالیشاه در مورد اهداف پرسپولیس در این فصل اضافه کرد: «مشخصا ما دو هدف را دنبال می کنیم. اول اینکه رضایت هواداران را برآورده کنیم و در ثانی، بتوانیم موفقیت های سال های قبل را به دست بیاوریم. تیم بسیار خوب و امیدواری داریم و می توانیم یکی از کاندیداهای قهرمانی باشیم. البته چون پرسپولیس طی سه فصل گذشته همواره قهرمان لیگ بوده، پس این شانس را برای خودمان قائل هستیم که برای چهارمین قهرمانی بجنگیم. تمام بازیکنان به لحاظ روحی و بدنی، مهیای موفقیت های تازه ای هستند و این موضوع به ما کمک می کند تا یک مدعی برای قهرمانی باقی بمانیم.»

هافبک و مهاجم پرسپولیس سپس به حضور هواداران در ورزشگاه اشاره کرد و افزود: «طرفداران و تماشاگران پرسپولیس، همه سرمایه باشگاه هستند. آنها طی سال های گذشته کاملا از ما حمایت کردند و حق شان است که برای چنین هوادارانی بجنگیم و بهترین نتایج را بگیریم.

آنها هم همین را می خواهند اما شنیدم برای ورود به ورزشگاه، با مشکلات عدیده ای در خرید بلیت مواجه شدند که این رفتار با تماشاگران، در شان فوتبال ایران نیست. ما نباید طرفداران را برای ورود به ورزشگاه، ناامید کنیم بلکه باید فضایی بسازیم تا هواداران بدون هیچ دغدغه ای راهی ورزشگاه شوند و بازی ها را از نزدیک ببینند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما دعا کنید که به لیگ دسته یک سقوط نکنید

    • بدون نام

      تو خاموش باشی بهتره تازه به دوران رسیده بددهن

    • بدون نام

      تو خاموش باشی بهتره تازه به دوران رسیده بددهن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج