جاباما
۸۹۹۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: وضعیت اریکسن به ضرر باشگاه است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید عدم اطمینان از آینده کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی این تیم به او و تاتنهام آسیب می‌رساند.

ورزش سه: سرمربی تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید عدم اطمینان از آینده ستاره دانمارکی این تیم، کریستین اریکسن هم برای او مضر است و هم به تیم تاتنهام صدمه می‌زند. پوچتینو می‌گوید امیدوار است همه طرفهای درگیر در ماجرای انتقال او هر چه سریعتر به تصمیمی برسند که به نفع همه باشد.

آینده اریکسن از پایان فصل گذشته تا کنون در هاله‌ای از ابهام قرار داشته. اریکسن وارد آخرین سال قرارداد خود با اسپرز می‌شود و از تمدید قرارداد خود با این تیم سر باز زده و امیدوار است در فرصت باقی‌مانده به رئال مادرید منتقل شود. انتقالی که تا کنون انجام نشده است.

درحالیکه پنجره نقل و انتقالات اروپا تا روز دوم سپتامبر باز خواهد بود هنوز مشخص نیست که آیا در مدت زمان باقی مانده باشگاهی برای جذب اریکسن به تاتنهام پیشنهاد رسمی ارائه خواهد کرد یا نه. در غیر اینصورت ستاره دانمارکی مجبور است در تاتنهام به بازی کردن ادامه دهد ولی در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاهی دیگر پیش‌قرارداد امضا کند.

پوچتینو در این باره گفت:" این وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد نه برای اریکسن خوب است و نه برای ما. من معتقدم نه باشگاه و نه خود اریکسن انتظار نداشتند کار به اینجا بکشد".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" این جور مشکلات را نباید بزرگتر کرد. هدف باید به حداقل رساندن دامنه این نوع مشکلات باشد. کریستین اریکسن بازیکن مهمی است که باید با عملکرد خوبش به تیم ما کمک کند. من همیشه آماده کمک به باشگاه و رئیسش هستم تا بتواند در این مورد بهترین تصمیم را بگیرد. خیلی خوب می‌دانم که این جور تصمیم‌گیری‌ها ساده نیست ولی هدف من همیشه این است که منافع باشگاه به بهترین شکل ممکن تضمین شود. و منافع بازیکن هم همینطور. مهم این است که تصمیمی گرفته شود که به نفع هر دو طرف باشد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مال خودتونه باشه .قیمت چرند میدید پیش خودتون بمونه بهتره .اگه هری کین پارسال میفرختید با قیمت 120میلیون خریدار پیدا میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج