جاباما
۸۹۹۷۹۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

حضور قطعی پورعرب «چند می‌گیری گریه کنی ۲»

تهیه کننده قسمت دوم فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی» درباره شرایط تولید این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد.

بانی فیلم: حسن توکل نیا تهیه کننده فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی ۲» درباره وضعیت تولید این پروژه اظهار داشت: هنوز پیش تولید رسمی آغاز نشده، اما با برخی از بازیگرانی که در قسمت اول فیلم حضور داشتند مذاکراتی انجام و حضورشان تقریباً قطعی شده است. ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، اسدالله یکتا، حسین عابدینی، گیتی معینی و آناهیتا همتی از جمله بازیگرانی هستند که با آنان رایزنی کرده ایم و در قسمت دوم به طور قطع حضور دارند.

حضور قطعی پورعرب «چند می‌گیری گریه کنی ۲»

وی افزود: کاراکتر الناز شاکردوست در فیلمنامه جدید حذف شده و وی دیگر در فیلم حضور ندارد. در حال حاضر نیز منتظر یک بازیگر زن و یک بازیگر مرد هستیم که در یک پروژه دیگر حضور دارند. متأسفانه سریال های نمایش خانگی برای فیلمسازان تبدیل به یک معضل جدی شده اند؛ به طوری که بسیاری از پروژه ها این روزها با بحران انتخاب بازیگر مواجه اند. وقتی ارشاد مجوز چندین سریال نمایش خانگی را صادر می کند، طبیعی است که هر کدام از بازیگران این پروژه ها به مدت چند ماه درگیر باشند. با این وضعیت دیگر فیلمسازان برای عقد قرارداد با یک بازیگر حق انتخاب چندانی نخواهند داشت.

توکل نیا در پایان درباره لوکیشن ها و مذاکره با عوامل پشت دوربین این فیلم نیز گفت: فیلمبرداری در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها را نیز انتخاب کرده ایم. از میان عوامل پشت دوربین نیز تاکنون حضور مجید شهبازی به عنوان طراح صحنه و لباس و فریدا صفاییان به عنوان طراح گریم قطعی شده است.

برخلاف قسمت اول «چند می گیری گریه کنی» که کارگردانی آن برعهده شاهد احمدلو بود، علی توکل نیا قرار است این فیلم را کارگردانی کند. رحیم بهبودی فر نیز با طرحی از صبا کاظمی نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم را برعهده داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      برای شما وحشی ها بغض هم نمی کنم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج