جاباما
۸۹۹۷۹۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جاده هراز سه روز مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از روز آینده تا پنجم شهریور به مدت ۳ روز به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از روز آینده تا پنجم شهریور به مدت ۳ روز به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی برخی جاده‌های پرتردد، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده چالوس، مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا پورکان گزارش شده است.

وی با اشاره به بروز و ترافیک نیمه‌سنگین در مقطع سد امیرکبیر، نساء، پل خواب و هزارچم در جاده کندوان، گفت: هم‌اکنون ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت در مقطع نارنجستان تا سه راهی چلاو و تردد روان در جاده فیروزکوه و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین به بروز‌ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج مقاطع مهرویلا، ساسانی و‌ محمد شهر اشاره کرد.

وی یادآور شد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در هیچ‌یک از جاده‌های منتهی به شمال کشور بارش مشاهده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      لعنت به جاده هرازکه همیشه بسته است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج