جاباما
۸۹۹۸۷۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش باهنر به مشاجره یزدی و آملی‌لاریجانی

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: سیاست‌های پولی دولت دوازدهم یک ثبات امیدوار کننده‌ای را به وجود آورده است در حالی که ما قبلا مواردی داشتیم که فلان ناوگان فلان قلدر حرکت کرده یا فلان شخص لبخند زده و همین باعث می‌شد دلار بالا و پایین می‌شد.

ایلنا: محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با تبریک عید غدیر خم به عنوان بزرگترین عید شیعیان گفت: در ماه گذشته چند نکته اتفاق افتاد که به چند مورد آن اشاره می‌کنم نخستین نکته اینکه متاسفانه گفت‌وگوها و نامه‌هایی بین مسئولان فعلی و سابق که غیرضروری بود، انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این مشاجره بر اثر کم توجهی و اتکا به خبرهای غیرمستند بین دو رییس وقت قوه اتفاق افتاده است، گفت: گفت‌و گوهای تند آنها رسانه‌ای شد که جای تاسف دارد و امیدوارم که دیگر تکرار نشود. همه ما توصیه شده‌ایم که با تفکر و رفتارمان مردم را به خیر دعوت کنیم. اینها رخنه‌هایی است که دشمن از آن استفاده می‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان با اشاره به هفته دولت گفت: هیات دولت توفیق داشتند که شرفیاب بشوند به محضر رهبری که چند نکته در سخنان ایشان را باید مورد توجه قرار داد. اول اینکه فرمودند دوسال وقت خیلی زیادی است در حالی که توجه نداریم و فکر می‌کنیم که دولت در سراشیبی است.

وی با اشاره به زمانی که برای شروع یکی از مجلس‌ها به دیدار رهبری رفته بودند، گفت: این ۴ سال به سرعت می‌گذرد اما توجه داشته باشید که امیرکبیر سه سال صدارتش طول کشید.

رییس جبهه پیروان امام و رهبری افزود: بنابراین از لحظه لحظه می‌توان استفاده کرد. حساسیت اقتصاد و فرهنگ و گرفتاری‌هایی که در این مدت پیش آمده نکته دیگری است که به دولت‌های قبل چندین مرتبه توصیه کرده‌ام که ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات به تحریم ها و مسائل خارجی باز می‌گردد و بخش عمده به مسائل داخلی، بوروکراسی و مدیریت ما بر می‌گردد.

وی با اشاره به سخن رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی هم در دیداری که داشتیم موافق بودند که ۳۵ درصد از مشکلات به تحریم‌ها ربط دارد.

باهنر ادامه داد: نکته دیگر سیاست‌های پولی دولت دوازدهم است که یک ثبات امیدوار کننده‌ای را به وجود آورده است در حالی که ما قبلا مواردی داشتیم که فلان ناوگان فلان قلدر حرکت کرده یا فلان شخص لبخند زده و همین باعث می‌شد دلار بالا و پایین می‌شد.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد و نفت‌کش‌ها گفت: این موارد الحمدلله تاثیری بر دلار نداشته است.

واکنش باهنر به مشاجره یزدی و آملی‌لاریجانی

نایب رئیس سابق مجلس فزود: گلایه‌ای از ناهماهنگی‌های داخلی داریم، مبارزه با فساد، رانت‌خواری و دزدی از اصول اصلی انقلاب است. ما سالی ۱۰۰ میلیارد دلار انرژی هدر و حیف می‌کنیم و باید حواسمان باشد که چه مقدار از ثروت کشور را به دلیل ناهماهنگی‌ها از دست می‌دهیم.

وی با اشاره به دستگیری ریس سازمان خصوصی‌سازی گفت: رئیس سازمان را می‌گیرند اما بعد تازه می‌روند ببیند که چه شده است.

باهنر افزود: آقای دژپسند گفته بانک‌ها نباید بنگاه‌داری کنند، رهبری می‌فرمایند ارگان‌های نظامی فعالیت‌های اقتصادی را کنار بگذارند و رییس‌جمهور هم می‌گوید که واگذاری‌های شستا شفاف شود اما با این شرایط بعید می‌دانم که کسی این نهادهای آزاد شده را بخرد.

وی ادامه داد: مثل این است که ما یک جنگ تمام عیار داشته باشیم و بگویند بعد از جنگ یقه فرمانده را می‌گیریم از او بازخواست می‌کنیم با این شرایط کسی برای حضور و فعالیت ترغیب نمی‌شود. کسی که بناست مدیریت و فرماندهی کند بایدچشم و دست پاک و همچنین مختار باشد نه اینکه فردای مدیریت افراد آنها را صدا کنند که چرا کج رفته‌ای یا فلان عمل را انجام داده‌ای.

باهنر بابیان اینکه حسینی را آدم خوبی می‌دانستم، گفت: اما چه اتفاقی افتاده که این ماجرا برای او رخ داده است. وزیر هم اگر ببیند که بعدا باید هزار پاسخ بدهد می‌گوید سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندم و مسئولیت قبول نمی‌کند.

باهنر اظهار کرد: امیدواریم دولت بتواند در دو سال باقی مانده عمرش کشور را به ثبات برساند و بتوانیم شاهد عدالت و پیشرفت توامان باشیم و بر اساس بیانیه گام دوم با امیدواری بیشتر انقلاب را به دست نسل‌های آینده برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاش پوری حسینی خوب بوددزدی تمام عیاربودکه الحمدالله به یاری امام زمان ونایب برحقش اقای رییسی به سزای اعمالش میرسدوهرچه راکه بالاکشیده بایدپس بدهد

    • ولایت

      شما از افراد کذاب پشتیبانی نکن تورم پیشکش .

    • عبدالرحمن

      باهنر جان دیگه نمیشه جلوشو گرفت جون عزیزت بقول احمدی نژاد ممه رو لولو برد!

    • بدون نام

      نخود هر آش

    • بدون نام

      این کیه که تحلیل گرم شده. دوغتو بنوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج