۸۹۹۸۸۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کاخ‌ الیزه: مکرون و ترامپ درباره ایران اختلاف دارند

ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد رئیس جمهور این کشور که در حاشیه نشست گروه ۷ با رئیس جمهور آمریکا دیدار داشته درباره موضوع ایران اختلاف نظر دارد.

خبرگزاری فارس: کاخ الیزه فرانسه اعلام کرد که «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار در حاشیه نشست گروه هفت درباره ایران گفت‌وگو کردند که اختلافاتی درباره این موضوع وجود داشت.

البته کاخ الیزه در بیانیه خود اعلام کرده که میان ترامپ و مکرون مواردی از همگرایی درباره موضوع ایران، جنگل‌های آمازون و تجارت وجود داشت.

مکرون امروز پس از دیدار با ترامپ اظهار داشت که وی و رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص هدفی مشترک در قبال ایران مبنی بر دست نیافتن تهران به سلاح اتمی توافق دارند.

کاخ‌ الیزه: مکرون و ترامپ درباره ایران اختلاف دارند

نشست گروه 7، از امروز در بیاریتز فرانسه آغاز شده و سران کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن در آن حضور دارند. این گروه تا سال 2014 با نام گروه 8 شناخته می‌شد و روسیه هم عضو آن بود اما با ضمیمه شدن شبه‌جزیره کریمه به خاک روسیه، روس‌ها از این گروه کنار گذاشته شدند.

دیدار رئیس‌جمهور فرانسه با رئیس‌جمهور آمریکا یک روز پس از دیدار مکرون با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاریس انجام می‌شود. محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران مباحثات خود با رئیس‌جمهور فرانسه را خوب و سازنده توصیف کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      آقآی ماکرون جلو آن کثافت ترامپ کم نیار راهی که پیش گرفتی اگر از ترامپ نتریسی عقب نشینی نکنی بهتر است هم برای فرانسه وهم دیگران

    • بدون نام

      بازهم مثل همیشه انگلیس و فرانسه مانند بی بی سی از اینها حمایت میکنند ((اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا ))اره جونم دیگه انگلیس و فرانسه هم نمیتونه کاری براتون بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج