جاباما
۸۹۹۹۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

یک گزارش عجیب و غریب دیگر این بار در گاتزتا دلو اسپورت؛

استراماچونی و کابوس غرامت ۳ میلیون یورویی!

روزنامه گاتزتا با انتشار گزارشی تفصیلی به آنچه در جریان دیدار ماشین سازی و استقلال برای آندره آ استراماچونی رخ داد پرداخت و همچنین به نشست خبری جنجالی او اشاره کرد.

ورزش سه: روزنامه گاتزتا با انتشار گزارشی تفصیلی به آنچه در جریان دیدار ماشین سازی و استقلال برای آندره آ استراماچونی رخ داد پرداخت و همچنین به نشست خبری جنجالی او اشاره کرد.

روز گذشته شکست استقلال تحت الشعاع اظهارات تند استراماچونی سرمربی این تیم قرار گرفت. گلایه های سرمربی ایتالیایی که با زبان اعتراضی مطرح شد، به سرعت به رسانه های ایتالیایی راه پیدا کرد و حتی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت که مهم ترین روزنامه ورزشی کشور ایتالیاست، نیز گزارشی در این خصوص نوشت.

این گزارش به قلم یکی از روزنامه نگارهای معروف این روزنامه نوشته شده و در آن عبارت هایی شگفت انگیز، عجیب و شاید توهین آمیز به کار رفته است. در ابتدای گزارش آمده: «مربی سابق اینتر و ادینزه که اکنون در استقلال تهران حضور دارد، از سوی باشگاه استقلال بدون مترجم رها و بایکوت شد».

استراماچونی و کابوس غرامت ۳ میلیون یورویی!

در ادامه این گزارش آمده است: «در زمان مدیریت موراتی نیمکت اینترمیلان به این مربی پیشنهاد شد و این در حالی رقم خورد که او آمادگی لازم برای هدایت اینتر را نداشت. البته او پیش تر لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان را کسب کرد اما در نهایت کار سرمربی اهل رم به ایران ختم شد؛ یک کابوس واقعی.

او بعد از تجربه های فراوان در ایتالیا و بازی مقابل یوونتوس، حالا آخرین تجربه او در استقلال تهران است. این تجربه پس از چالش های سخت در اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ روی داده است.»

سپس گاتزتا با اشاره به قرارداد استراماچونی نوشت: «او با قرارداد دو ساله با آپشن سال سوم که می تواند سالیانه 1.5 میلیون یورو حقوق را برایش داشته باشد، به نیمکت باشگاهی رفته که در سال آخر لیگ ایران با 57 امتیاز چهار امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده سوم قرار گرفت.

این تیم قهرمان 2 دوره لیگ قهرمانان آسیا هست اما در هفته اول لیگ برتر مغلوب ماشین سازی شد. مسئله شوک برانگیز، کنفرانس خبری استراماچونی است که خاطرات تراپاتونی را زنده و یک کابوس واقعی را نمایان می کند.»

خبرنگار این روزنامه معروف گزارش شگفت انگیز خود را به این شکل ادامه داد: «همه چیز از استعفای علی خطیر (عضو ایرانی سابق فیفا معرفی می شود) شروع شد که اینتر را در زمان استراماچونی دنبال کرده بود.

مشکلات بازار نقل و انتقالات خطیر را به سمتی بردند که باشگاه را رها کند و همینطور مربی ایتالیایی را. همانطور که او (استراماچونی) با صدای آشفته از ایران برای ما تعریف کرد.»

بخش بعدی گزارش لوکا تایدلی به وضعیت استقلال اشاره دارد: «در ابتدا زمین تمرینی پیشرفته را به استراماچونی نشان داد که باشگاه هیچ وقت آنجا تمرین نکرد. سپس برای جذب مدافع کراوات میلیچ بازیکن سابق فیورنتینا مشکلاتی پیش آمد

. باشگاه هزینه بلیت او را پرداخت نکرد و استراماچونی مجبور شد این هزینه را متقبل شود. متاسفانه زمانی که او به ایران رسید، ویزای این بازیکن را رد کردند و مجبور شد در ساعات بامدادی به دوبی بازگردد.»

تایدلی که با واژه های جنجال برانگیز گزارش خود را نوشته، ادامه می دهد: «از سرزمین پارس سیگنال های بدی می آید. استراماچونی دو مترجم دارد که یکی برای مسائل زمین است و دیگری که توانایی بیشتری دارد در زمین صحبت می کند.

اما زمانی که وارد زمین تبریز شدند برای بازی با ماشین سازی تبریز، هیچ کدام از آن دو روی نیمکت حضور نداشتند. برای این که به صورت رسمی از حضورشان روی نیمکت جلوگیری شده بود.

در یکی از آخرین پاراگراف ها به مشکل زبان در بازیکنان ایرانی پرداخته شده است: «متاسفانه هیچ کدام از بازیکنان استقلال مثل آن هایی که روی نیمکت بودند، انگلیسی صحبت نمی کردند و استراماچونی خود را در موقعیتی پیچیده و ناممکن برای انتقال صحبت هایش می دید.

سپس متوجه می شود که تیم مقابل 20 بازیکن دارد، اما او 18 بازیکن دارد. چون هیچ کدام از دستیارانش به او نمی گویند که بازیکنان زیر 23 سال جزو سهمیه نیستند. بعد از عصبانیت در کنفرانس خبری، فدراسیون فوتبال ایران ممانعت از ورود مترجم های او را رد کرد و باشگاه نیز تصمیم به سکوت گرفت.

بخش آخر با واژه زندانی با فونت بزرگتر آغاز شده است: «مشکل اینجاست که استراماچونی زندانی شده. ایجنت رسمی اش پاستورلو تلاش کرد تا این مشکل را حل و قراردادش را بدون پرداخت پول فسخ کند اما پاسخ باشگاه استقلال منفی بود. اگر او بخواهد قراردادش را فسخ کند باید جریمه 3 میلیون یورویی پرداخت کند.

پنج شنبه روز دوم لیگ است و استقلال بازی خانگی دارد؛ هواداران پشت استراماچونی هستند اما او آرزو می کند هرچه زودتر از کابوسی که در ایران گرفتارش شده، بیدار شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سر وزیر ورزش بی لیاقت بیشرف که با گذاشتن مدیرانی بیغرضه و بی کفایتی مثل فتحی دروغگوی پست ابروی ایران و ایرانی رو بردن،اخه این بیشرفا تا کی میخوان به این کارا ادامه بدن و کسی هم نباشه که از این بیشرفا باز خواست کنه،اینجا دیگه مسئله ابی و قرمز نیست اقای وزیر بیشرف اینجا بحث ابروی ایرانه که حضرتعالی اون و نابود کردی،اون از قضیه طارمی این هم از این ابروریزی بزرگ،کسی نیست به این کلیدساز بگه همه چیز و نابود کردی حداقل ی ادم درست و حسابی رو بزار بجای این بیشرف
      مبخوای چاپ کن میخوای نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا 1400 همینه

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ بازم وزیر؟ وجدانا خودتون که مطلب مینویسید چقدر مقصرید؟ یادتون رفت هوچیگری؟ یادتون رفت فحاشی به وزیر ووووو؟ گناه وزیر فقط اینه که حلقه ب گوش سوگای شده و هرچی میخواید براتون انجام میده اگر خوب بود درایت خودتوته اما اگر مثل همیشه از جنس کیسه بود گیر میدید به وزیر خخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        دلالی و هوچیگری در طویله کیسه تمام نمیشه بلکه از یک دلال به دلتلی دیگر منتقل میشود خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • x

      باید سرمربی تیم پرافتخار و بسیار بزرگ لنگ می شد تا کار خوبی می کرد.

    • بدون نام

      چه بدبختیم که با دست خودمون چهره ایرانو تو دنیا منفور نشون میدیم
      اقا شما که نمی تونید با مربی کلاس بالا کار کنید خوب نیارید مگه مجبورید ایشون تو سطح اول فوتبال بوده با این امکانات و شرایط احساس خفگی میکنه
      سورخیا تا وقت هست بزارین بره بمونه بدبخت شدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم کلاس بالا ؟ آخرین تیمش چی بوده برو تو سایت همون باشگاه رزومه این دلال رو بخون همین کارایی که تو ایران انجام میده اونجاهم همینکهره بوده. فکر کردی هرکس مربی اینتر بوده دیگه آخر فوتباله؟

    • بدون نام

      بدجایی اومدی استراماچونی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست

    • بدون نام

      خداروشکر با حماقتهای پی درپی مسئولین آبرو برا ایران نذاشتن اصلنم به روی مبارک نمیارن

    • بدون نام

      ازوزیرومدیرعامل گرفته تا آبدارچی باشگاه باید همه رواخراج کنن همه شون خیانتکارن اینادارن به چهل میلیون ایرانی خیانت میکنن روحانی حلالت نمیکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج