۸۹۹۹۸۸
۲۰ نظر
۵۰۰۱
۲۰ نظر
۵۰۰۱
پ

چالش تیم‌های تبریزی به‌خاطر مالکیت مشترک

ماجرای بازی‌نکردن خالد شغیعی برای ماشین‌سازی به‌خاطر نبخشیدن مطالبات قبلی‌اش از تراکتورسازی، کم‌کم جدی می‌شود و جالب اینکه گفته می‌شود فیلمی وجود دارد که حقانیت شفیعی را نشان می‌دهد؛ فیلمی که درصورت انتشار می‌تواند چالش جدی را برای فوتبال ایران ایجاد کرده و چه‌بسا موجب مشکلات جدی نیز برای تیم‌های تبریز شود.

فرهیختگان: ماجرای بازی‌نکردن خالد شغیعی برای ماشین‌سازی به‌خاطر نبخشیدن مطالبات قبلی‌اش از تراکتورسازی، کم‌کم جدی می‌شود و جالب اینکه گفته می‌شود فیلمی وجود دارد که حقانیت شفیعی را نشان می‌دهد؛ فیلمی که درصورت انتشار می‌تواند چالش جدی را برای فوتبال ایران ایجاد کرده و چه‌بسا موجب مشکلات جدی نیز برای تیم‌های تبریز شود.

درباره مشکل ایجاد‌شده بین باشگاه ماشین‌سازی و خالد شفیعی، دقایقی با وکیل این بازیکن همکلام شدیم تا صحت و سقم و چند و چون ماجرا را از زبان وی جویا شویم. ناصر محزون در این رابطه به «فرهیختگان» گفت: «تقریبا یک‌ماه پیش مدیر وقت ماشین‌سازی قراردادی به مبلغ یک‌ونیم میلیارد تومان با خالد شفیعی منعقد کرد و این در حالی بود که نصیرزاده دوباره به مدیریت ماشین‌سازی بازگشته بود، بعد از این قرارداد از شفیعی خواست تا برای تعیین‌تکلیف درخصوص قراردادش به‌همراه خطیبی در دفترش حاضر شود.»

وی افزود: «در این جلسه مدیرعامل ماشین‌سازی پیغام زنوزی، مالک تراکتور را منتقل و از خالد درخواست می‌کند طلب ۶۰۸ میلیونی مربوط به سه فصل قبل (که عضو تراکتورسازی تبریز بود) را ببخشد تا بتواند به کارش در ماشین‌سازی ادامه دهد (این همان رفتاری بود که قبلا با آندو هم تکرار کرده بودند و بعد از اینکه وی طلبش را بخشید، اتفاقات دیگری را برایش رقم زدند.) در همین حین، خالد اعلام می‌کند این پول حق زن و بچه‌اش است و در این سال‌ها چندین‌بار مصدومیت‌های شدیدی را متحمل شده و هیچ‌گاه این کار را نمی‌کند. او اعلام می‌کند زحمات زیادی را برای تراکتورسازی متحمل شده و هیچ‌گاه طلبش را نخواهد بخشید.»

وکیل خالد شفیعی تاکید کرد: «نصیرزاده از خالد درخواست می‌کند تا طلبش را ببخشد که باز هم این بازیکن زیر بار نمی‌رود و نکته قابل توجه اینکه خالد از تمامی مراحل حضور در دفتر نصیرزاده، فیلمبرداری کرده که اگر این فیلم منتشر یا برای فیفا ارسال شود، قطعا چون تعارض منافع دو باشگاه را معلوم و مشخص خواهد ساخت، فیفا عواقب سختی را برای هر دو باشگاه درنظر خواهدگرفت و چه‌بسا این موضوع حتی اتفاقات بدی را نیز برای فوتبال ایران به‌وجود بیاورد.حتی بعد از این جلسه بنده با نصیرزاده درخصوص موضوع صحبت کردم که او تاکید کرد در این اتفاق نقشی نداشته و از وی خواسته شده تا این کار را انجام دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیبرززززز

      نصیر زاده دلال کثیف آبرو خوزستان و بهبهان رو بردی
      تازه کارمند مناطق نفت خیز جنوب هست از شرکت نفت هم‌پول میگیره یکی پیدا شه نزاره پول مفت مملکتو امثال ایشون بخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا در مورد نصیرزاده چی فکر میکردیم و چی از اب در اومد ؟چقدر بهش افتخار میکردیم و خاک تو سرش که نون مزدوری و مافیایی میخوره . هم خودشو بی اعتبار کرد هم آبروی خوزستان رو برد

      • بدون نام

        اخه نکبت پول نفت و بیت المال که تو شهرخودمون تهران و برای دوتیم وزارت ورزش خرج میشه و بس

      • بدون نام

        ۲۰:۴۸
        از کی تا حالا تهران شهر شما ترکان مهاجر شده ؟

    • امیر علی

      آی بشه!!

    • بدون نام

      بکشین بیرون از تراکتور

    • ماشینچی

      آخه شماها چرا اینقدر عقده ای هستین چرا نمیتونین تحمل کنین که آذربایجان هم دوتا تیم داشته باشه بیچاره ماشین سازی چه گناهی داره اینا برن دسته یک چی به شما میرسه؟ فکر میکنین اینا خوششون میاد زیر سایه تراکتور باشن یا بازیکنای پسمانده و بی مصرف تراکتور رو قبول کنن و اینکه وقتی بازیکنی میدرخشه فوری تراکنور به زور از دستش بگیره بخدا عذاب آوره ولی چه میشه کرد زنوزی تراکتور رو دوست داره ماشینم تو رودربایستی نگه داشته

    • الیاس

      به امید محرومیت سوراختور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به امید محرومیت وزارت ورزش که تخلف اصلی اونجا هستش و لیگ رو به نوعی خودشون نتایجش رو رقم میزنن ، وزارت ورزش صاحب دوتا تیم بیت المال خور و رییس سازمان لیگ و کمیته انظباتی هستش و حتی مالک این دوتیم حکومتی هم یکی هست ! به نام سلطانی فر تخلف از این بزرگتر!؟

      • بدون نام

        به امید محرومیت دوتیم بیت المال خپر وزارت ورزش مافیایی و حکومتی

    • ایرج دهیار

      شما چرا سایپا و پیکان رو نمیگین که همیشه میهان ۲ تیم حکومتی هستن حالا چه میزبان باشن چه میهمان همیشه هم به این دو تیم با اوراژ گل بالا میبازن مثل اینکه شما نمیخواین این تعبیضتون رو کنار بزارین جریان جریان اشپزه است میگه دیگ به دیگ میگه روت سیاه خجالتم نمیکشین ایران ۱۶ تا تیم داره نه دو تا که همه رسانه ها شده ماله اونا در ضمن دیگه تموم این دو تا تیم دیگه شهرستانها هوادار ندارن عزیزم پس بسوز جزغاله شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیکان و سایپا بارها بردن از پرسپلیس و استقلال ؟ مالکشون یک نفر نیست خودتون خرید فکر میکنید همه مثل خودتون خرن

    • امیر

      اخه همه میدونن ماشین و تراکتور باهم ساخت و پاخت میکنن....خدا میدونه اگه تیم دیگه بود همین وضعیت و داشت..الان حشمت خان سوری سه پنج دو..ببخشید زنوری!!!زمین و زمان و بهم میدوخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تخلف اصلی برای وزارت ورزش و شخص سلطانی فر هستش و لینا خودشونم میدونن که اگر بخوان زیاد گیربدن به آقای زونوزی بابت دوتیم تخلف اصلی در وحله اول گریبان فدارسیون و سازمان لیگ و دولت رو میگیره که نهاد بزرگتر هستش و پیشتر تخلف این ارگان گرفته خواهد شد

    • بدون نام

      تخلف اصلی که واس خودوزارت ورزش و دولت هستش که هم دوتا تیم داره و هم کمیته انظباتی و سازمان لیگ رو در دست داره ! واین از نظر فیفا غیرقلبل تحمل ترهستش واسه همینم هست که مسئولین خلاف کار زبونشون رفته تو شکمشون!

    • بدون نام

      تراکتور درد شده خورده توسر مسئولین و وزارت ورزش و باند مافیایی که دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مافیایی فقط زنوزی حرام خوره که معلوم نیست دمش به دم کی وصله که اینجوری وام میگیره و پس نمیده تعهدشم به بانک گردشگری منتقل میکنن تا بیشتر بهش زمان بدن

    • بدون نام

      جالبه وزارت ورزش خودش هم ریاست سازمان لیگ رو داره و هم ریاست و نظارت کمیته انظباطی رو داره و هم خودش دوتاتیم داره! و هم رئیس هردوش سلطانی فر هستش! آهای فیفاکجایی؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیال کردین بااین حاشیه های تازه میتونین به زنوزی لطمه بزنین, بدهکار بانکی کردین, نشد. و... حالا حالاها باید بسوزین

    • علیبرززززز

      گند سوراختور و زنوزی هم در میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج