جاباما
۹۰۰۰۰۳
۲۸ نظر
۵۰۰۶
۲۸ نظر
۵۰۰۶
پ

آمار عجیب درباره حمایت مسئولان از یک قاچاقچی

چندی پیش و در جریان اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، «جمشید انصاری» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون تعداد مدیران و مقامات کشور عنوان کرد: «ما در کشور حدود ۱۰۰۰ نفر مقامات داریم» که اگر ملاک ما برای تعیین میزان مدیرانی که به منظور آزادی یک قاچاقچی با پلیس تماس می‌گیرند، حرف‌های نوروزی باشد، یک سوم مسئولان در کشور با این قاچاقچی دوست و رفیق بوده اند!

تابناک: به تازگی حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفته که ۳۰۰ مسئول برای آزادی یک قاچاقچی حرفه‌ای تریاک با پلیس تماس گرفته اند که او را آزاد کنند. به نظر می‌رسد، صرف مطرح کردن این مسأله فقط به نگرانی‌های موجود در جامعه می‌افزاید و خروجی خاصی ندارد؛ بنابراین، بهتر است او بگوید که به عنوان کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس چه اقدامی برای شناسایی، معرفی و برخورد با چنین مسئولانی انجام داده اند؟

حسن نوروزی در «سلسه نشست دوشنبه‌های گام دوم انقلاب» اظهار کرده، «مهمترین کار جهادی در کشور، شخصیت‌سازی و شخصیت‌شناسی برای مسئولان است. در کمیسیون قضایی مجلس، اقدامات مهمی تاکنون انجام داده ایم و در این راستا حذف اعدام از قانون قاچاق مواد مخدر کلید خورد.

وی در عین حال افزوده است: «چندی پیش، یکی از قاچاقچیان بزرگ کشور با بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شد و حدود ۳۰۰ تن از مسئولان برای آزادی وی تماس گرفتند. این در حالی است که در برخی مواقع، جوانان را با چندین گرم مواد مخدر اعدام می‌کنیم. موضوع حذف اعدام از این قانون را در زمان رئیس پیشین قوه قضائیه، به ایشان اعلام کردیم، اما این قانون را اجرا نکردند.»

چندی پیش و در جریان اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، «جمشید انصاری» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون تعداد مدیران و مقامات کشور عنوان کرد: «ما در کشور حدود ۱۰۰۰ نفر مقامات داریم» که اگر ملاک ما برای تعیین میزان مدیرانی که به منظور آزادی یک قاچاقچی با پلیس تماس می‌گیرند، حرف‌های نوروزی باشد، یک سوم مسئولان در کشور با این قاچاقچی دوست و رفیق بوده اند!

به نظر می‌آید، باید ابتدا از سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پرسید، آیا آماری که او از مسئولانی که برای آزادی یک قاچاقچی عنوان کرده درست است یا خیر؟ یا اینکه او صرفا برای نشان دادن تعداد افراد زیادی که در این خصوص واسطه شده اند، عددی را عنوان کرده است؟

اگر آمار ارائه شده صحت دارد، بهتر است آقای نوروزی این موضوع را می‌گفت: این افراد برای چه با پلیس تماس گرفته اند و چه ارتباطی با قاچاقچی مورد اشاره داشته اند؟ اگر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در این رابطه بررسی نکرده، طبیعی است که باید مؤآخذه شود که چطور به موضوع به این مهمی رسیدگی نکرده و از تریبون مجلس آن را به استحضار مقامات و قوه قضائیه نرسانده است؟!

موضوع دیگر آنکه آیا کمیسیون مذکور بررسی کرده که کدام مدیران برای آزادی این قاچاقچی ـ که ۲۰ کیلو گرم تریاک از او کشف و ضبط شده است ـ تماس گرفته اند؟ این مسئولان در چه سطحی مشغول به کار و فعالیت هستند و نام آن‌ها چیست و چرا این مسأله مورد اشاره قرار نگرفته است؟

اگر سخنان حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی صحت دارد، تمامی مسئولانی که نگران وضعیت یک قاچاقچی هستند و حتی به خود اجازه داده اند با پلیس برای آزادی او تماس بگیرد، هیچ یک صلاحیت ادامه تصدی مسئولیت را ندارند و علاوه بر اینکه باید معرفی شده، باید از بابت اثبات چرایی ارتباط با یک قاچاقچی تحت پیگیرد دستگاه قضایی قرار بگیرند.

همچنین بهتر است، سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی توضیحات بیشتری در مورد سخنان اخیر خود ارائه کند تا اولا مشخص شود آمار ارائه شده از سوی او صحیح بوده یا خیر؟ و در ثانی اقداماتی که برای برخورد با چنین مسئولانی ـ که اجازه دفاع از یک قاچاقچی را به خود می‌دهند ـ شده، مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      هردوازباغ بری می‌رسد دمشان گرم خودشان هم اهلش بودن چون جنسش مرغوب بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادش مگه نمی دونی مسولان اهل حالند باید یکی بساطشون جور کنه از جنس خوبش ؛ اک شما هم همونه گرفتید !

      • بدون نام

        مسئولان تا دیروز اختلاس میکردن الان قاچاق هم میکنند مملکت امام زمانه اینجا

    • بدون نام

      همیشه در این کشور کسیکه جرمی وخلافی را اعلام میکند باز خواست می شود ،اگر راست می گویید از این شخص تقدیر کنید و موضوع را دقیقا برسی کنید نه شخص گذارش دهنده را تنیبیه کنید تا هیچ دزد و خلاف کار را معرفی نکنند .پس خود نویسنده هم اره.ٔ....

    • بدون نام

      ای بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آن ۳۰۰ نفر اهل منقل اند....این آقا تغذیه موادشان بعهده داشته!!!
        ای آقا ۲۰ کیلو که چیزی نیست....تن تن وارد میشود وپخش میشود،هیچ آبی از آب تکان نمیخورد....حالا گیر دادی به یک کار گزار تامین کننده مواد مسئولین!!!!

    • sep

      بهتره بگید سیصد نفر از مسولین معتاد هستن و تریاک میکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما..چراقانون برای همه یکسان نیست..

    • بدون نام

      اقای نوروزی درست میگه،عین همین موضوع در همسایگی ماست که جوانان ۱۵؛۱۶؛۱۷ساله را به اسم قهوه خانه دور خود جمع کرده و مشروب و شیشه با موتور جابجا میکنند،و وقتی یکی از مادران این بچه ها میره حفاظت و اطلاعات و موضوع را گزارش میده دو روز بعد میان دم در اون خانوم ،بعد از تهدید میگه ما میدونیم رفتی اطلاعات و امار مارو دادی!!!!!!!!!!یعنی بالاترین رکن یک نظام داخلش هستند افرادی که با این انگلها رابطه دارند!!!!باید نظام قاطع و سخت در رابطه با این موضوع ها برخورد شدیدی انجام دهد و گرنه شهر میشه شهر هرت و خردمبلی!!!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        من تجربه دادن اطلاعات و لو رفتن را دارم

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      ۳۰۰نفربرای حمایت باید گریست

    • احمد

      از کلیه مسئولان تست اعتیاد بگیرند معلوم میشه

    • ir..m

      اون ۳۰۰نفرهم قاچاقچی هستن مملکتو فساد گرفته

    • بدون نام

      حمایت مسولین از قاچاقچی در ایران چیز عجیبی نیست. دزدها و قاچاقچی های کله گنده همه به مسولین وصلند. خاک بر سر ما مردم احمق و بی لیاقت که مسولینی به این فاسدی داریم

      پاسخ ها

      • بی نام

        در خیلی از کشورها فروش و واردات مواد مخدر و سلاح و فحشا و اعضای عضو را حاکمان و دولتمردان بعهده دارند در رژیم گذشته چه در مورد فحشا و چه در مورد مواد مخدر رژیم فعال بود حتی عربده کشان مثل شعبان جعفری حکومتی بود
        خیلی تعجب از حمایت نکن

    • بدون نام

      کلا ایران دیگه از دست رفته

    • محمدی محمد

      بفرما یک قاچاقچی چطور میتونه جنسش برسونه خوب به سفارش همون مسعول زحمت کش هست که جنس این قاچاقچی میاد داخل تازه من یه فیلم ازشون دیدم میگفت از مقام بالا دستور دادن که حتما باید ای جنس برسه خوب این ‌کیه همین ۳۰۰نفر هستن

    • اس

      گاندو...

    • بدون نام

      ای خدا اینا کیند ... ای وای اینا کشور و اداره می کنند بیچاره مردم بدبخت ....

    • بدون نام

      پس از قرار معلوم این مسئولان ما نیستند بلکه مسئولان دلسوز اختلاس گران و قاچاقچیان هستند و برای همین هم هست که اصلا کسب و کار آنها بهم نمیریزد

    • بدون نام

      ببین دوستان نمایندگان کیاهستن قاچاقچی..

    • عقاب

      بخدا باید به جای اون قاچاقچی این مسولین که از او حمایت کردن رو اعدام کنن درست میشه

    • بدون نام

      باید از کسی که جنس خوب و باکیفیت میده دست مردم حمایت کرد.ایشون هم داره با جنس باکیفیت اشتغال زایی می کنه دیگه

    • پارساطولابی

      پس چرا همسایه ما یک گرم تریاک جیبش بوده فعلا سی وهفت روزه زندانه

    • علی

      از این موضوع دو نتیجه میشه گرفت یکی اینکه این مسئولین خودشون جزو کله گندههای قاچاقجیان هستند و با اون شخص دستشون تو یه کاسه است دوم که این مسئولین حتما جزو مصرف کنندگان هستند و مشتری این اقا بودند و ترسیدن طرف ابروشونا ببره در هر صورت باید این مسئولین از کارشون اخراج بشن اینکار یعنی حمایت از قاچاقجی،حال یه بیچاره اگه بخواد جای استخدام بشه اگه یکبار اشتباه کرده و رفته دنبال اعتیاد و یا سو پیشینه داشته باشه حتی واسه ابدارچی شدن هم استخدام نمیکنن حال چه برسه صاحب یه مقام و جایگاهی بخواد بشه،همه ملت میدونن که پشت این قاچاقجیان گردن کلفت یه مقام و مسئول گردن کلفتی هستش ولی کسی جرات مقابله با اون شخص را نداره

    • بدون نام

      مرگ خداوند بر این مسئولین فاسد و اشغال وکسانی که انها را حمایت میکنند

    • حمید

      شاید ساقی مسولین بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج