۹۰۰۰۵۷
۲۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

داوری: محبوبیت احمدی‌نژاد ۸۰درصدی است!

«عبدالرضا داوری» فعال سیاسی منتسب به جریان بهار می‌گوید: احمدی‌نژاد ۸۰ درصد و خاتمی کمتر از ۱۲ درصد اقبال عمومی دارند.

خبرگزاری ایلنا با «عبدالرضا داوری» فعال سیاسی منتسب به جریان بهار و طیف احمدی نژاد گفتگو کرده است که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید.

داوری: محبوبیت احمدی‌نژاد ۸۰درصدی است!

داوری:

* این را رد نمی‌کنم که سال ۸۸ قصور کردیم.

* آقای احمدی‌نژاد در یک سال‌ونیم اخیر چندین مکاتبه با رهبری داشته‌اند و در آنجا برنامه‌های اصلاحی خودشان را مطرح کرده‌اند؛ به خصوص در نامه‌ ۴۰ صفحه‌ای بهمن ماه ۹۶ راهکارهای خروج از این وضعیت را اعلام کرده‌اند.

* ایشان برنامه‌های خودشان را داده‌اند و دیگر همه چیز به تصمیم حاکمیت بستگی دارد. ایشان دنبال این نیست که برود سکوی دولت و مجلس را بگیرد، فضای عمومی باید در حاکمیت فهم شود، یعنی ببینند الان مردم چه می‌خواهند.

* یا باید بگویم تغییرات به سمت خارج از نظام جمهوری اسلامی برود و اشکالی ندارد، که بحث دیگری است، اما اگر بخواهیم تغییرات در داخل سیستم اتفاق بیفتد، واقعا هیچ نقطه اتصالی بین حاکمیت و مردم غیر از آقای احمدی‌نژاد نیست.

* مردم از جریان اصواگرا و اصلاح‌طلب خسته و زده شده‌اند و این دو جریان را در واقع یک جریان می‌دانند که فقط به فکر منافع و اهداف شخصی و باندی خودشان هستند.

* در حال حاضر آقای خاتمی در بسیاری از نظر سنجی‌ها کمتر از ۱۲ درصد اقبال عمومی دارد، یعنی ایشان اگر صد بار دیگر هم تکرار کند کسی به حرف آقای خاتمی وقعی نخواهد نهاد به خاطر اینکه عملکرد کسانی که آقای خاتمی مردم را برای رای دادن به آنها دعوت کرد، ضعیف بوده و همچنین لیست امید با محوریت آقای عارف و شورای شهر، کاملا مردم را از حق دعوت سیاسی آقای خاتمی دلزده کرده است.

* با توجه به این در نظرسنجی‌های اخیر در مراکز استانی آقای احمدی‌نژاد بین ۷۵ تا ۸۰ درصد اقبال عمومی دارد و کاملا توانسته خودش را با جریان‌های حاکم متفاوت نشان دهد و مرزبندی خودش با جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برجسته کند، تنها راه تغییر فضای کنونی البته با مکانسیم‌های داخل جمهوری اسلامی و تنها نقطه‌ای که می‌تواند معادلات مشارکت را در انتخابات بعدی از طریق ساز و کار‌های داخلی، نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهد، فعال شدن آقای احمدی‌نژاد و جریان هوادار ایشان در انتخابات است.

* حضور آقای احمدی‌نژاد گفتمان و مرزبندی ایشان با جریان‌های حاکم و هواداران ایشان که در استان‌ها بسیار هستند، می‌تواند فضای مشارکت را تغییر دهند و مانع این یخبندانی که در انتخابات آینده با آن روبرو هستیم، شود.

* جریان اصلاح‌طلبی عین جریان حاکم است، شما یادداشت آقای خاتمی را در گاردین بخوانید و مواضع آنها را ببینید، آنها که جریان حاکمند، کجا اپوزیسیون هستند؟!

* تنها جریانی که می‌تواند درون نظام پرچم تغییر را بلند کند، جریان نزدیک به آقای احمدی‌نژاد است، هیچ جریان دیگری وجود ندارد، آقای احمدی‌نژاد تنها نقطه اتکا و اتصال نظام با مردم است.

* یعنی هیچ جریانی را در داخل کشور نداریم که با مردم وارد یک پیوند ارگانیک شود. تنها چهره و جریانی که با بدنه اجتماعی رابطه ارگانیک زنده و گفتمانی دارد و می‌تواند با بدنه گفت‌وگو کند، آقای احمدی‌نژاد است و مابقی خارج از این نظام هستند.

* در حال حاضر آقای خاتمی از اعتبار افتاده است و اصول‌گرایان هم که از اول اعتباری نداشتند، آقای خاتمی خودش را از دی ماه ۹۶ به بعد از اعتبار ساقط کرد!

* جریان اصلاح‌طلبی عین جریان حاکم است، شما یادداشت آقای خاتمی را در گاردین بخوانید و مواضع آنها را ببینید، آنها که جریان حاکمند، کجا اپوزیسیون هستند؟!

* تنها جریانی که می‌تواند درون نظام پرچم تغییر را بلند کند، جریان نزدیک به آقای احمدی‌نژاد است، هیچ جریان دیگری وجود ندارد، آقای احمدی‌نژاد تنها نقطه اتکا و اتصال نظام با مردم است.

* در حال حاضر آقای خاتمی از اعتبار افتاده است و اصول‌گرایان هم که از اول اعتباری نداشتند، آقای خاتمی خودش را از دی ماه ۹۶ به بعد از اعتبار ساقطمن یک سوال دارم اگر آقای خاتمی سوار ماشین خودش بشود و به شهرستانی برود کسی مانع او می‌شود؟ اصلا کسی می‌تواند مانع او بشود؟ آقای خاتمی به خیلی از مناسبات تن داده است که اگر آقای احمدی‌نژاد به خیلی از این مناسباتی که برای آقای خاتمی تعریف کرده‌اند، تن می‌داد همین وضعیت را داشت.

* همین الان آقای خاتمی منزلشان در خیابان یاسر جماران است، اگر از پله‌های ساختمان چهار طبقه خود پایین بیایند و با تیم همراه خود، جایی برود، فکر می‌کنید کسی با ایشان برخورد می‌کند؟ ایشان پذیرفته یعنی به او گفته‌اند بنشین خانه و او هم نشسته. چه ممنوع التصویری؟! چه چیزی؟!

* می‌خواهم بگویم بخشی زیادی از محدودیت‌ها ناشی از رفتار و پذیرش خود آقای خاتمی است، آقای خاتمی در حاکمیت ذوب است. کرد!

* احمدی نژاد هیچ انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند. برای چه بیایند؟ حاکمیت باید از ایشان بخواهد و ایشان وارد صحنه شود؛ ایشان چه‌انگیزه‌ای دارد؟!

* اگر همین الان یک رئیس‌جمهور قوی با رای بالای مردم و یک برنامه مشخص وارد صحنه شود مساله آمریکا و تحریم‌ها را حل می‌کند. یکی از دلایلی که آمریکایی‌ها آقای ظریف را تحریم می‌کنند و در کشور آب از آب تکان نمی‌‌خورد، این است که آنها وضعیت فشل و بی‌اعتمادی مردم به دولت آقای روحانی و آقای ظریف را فهمیده‌اند.

* مگر مردم به آقای روحانی و ظریف رای داده‌اند که بروند جلوی آمریکایی‌ها رجزخوانی کنند؟! آقای روحانی به مردم گفت کلید رابطه با دنیا و مسائل جهانی در جیب من است و مردم به آن رای دادند، مردم به آقای روحانی رای ندادند که جلوی آمریکایی‌ها شاخ و شانه بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      کوکا عینکت عوض کن که خودت 80در صد نبینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هشتاد درصد از چند درصد ؟؟؟
        کدوم مردم؟؟؟؟
        مردم آگاه یا مردم فریب خورده؟؟

      • بدون نام

        آزموده را آزمودن خطاست

      • بدون نام

        بله خیلیها طرفدار احمدی نژادن داداچ تو خودت جزو ۲۰ درصد مخالفین هستی تو عینکت رو عوض کن داداچ...

      • منصف

        اصولا این طیف و آدمهاش ، کلا مثل قضیه هاله نور در توهم خالص بسر می برند ، احمدی نژاد و دارو دسته اش که در زندان هستند حیات سیاسی شون به اتمام رسیده ، این حرکاتی هم که هر چند وقت یکبار انجام می دهند هم برای احیای مجدده که فایده نداره

      • آزرنگ

        عزیزم ده درصد کم گفتی ... مردم خوب یادشونه که دلار 4200 احمدی نژاد الان شده 14000 مردم خوب یادشونه که گوشت گیلویی 30000 تومن زمان احمدی نژاد الان شده 120000 تومن مردم خوب یادشونه که پراید 18 میلیون زمان احمدی نژاد الان شده 50 میلیون مردم خوب یادشونه که سکه ی 1 میلیون تومانی زمان احمدی نژاد الان شده 5 میلیون... بازم بگم یا کافیه!!
        البته مردم همه ی اینارو یادشونه ویادشون خواهد ماند...

      • خودم تشریف دارم

        خدا وکیلی باید برای عده ای که دنبال آدمهای تکراری آزموده شده میگردند تاسف خورد

        آخه برادر ینی چی؟
        غیر از احمدی نژاد هیچکس توان اداره مملکت را نداره با اون داستان قهر 11 روزه؟

      • hassan.h

        احمدی نژاد خوب یا بد قرار نیست بیاید لذا هر گونه گمانه زنی آب در هاون کوبیدن است
        در میان دولتهای ادواری دولت احمدی نژاد دارای روحیه جهادی بود

      • بدون نام

        ازرنگ همه اون قیمتایی که نوشتی قبل اینکه احمدی نژاد بیاد یک دهم بود زمان احمدی نژاد از الانم بدتر بود

      • بدون نام

        واقعا چه رویی داره

      • @

        در طول این چهار دهه از انقلاب تنها رئیس جمهوری که خداوکیلی کار کرد زحمت کشید برای کشور و کمی به عدالت نزدیک بود دوران احمدی نژاد بود. احمدی نژاد عضو هیچ حزبی نبود خودش با تلاش خودش به اون جایگاه رسید بخاطر همینم هست که هر دو جناح کشور باهاش مخالفت میکنن و تخریبش میکنن

      • بدون نام

        جناب آزرنگ لطفا شما هم به حافظه تون رجوع کنید یادتون بیاد دلار هزار تومن رو کرد چهارتومن . پراید هشت میلیون رو کرد بیست میلیون کمی عقل لازم تا این چیزا رو فهمید

      • بدون نام

        درود خدا بر احمدی نژاد، مردمی نژاد

      • بدون نام

        محمود ما تایید نشه ماهم دیگه رای نمیدیم.
        احمدی احمدی. تو مایه رحمتی

      • pary

        ازرنگ ما هم خوب یادمونه قبل احمدی نژاد دلار هزار تومن بود
        قیمت خوراکیایی ک دوران بچگیم میخوردمو با زمان احمدی نژاد مقایسه میکنم مغزم سوت میکشه روحانیم ک تکلیفش مشخصه
        واقعا چی میزنین که ب احمدی نژاد امید دارین؟

      • بدون نام

        یادمه تو شهرمون مدرسه ها داشتن خراب میشدن سر بچه ها آقای احمدی نژاد دوره ایی ک بودن فقط 5تا مدرسه درست کرد برامون در حد امکانات دانشگاهی روزی نبود ک تلافت جاده ایی نداشته باشیم ولی ایشون همه جاده ها رو درست کرد بعد ک دوره ایشون تمام شدیک مدرسه خواستن درست کنن الان دقیقن 6ساله ناتموم مونده

      • بدون نام

        در جواب اون آقا که میگه زمان احمدی نژاد گوشت ۳۰۰۰۰تومان بود بایدگفت قبلش گوشت کیلویی ۲۵۰۰تومان بود آی کیو!!!یعنی شد بیشتر از ده برابر!!!!بنزین ۸۰تومان بود شد ۱۰۰۰تومان که تا هنوز همون مونده یهنی بیشتر از ده برابر!!!!یارانه داد کلاه رو سر ملت گذاشت پول برق و آب و ....شد ده برابر !!!!مواد غذایی و پوشاک و مسکن هم که الله اکبر روز به روز قیمتا نجومی میرفت بالا البته اگه اون دوران کاملا یادت باشه!!!!الان هم تو دور دوم روحانی همین اوضاع شده پس.......

      • بدون نام

        در جواب آزرنگ باید گقت یادت نیست یا نمیدونی پس بپرس!!! گوشت کیلویی چند بوده که شده ۳۰۰۰۰تومان!!!!میدونی گوشت کیلویی ۲۵۰۰تومان بود شد ۱۲ برابر!!!!میدونی بنزین ۸۰ تومان بود شد هزار تومان ۱۲.۵ برابر!!!!میدونی پول برق و آب و ...چند برابر شد؟؟؟؟میدونی ماشین چند برابر شد؟؟؟؟میدونی مواد غذایی و پوشاک و مسکن مانند دور دوم همین الان روحانی چند برابر شد؟؟؟؟پس الکی خواهشا اظهار نظر نکن!!!!!!!!

      • ایران بزرگ،

        درود بر دکتر احمدی نژاد پاک سیرت و پاکدست

      • ایران بزرگ،

        کاش بیاد، انوقت معلوم میشه ایشون چقدر فعالانه دنبال پیشرفت کشوره،یه مسکن مهرش از کل این دولت بهتر یود که خیلسا خواستن اونو بد جلوه بدن،ولی خدا هرکه را خواهد عزیز کند،تو زلزله کرمانشاه اینهمه ساختمان ریخت گیر داده بودن به مسکن مهر که تازه نریخت، خودم پیام، محسن تنابنده، پ هومن سیدی رو همون موقع دیدم بجای کمک و همدردی، دنبال تخریب احمدی نژاد یودن

      • آزرنگ

        آدما معمولا دو دسته اند... یا خوابن یا خودشونو زدن به خواب اونی که خواب رو میشه بیدار کرد اما اونیکه خودشو زده بخواب و هیچ وقت نمیشه بیدار کرد... کسایی که دم از دولت فعلی میزنن وباوجود این همه مشکلات اقتصادی باز سینه چاک دولت فعلی هستن وهرجا کم میارن دولت قبلی رو می کوبند جز اون دسته آدمایی هستن که خودشونو زدن بخواب ... باز نازشصت دولت قبل که لااقل یه مسکن مهری داد خیلیارو از بی خانمانی نجات داد ...

      • hassan.h

        مهاجرت روستائیان به شهرها بزرگترین ضربه اجتماعی را به نظام وارد کرد و انفعال دولتهای هاشمی و خاتمی در این باره جای تامل و تعجب دارد
        با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها مهاجرت متوقف و معکوس شد

    • بدون نام

      چه توهم شدیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز هم ملت دارن تاوان گندکاریهاشو میدن

      • بیخیال

        مردم دیگه اصلا رای نمیدن

    • بدون نام

      احمدی نژاددرتوده مردم جایگاه خوبی دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باعث تاسفه ، مردم ما زود فراموش ميكنن

      • بدون نام

        بابابیخیال کدوم محبویتی چه آشی چه کشکی؟!!!

      • بدون نام

        زیاد تو افتاب گشتی

      • بدون نام

        زیاد تو افتاب گشتی

      • بدون نام

        اینقدر تو افتاب نرو دچار توهم شدی

      • بدون نام

        احمدی نژاد همون بلاله که توی آب نمک خوابوندن !

      • نشون به اون نشونی...تواون پیشونی

        شبکه های اجتماعی رو یعنی شما مردمی که طرفداریشین ندیدید!!!تعجبه والا ببین حتما آقازادش چکارمیکنه بعدبیا طرفداریشوکن

      • بدون نام

        روز پزشک را به دکتر احمدی نژاد تبریک میگم
        ..

      • بدون نام

        احمدی نژاد پژشک نبوده که روز پزشک را بهش تبریک بگی مدرکش دکترا بوده اونم از اون مدرکای کیلویی که میری دانشگاه یه چهارتا استاد میبینی میگی استاد جان مادرت نمره بده مادرم مریض بوده بابام فلان شده و ....

    • مجيد

      کاش اقاى روحانى از اين جرات ها هم داشت

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      سلام
      تا ثابت نشود که (( بد)) است، ما دوستش داریم.
      البته هم با شعوریم و هم عاقلیم و هم ولایتی هستیم......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه چطور باید ثابت بشه؟؟؟ حتما باید همه مردم بدبخت بشن؟؟؟

      • Omid

        آفرین

      • نشون به اون نشونی...تواون پیشونی

        پس یه سربه شبکه های اجتماعی بزن فیلم آقازادشوببین اونوقت بهت ثابت میشه خوبه یابد

      • pary

        چشاتون باز کنین گندای ایشون کاملا مشخصه

        نکنه واقعا قضیه هاله نورو باور دارین ک فک میکنین احمدی نژاد خیلی پاکه؟!

    • بدون نام

      خخخخ

    • بدون نام

      برو بابا بعد از هشت سال دوباره دمتون سبز شده
      هنوز اثرات مدیریت جهانی شما را مردم فراموش نکردن چی می گی تو دنبال تطهیر کی هستی
      خودتی
      مردم جریان شما رو شناختند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دولت چیکار کرده؟؟؟

      • Omid

        حالا تو از طرف مردم حرف نزن. اول ببین خودت کجایی
        میدونی که خودت نه سر پیازی نه ته پیاز
        پس لطفا سکوت
        هییییس

      • س

        با نظرات جنابعالی کاملا درست است بلخره صاحب نظری پس روحانی را هشت سال دیگه تمدید می کنیم علا برکت الله

    • علی

      سلام..یکی اگه نزدیک این بنده خدا هست..قرصاشو چک کنه..ببینه احتمالا دوز قرصشو وارد نیست هذیون میگه..عین اون پرزدنت عزیز و دلسوز مردم کشورمون.که هرروز یه جور صحبت میکنه اینقدر که حرفای دیروز با امروزش اسمون تا زمین فرق داره..پدرملتو اورده جلو چشم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم جزء چهار درصدی ها هستی یا دروی تو شهر بزن ببین مردم به چه روزی افتاده اند، و یکی از کارهای مفید این دولت بگو

    • بدون نام

      چرا مردم قدر ارزانی همه چیز را در دولت احمدی نژاد ندانستند و فریب وعده های پوچ دولت اصلاحطلبان را خوردند ؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • میرو

        درسته تورم داشتیم اما رفتار مریکا و قیمت دلار رو نمیدونی گویا درامد دولت در دوره احمدی می دونی چقدر بود؟ در حالی که اصلا انگار وزارت بهداشت ندشتیم و یا فناوری اطلاعات ناسپاسی خوب نیست و البته فراموش کاری ایشون به بالاترین رکورد های فساد دست یافتن و البته به بالاترین خرابکاری در تخصیص بودجه ماجرا سد های افتتاح شده دوره ایشان و انبوه فساد سازمانی درسته بد لباس می موشه اما نه ارزانه اون لباس ونه نشون میده دوست دار فقرا

      • نهران

        منظورت از ارزانی حتمن همون سوپری سر کوچه محموده

      • بدون نام

        .کدوم ارزونی؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        ارزانی؟؟؟حالت خوبه برادر؟؟؟مگه دوره این آقا نبود بنزین ۸۰ تومانی شد هزار تومان؟؟؟مگه ماشین مث این دوره چند برابر نشد؟؟؟مگه گوشت کیلویی دوهزار و پونصد نشد سی هزار تومان؟؟؟و هزاران هزار کالاهایی که تا صبح فردا بلند میشدی دوباره شده بود سه برابر ؟؟؟خواهشا اینا رو از یاد نبرید و الکی نظر ندید

      • ایران تحریم شده از هر سو

        ارزانی
        دولت احمدی نژاد
        جوک قرن گفتی داداش

      • بدون نام

        ارزونی نبود همه چی سه برابر شد بنزین چند برابر شد؟ آلزایمر گرفتید؟

      • pary

        خداییش ساقی شماها و این احمدی نژاد یکیه
        اخه ارزونی؟؟جان من؟!
        ی چیز بگین ک بگنجه

      • بدون نام

        منظورت ارزاني دلار 900 هست كه تحويل گرفت و 3500 تحويل داد

    • بدون نام

      مموتی 80درصد!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر محمود احمدی نژاد محبوب دلها منتظریم دکتر از دست اصلاح طلبان و اصولگرایان راحت بشیم

    • بدون نام

      خیلی پرروهستید

    • بدون نام

      چرا همه آمارها الکی قفل زدن بالای هشتاد درصد کنتور نمیندازه که بگین صد درصد

    • علی

      دکتر احمدی نژاد تنها حامی و دلسوز طبقه ضعیف جامعه هستش....انشالله بیایی و ریشه این دولت اشراف گرا و دار و دسته اش را بکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله واسه همینه هنوز یارانتون که اون موقع ۴۵هزار بود هنوزم همونه؟؟؟مگه اقتصاد دانها بهش نگفتن طرحت مساوی با شکسته چرا قبول نکرد؟؟؟واقعا از ماست که بر ماست

      • بدون نام

        تا مردم ما فرق بین دوست و دشمن تشخیص بدن همه ما منقزض شدیم

      • بدون نام

        هرکی بیاد همینه بنده خدا خسته نشدی

      • نشون به اون نشونی...تواون پیشونی

        یه سربه شبکه های اجتماعی بزن فیلم آقازادش روهم ببین همه جا هست بعدبیا بگوحامی طبقات پایینه

      • pary

        الهی بگردم واقعا ب چی احمدی نژاد دل خوش کردین ؟!
        ی کار عین ادم انجام نداد
        اون از طرح یارانه هاا....
        اونم از مسکن مهرش ک گند زد رفت
        بقیه اشم نگم بهتره

    • خانم خونه

      دقیقا,درود بر شرف جناب احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کردی احمدی نژاد یا هر کسی دیگه بیاد پرایدت میشه بنز

      • بدون نام

        لایک، لایک، لایک

    • بدون نام

      چرا اونوقت احمدی روحانی مثل هم راه هم رو ادامه دادن بعدی هم ادامه دهنده بعدی

    • بدون نام

      دولت ایشان کارنامه خوبی نداشت ولی متاسفانه اینقدر کارنامه دولت فعلی ضعیفه که ایشان محبوبیت ۸۰٪ پیدا کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارنامه ی دولت فعلی نشات گرفته از دولت ورشکسته و الکیه الکی بردن مملکت زیر تحریمی که احمدی نژاد بر سر مملکت آورد بود نتیجه اش شد اینی که الان میبینی

    • بدون نام

      سال ۸۸ فقط قصور نکردین خیلی کارای دیگه کردین در تاریخ ثبت شد پس نمیشه محبوبیت داشته باشید کاری نکردین برای مردم

    • بدون نام

      کنتر که نمیندازه

    • بدون نام

      خخخخخخح

      پاسخ ها

      • قاطع

        خخخخ یعنی ازدنیاهیچ نمیدانی آخه این واژه خخخخ نظردهی بی سواد

    • بدون نام

      محبوبیت ! دیگه کسی نگاهتونم نمیکنه . هیچکدومتون

    • بدون نام

      فکر کنم تا حدودی راست میگه ولی هیچ کسی دیگه تو هیچ انتخاباتی بنظرم رای نخواهد داد

      پاسخ ها

      • هالو هستم

        من رأی میدم

    • بدون نام

      آقا چرت وپرت نگو امسال شما حرف نزنید کسی نمیگه لالید ...

    • سامان رضایی

      هم احمدی نزاد وهم خاتمی دربین مردم محبوبیت خاصی دارند افراد تحصیل کرده بیشتر گرایش به خاتمی دارندهردو اقا خیلی خوبند وبا مردم هستند

      پاسخ ها

      • ت

        همشون یکی هستن در واقع اینا عروسک خیمه شب بازین که دستهای پشت پرده یا دولت پشت پرده تکون میدن و حرف دهنشون میزارن

    • بدون نام

      بلاي كه احمدي نزاد سر مملكت اورد مغول نياورد
      دلار 900 تحويل گرفت 3500 تحويل داد يعني تورم 288 درصدي ...!!!1

      حافظه مردم هنوز سر جاشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دورد بر تو!!!واقعا

      • بدون نام

        45 تومن يارانه داد سه برابرش و با تورم و گراني دلار از جيب مردم كشيد بيرون

    • بدون نام

      تجربه را تجربه کردن خطاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      این درصد ها را از کجا میآورید؟
      هم شما و هم طرف مقابلتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه پراید ۷ میلیون بود شد ۲۱ میلیون

    • بدون نام

      جک قرن جدید

    • kia

      آره!! مثل تراکتور که بعد منچستر اوله!!!!

    • فریبرز پژمان

      عجب
      گربه شد عاقل و مسلمانا !

    • بدون نام

      من میگیم صدر درصدر هست ولی روحانی اصلا ندارد

    • بدون نام

      هذیان گویی.پینوکیو۲

    • بدون نام

      خوشم آمد مردانه آمدی جلو وحرف درست را گفتی مردم از احمدی نژاد می خواهند بیاید وعزت ما بر گرداند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره عزتمون همین بود که بره تو سازمان ملل تو جلسه همه مسخرش کنن و جلسه ترک کنن؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        عزت ما شکم سیر مردم هست از زمان احمدی نژاد مردم سر کردن تو سطلهای آشغال کنار خیابون الانم همون وضع ادامه داره تا ۱۲ سال پیش اگه یادت باشه کسی سر تو سطل زبالهای کنار خیابون نمیکرد

      • pary

        عزت؟ واقعا عزتتون با احمدی نژاد بر میگرده؟جان من؟!
        واقعا دوست دارم بدونم چه تعریفی برای عزت داری؟؟؟
        احمدی نژاد در سطح بین الملی کسی جزو ادمم حسابش نمیکنه بعد شماها فک میکنین عزتتون با این ادم برمیگرده؟

    • بدون نام

      چه توهمی

    • بدون نام

      البته با وعده های پوپولیستی ایشون بعید نیست ولی نه ۸۰ در صد

    • بدون نام

      رای بی رای ... احمدی نزاد هم متل اینا بگه هفتصد میلیارد دلار رو چکار کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پردرآمد ترین دولت تاریخ ایران!!!!نفت بشکه ای ۱۲۰ دلار و بیشتر میفروختند!!!!و از این ور بی عرضه ترین دزد ترین دولت تاریخ ایران!!!سه هزار میلیارد که هنوز یادتون نرفته از دوره ی این آقا نشات گرفت و بقیه را پررو کرد که تا الان هر کی میاد رکورد بعدیو میشکونه و فک میکنه واسش افتخاره!!!!

      • بدون نام

        عرضه داشت نفتو به قیمت میفروخت پولشو خرح ملت میکرد.
        برید روستاها و شهرهای کوچک تا ببینید خیلی ها حاصرن برای احمدی نژاد جون بدند.

    • بدون نام

      با کلید احمدی قفل ها باز میشه
      رانت و نجومی بر افتاده میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم واست،تو که هنوز نمیشناسی این آقا کی بود و چطور بدتر از قوم مغول بر سر ملت ایران آورد پس خواهشا نظر نده بذار کسی که میدونه نظر بده!!!!همینو بهت بگم که دلار هزار تومن شد چهار هزار تومان یعنی چهار برابر!!!!مثل دوره ی همبن الان روحانی

      • pary

        فساد ترین دولت مال زمان احمدی نژاده
        بعد تو میگی رانت و فساد از بین میره
        واقعا فراموش کردین یا خودتونو میزنین ب اون راه؟

    • بدون نام

      من اگر باید رای به هم امکان نه دارد به احمدی نژاد رای به دهم

    • امیر

      چرت بود و بس

    • بدون نام

      آره تو که راست میگی این ادعا همونقدر درسته که ترکها ادعا میکنن ۵۰ درصدن و بعضیشونم ادعا میکنن ۷۰ درصدن خیلی خوب کار کرد فساد مشایی و بقایی و ...رو هم نداشت واسه همینه

    • بدون نام

      احمدی نژادیک مهره سوختس زیادی حرف میزنی

    • بدون نام

      آزموده راآزمودن خطاست.

    • ایرانی

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      مموتی جان برنامه عصرجدید میتونی ازاون حاله نورت استفاده کنی مردم عاشق اون کت وتیپت هستن هشتاددرصد رای داری

      پاسخ ها

      • pary

        خیلییییی خوب بود

    • بدون نام

      عجب امار دقیقی ....

    • محمدجواد

      احسنت مگه مردم چقدر عمر میکنند که همش باید بدبختی بکشن

    • بدون نام

      آقای داوری روی چه حسابی آقای احمدی نژاد از اقبال ۸۰ درصدی برخوردار
      است ؟
      حتما بخاطر مسکن مهر یا پرداخت یارانه نقدی به مردم...؟
      مردم از دولتهای نهم ودهم خیلی راضی بودند ...؟
      مگه مردم مغز خر خورده اند که دو باره آزموده ناموفق رابیازمایند..؟
      نه آقای مثلا سیاستمدار آزموده را آزمودن خطاست.

    • ذاکر

      احمدی نژاد مردمی درود برتو

    • بدون نام

      درود بر دکتر عزیز واقعا مرد یود

    • بدون نام

      خواهشا برای خودت احترام قائل باش و اینقد حرف مفت نزن تا بهت توهین نشه اگه واقعا یه ذره فکر میکردی و میدانستی حرفی از احمدی نژاد بر سر زبان نمی آوردی عامل گرانی و تورم و دزدی های هزار میلیاردی که تا الان هم ادامه دارد و هر کسی رکورد بعدی را میشکند نشات گرفته از دوره ی همین آقاست،تعجبم جه طور ملت یادشون میره گرانی هایی که از اون دوره نشات گرفت و تا الان ادامه دارد روز به روز بدتر از دیروز،احمدی نژاد این کاره نبوده و نیست الکی بزرگش نکنید ملت دیگه کاملا همه را میشناسند!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد هرچی بود دروغگو نبود و ...

      • شمس

        دروغگو نبود دروغ از حاله نور بدتر
        دشمن دانا بلندت میکند ، بر زمینت میزند نادان دوست

    • بدون نام

      کی به این آقا گفته احمدی نژاد محبوبیت داره؟؟؟اونم ۸۰ درصد!!!!!!واویلا ای خدا اینا ملتو چی فرض کردن؟؟؟؟بسته دیگه بابا خودتونید

    • جعفر

      هم تواعتبارداری وهم هاله ی نور
      جناب خاتمی درست میگی اعتباری ندارد
      بیچاره با یک نظرسنجی حساب کاربدست میاد
      که کی اعتبارداره یانداره
      لطفا حرف مفت نزن

    • بدون نام

      آخه خدا مگه هنوز هم اینقد ملت نفهم وجود داره که میگه احمدی نژاد محبوبیت داره اونم ۸۰ درصد!!!!!!ای خدا ...

    • بدون نام

      این آدم دوباره داره میاد تو رو خدا یکاری کنید بلکه از دستش راحت بشن ملت

    • بدون نام

      جماعت پررو هرروز به یک شکل درمی آیند.

    • م

      ۸ سال محبوبیت کافیه . لطفا عرصه را به جوانترها بسپارید. چقد جا عوض میکنید شما . ما خیری از هیچکدوم ندیدیم . فقط شعار بود و آمار روی کاغذ. کدوم تحول کدوم اشتغال. مملکت ما چهار دورشم حصار بشه باز چیزی کم نداره فقط مسئول دلسوز کم داریم. و عدالت محکمی ک دست دزدها رو قطع کنه. ک احساس امنیت نکنن. بیاید همه با هم به یک تفکر جدید و جوان و خلاق رای بدیم . تحریم صندوق و رای دادن به کسانی ک قبلا امتحانشونو خوب پس ندادن خیانته.

      پاسخ ها

      • ش

        وقتی چهار نفرو میارن میگن به یکیشون رأی بدید بعدم تو برو رأی بده ولی پشیمون شدی گریه زاری نکن ویروس ایدز رو نمیشه ریشه کن کرد چونکه هر بار به یه شکل در میاد

      • بدون نام

        حالا فکر کردی یکی جدید بیاد فرقی داره کلاغ رو رنگ میزنن جای قناری میدن دستت

    • رامتین متین

      هنوز این قدر آلزایمر نگرفتیم که دوران سیاه و نکبت بار احمدی نژاد از یادمون بره. این که روحانی مملکت رو به گند کشیده دلیل نمیشه بگیم دوران احمدی نژاد خوب بود

    • بدون نام

      این ۸۰ درصد از دهن هیچ مسئولی نمیفته کلا همیشه برای مقبولیت دادن به هر موضوع دروغی از کلمه یا رقم ۸۰ درصد استفاده میشه

    • بی نام

      هر دوتاتون برید به همونجا که نادر رفت

    • مرتضی

      اگر دولت فعلی ، ضعیف و ناتوان است ، اگر به وعده هایش عمل نکرده ، دلیل بر محبوبیت دولت احمدی نژادنیست ، بچه حقی از طرف مردم حرف دروغ می‌گویی ، ؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      فقط احمدی نچات عشق

    • بدون نام

      از رو چه مدرک و سندی ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      عجب رویی داری والله

    • بدون نام

      لطفا واژه محبوبیت را تعریف کنید!!
      آب که سر بالا میرود....موش هم از لانه اش میزند بیرون.
      شما در پیشگاه ملت که حجالت نمیکشید....آیا ب خدا اعتقاد دارید،حداقل ازخدا شرم کنید.....تا ب کی تزویر و ریا....فلاکت امروز نتیجه بی کفایتی امثال آن پدیده هزاره سوم بود!!!!
      از خدا خجالت بکشید.....ایران می ماند وتاریخ کارهای پلید شما را برای آیندگان ثبت خواهد کرد.
      سانسور فراموش نشود....

    • آران

      خوشبحالتون هنوز خواب هستید

    • بدون نام

      واقعا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون درایران قحط الرجال است انها همیشه درصحنه ومقام تا ابد باقی بمانند

    • بدون نام

      آخه نفهمی تا کی؟؟؟تا کی میخواید سرتون مث کبک تو برف باشه؟؟؟محبوبیت اونم احمدی نژاد؟؟؟اونم ۸۰ درصد؟؟؟؟؟؟واویلا

    • جهان

      مرد عمل=دکتر احمدی نژاد
      مرد واقعی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معاونینش الان کجان...؟؟؟؟

    • بدون نام

      دولت مزخرف فعلى كه از نظر بى عرضگى و خيانت فقط با دولتهاى اواخر عهد قاجار قابل مقايسه است با عملكرد ننگينش باعث شده طرفداران محمود دوباره جان بگيرند و اميدوار بشوند كه مردم عاصى شايد اين بار مجددا به آنها اقبال كنند

    • نهران

      ۸۰ درصد ما یا ۸۰ درصد شما؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاج آقا خواب دبدی خیر است!!!
        80%از کجا آوردی!!
        بهتر است سری ب دکتر بزنی....شاید داروخائه داروی اشتباهی بشما داده....دکتر را عوض کن....۸ سال فلاکت و بدبختی...از رای هم خبری نیست......ب محمود آقا بگو بگم بگم چی شد.....

    • بدون نام

      بهترین دولت .دولت احمدی نژاد ...چرا تا حالا کسی نتونست دارایی احمدی نژاد را بگه چون واقعا مردمی بود ازجنس مردم ...واقعا کسی قدر احمدی نژاد رو ندونست خاک بر سر دولت اصلاحات ..مملکت نابود کرد حسرت یه وعده غذا به دل مردم موند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما بوی نفتو سر سفره خونتون حس کردی....خخخخخخ

    • بدون نام

      خدا به آقای احمدی نژاد طول عمر با عزت بده ، انسان شریفی هستند

    • بدون نام

      راست ميگه احمدی نژاد محبوبه ، اگر بیاد خیلی ها میرن پای صندوق رای
      این ترفنده
      ولی کور خوندید چندین دوره هست که نمیرم رای بدم
      مردم گول نخورید اینها میخوان با آوردن احمدی نژاد مردم رو بکشن پای صندوق های رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست فهمیدند من و خانواده ام هم اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت نشه به هیچ عنوان شرکت نخواهیم کرد.
        شناسنامه ام اونقدر مهر داره که دیگه جا نداره.
        ولی دیگه رای نمیدم. نمیخوام در ظلم به ملت شریک باشم.

    • محمدعلی

      واقعا گوشان مخملی هست

    • بدون نام

      هشتاد درصد از چهاردرصدی ها رو میگه

    • بدون نام

      احمقی نژاد نه احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمقی نژاد نه احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلام هرکسی نشان دهنده میزان و کیفیت فرهنگ و تربیت خانوادگی اوست.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ......ههههههههههه......با مطالعه ی علمی ؟ کدوم جامعه ی رسمی و علمی آماری....

    • بدون نام

      آره احمدی نژاد خیلی خوب بود مخصوصا ادبیاتش!!!!مگه نمیشد همون اول به درستی هم نیروگاه هسته ای داشته باشیم هم تحریم نشد تحریمها نتیجه ی تند روی این آقا بود چرا نمیخواید بفهمید آی ملت بیدار شید؟؟؟؟؟ نمونه ای از تند رویها و ادبیات آقای احمدی نژاد...،برید آب بریزید اونجاتون که داره میسوزه!!!اون ممه لولو برد؟؟؟اینقد قطعنامه بدید قطعنامه دونتون پاره شه؟بشه چهار هزار تا؟؟؟فکر میکرد خیلی قلدر و باسواده؟؟؟نتیجش هم چی شد؟؟؟تحریم و بدبختی و دولت ورشکسته تحویل رییس جمهور بعدی؟؟؟مگه غیر از این بود؟واقعا خوابید یا خودتونو زدید به خواب؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب؟!!

        پس ایران زمان ریاست جمهوری کی بود که شد محور شرارت ؟!
        راستی تاسیسات هسته ای چرا زمان خاتمی، پلمپ شد؟

    • ارتش سرخ

      احمدی...منفورترین فرد تتریخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اینطوریه و اینقدر مطمئنید چرا شما اصولگراها و اصلاح طلبا به شورای نگهبان نامه نوشتید و صریحا تقاضای رد صلاحیت احمدی نژاد را دادید؟!

    • بدون نام

      بابا مموتی شیطون بلا . دوباره نکنه بهت وحی شد اخه تو چقدر تو توهمی

    • بدون نام

      درود بر دولت مردمی نژاد

    • بدون نام

      درود بر دولت مردمی نژاد

    • بدون نام

      درود بر دولت مردمی نژاد

    • عبدالرحمن

      میگن تو یه دهی باسواد نباشه به بز میگن عبدالکریم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب عبدالرحمن فرزند عبدالکریم. ما کاری به ده شما و مشکلات خانوادگی شما نداریم.

      • بدون نام

        اینم از ادبیات طرفداران هاله نور

    • سامان رضایی

      خداوند رحمی به ملت ایران بکند باباجان افزایش تورم در دولت احمدی نزاد شروع شد خود احمدی نزاد انسان خوبی است اما سیاست مدار نیست به خاطر یک کلام که در سازمان ملل گفت اسراییل باید محو بشه فردای ان روز ایران را شدید تحریم کردند نظام ما افرادی که واقعا قوی ومردمدار است دوست ندارد مثل محمد خاتمی واحمدی نزاد که واقعا دوست داشتنی هستند

    • بدون نام

      80 درصد رو از کجات دراوردی

    • بدون نام

      نفت۱۴۰دلاری،هرکی بود!باپول پخش کردن،خوب خودشونشان می دادو چین راآبادکرد!

    • نشون به اون نشونی...تواون پیشونی

      ازوقتی کلیپ آقازادشون پرشدتوشبکه های اجتماعی مردم فهمیدن که ایشونم آره

    • رازقندی

      دیگه کسی برای این مردم محبوبیت نداره

    • بدون نام

      این آقا تو دولتش کم دزدی نشده مثل همدستش بقایی..
      تو همین جا خبراشو میذاشتن ما هم خوندیم.
      دزدیها از دوره ایشون رسیده به این دولت..
      ایشون همون شخصی هست که خزانه را خالی تحویل دولت بعدی داد.
      تصمیمات اشتباه زیادی توسط ایشان گرفته شد.
      اصلا شبیه آدمهای تحصیلکرده نیست و پرستیژش به پرزیدنت بودن نمیخوره
      شما چقدر زود این همه اخبار راجع به ایشون تو همین برترینها خوندین و فراومش کردین.!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یوخ بابا
        سن آللاه

    • بینام

      احمدی بی احمدی زرشک

    • بدون نام

      بشنوید از مادر زن

    • بدون نام

      درود بر احمدی‌نژاد

    • خسته ی دلسوز

      دردنیا برای رسیدن به مطلوب خوب خدای ومردم پسند
      یادلسوز وطن ومردم هستی یانیستید یاالله یاشیطان یاوطن وسرافرازی آن ومردم زجر کشیده درتاریخ ایران
      وهم اکنون ، شمااگر صاحب خانواده هستی آیا برای
      محافظت ازخانواده ازنظرسیاست واقتصادوامنیت
      وشرف خانوادت تلاش جان فشانی نمیکنی آیا کسی بیاید در زندگی وخانه وخانواهات فضولی کنه خوشت میاد
      ویادر زندگیت آشوب درست کنه استقبال میکنی پس ازخانوادی ایران بزرگ محافظت کنیدیا خدا یاشیطان یا بیگانگان یاوطن اخطلاف انداز وسهل انگار به مردم ووطن
      خائن ومفسددر ایران ومسد فی الارض است و!!!!! خسته نشدید از این بازیهاواخطلافها. آقای مدیر برنامه لطفأ
      منعکس کنیدممنون

    • بی نام بینام

      تمام بدبختیها از زمان احمدی نژاد شروع شد.هنوز یادمان نرفته که چه کرد با مردم

    • بی نام بینام

      تمام بدبختیها از زمان احمدی نژاد شروع شد.هنوز یادمان نرفته که چه کرد با مردم

    • بی نام بینام

      تمام بدبختیها از زمان احمدی نژاد شروع شد هنوز یادمان نرفته که چه کرد با مردم .بالاترین درامد نفت را در زمان این اقا داشتیم اما اکثر کارخانه ها تعطیل شد از دزدین دکل نفتی گرفته تا نابود شدن بخش تولید ..مگر مردم فراموشکار شده باشند این اقا دوباره قدرت رابدست بگیرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی قبل از احمدی نژاد مردم خوشبخت بودند؟!

        نکنه تورم ۵۰ درصد رفسنجانی هم تقصیر محموده؟!!

    • بدون نام

      آنها ضعف مردم را میدانند با یارانه یک میلیونی همه را فریب میدهند اگر بمیدان انتخابات راه پیدا کند با نود درصد پیروز میدان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب شما ۵۰۰ میدادید ما قبولتون داشتیم.
        مشکل اینجاست که اصلاح طلبان و اصولگرایان سیری ناپذیرند و مردم را آدم حساب نمیکنند

    • بدون نام

      خیلی مرد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آن یار نظر کرده که صد قافله دل همره اوست
        هرکجا هست خدایا بگو برگردد

    • بدون نام

      چرت نگو مومن ، شاید منظورت 8 درصد بوده

    • س

      آقایان نظر همتان محترم است اگر رازی هستید روحانی را هشت سال دیگه تمدید کنیم هیچ ناراحتی پیش نیاید دیگه باز هم خودتان می دانید اون وقت دیگه نگی نگفتی

    • س

      بلخره صاحب نظرید اگر واقعا دوست دارید روحانی را هشت سال دیگه تمدید کنیم هیچ کاری به این و اون نداشته باشد

    • .

      دوران فساد اقتصادی از این آقا شروع شد

    • بدون نام

      احمدی هشت صد درد صد محبوبیت داره

    • فرزاداکبری

      اگه منم جزواین ۸۰درصدم که حرفتون دروغه.چون ازمن که جزومردمم کسی نپرسیده که راضیم یانه

    • مهدی

      بشین جانِ مادرت

      یا 80 درصد نمیدونی چیه؟

      یا توی کره زمین زندگی نمیکنی

    • یاس

      مگر اینکه بره تو روستاها سیب زمینی پخش کنه تا بهش رای بدن

    • رضا

      من به مموتی رای میدهم با این که میدانم بدترین رییس جمهور تاریخ ایران هست بلکه بخاطر اینکه نترس هست و از هیچ احدی ترسی ندارد. دو رو نیست.

    • ...

      روحت شاد محمدرضا شاه پهلوی
      روحت شاد رضا شاه پهلوی
      روحت شاد نادر شاه افشار
      روحت شاد امیرکبیر

    • جناب خان

      ببین چقدر بدبخت و خار شدیم که احمدی نژاد رو باید سورمه کرد... هیییییئیی

    • فائزه

      خخخخخ جوک باحالی بود

    • بدون نام

      احمدی نژاد وقت است که باز آیی ۸۰درصد کم است بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای پادشه خوبان
        ای دولت راستگویان
        محبوب محرومان
        ای ممنوع مغضوب ستمگران
        ای امیر صالحان
        ای عبد بی ادعا
        ما جز تو کسی را نمیخواهیم
        والله که دلهای غصه دارمان تشنه محبت توست
        و گوشهایمان منتظر امواج دعای فرجت
        اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر ...
        لبخند بزن و لاتحزن
        ما منتظریم
        گر بیایی قول میدهم که این شعر را برایت نخوانم و بر زخم دلت نمک نپاشم:

        آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا.
        بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا.
        نوشداروئی ​.

    • بدون نام

      داداش خداوکیلی چطوری حساب کردی شد ۸۰ درصد؟؟

    • بدون نام

      محبوبیت احمدی نژاد رو نمیدونم ولی برای روحانی که ده درصد بیشتر نیست....

    • علی

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      این اقا چی زده!؟؟؟مگه همین احمدینژاد نبود که ایران و بیچاره کرد و ان همه قطعنامه علیه ایران صادر شد،مگه کارای همین اقا نبود که امریکا توانست تمام دنیا را علیه ایران کنه!!؟یادتون رفته تو اجلاس جهانی و ان سخنرانی مزخرف کرد و همه از سالن رفتن بیرون؟8 در صد مردم هم به این اقا رأی نمیدن،این اقا تو توهمه که داره احمدینژاد و با خاتمی مقایسه میکنه،یکی نیست از این اقا بپرسه زمان هاله نور بود که فساد دولتی نهادینه شد و الان اکثر وزیران این اقا متهم اختلاس هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر تو!!!متاسفانه ملت خیلیاشون سواد و مطالعه ی درست و حسابی ندارند و همینجوری درباره ی احمدی نژادی که تورم شدید همراه با تحریمهای شدید را برامون به ارمغان آورد و ملت را در فقر و فلاکت و بدبختی نشاند و تا الان هم ادامه دارد یادشون رفته و همینجوری اظهار نظر میکنند!!!!مگه دوره ی این آقا نبود که گوشت کیلویی۲۵۰۰تومان شد ۳۰۰۰۰تومان یعنی ۱۲ برابر!!!!مگه بنزین ۸۰ تومانی نشد ۱۰۰۰تومان بعنی بیش از ۱۲ برابر!!! مواد غذایی و پوشاک و مسکن و ....مگه سر به فلک نکشید آی ملت پس چرا یادتون میره؟؟؟؟الانم که دور دوم روحانی همین اوضاع سرمون اومد

    • محمد

      درود بر مردم نژاد وطن پرست کسی که به ملت خود افتخار میکند از امثال ترامپ هیچ واهمه ای ندارد

    • mojtaba khazaee

      جناب سیاست مدار یک بیت شعر میگم به نمایندگی از کسانی که نه اصلاح طلب رو قبول دارن و نه اصول گرا رو
      برو این دام بر مرغ دگر نه
      که عنقا را بلند است آشیانه
      بله برادر ما دیگه گول نمیخوریم

    • بدون نام

      ملت و در دور و تسلسل بد و بدتر قرار دادن

    • علی11

      تازه اون دسته گرز رو بلاخره گذاشتی زمین، جنس خوب بگیر، اینا قاطی داره

    • بدون نام

      یعنی هشتاد درصد مردم ایران خرند نه شازده خودتی

      پاسخ ها

      • بهرام

        بیچاره شدیم. بیچاره تر خواهیم شد. عمر ما به فنا رفت. یکیش بدتر از دیگری. یارب .یرحمکم و الله. ملت ایران.

    • بدون نام

      شما اول برو زندگی خصوصی خودت درست کن نمیخواد در مورد اینده سیاسی نظر بدی

    • پویا

      اینم از همون جایی آموزش و گرفته که قبلا گفته بودن ۸۲ درصد زنان ایران موافق حجاب هستن
      این مرکز آمازون رو میشه معرفی کنید

    • منتطر

      سلام به همگی، من نمیفهمم چرا ما همه واقعیت رو جلو چشمای خودمون میبینیم و انکارش میکنیم!!!!!!!!!
      واقعا حافظه تاریخی همه مردم ایران در الزایمر کامل به سر میبره،،، آمریکا و اروپا همه جوره دهن کجی کردن همه جوره خارمون کردن الانم حسن خان ول کنشون نیست والله احمدی نژاد هرچی که بود تو سازمان ملل هم حرفاشو زد بدون کوچکترین ترسی آب از آب تکون نخور، الان آقایان تا چیزی میشه میگن جنگ میشه ،، ول کنید تورو خدا پدر مردم دراومد این از اقتصادتون اینم از دیپلماسیتون جمع کنید بابا،،،،

    • زمانی،سوادکوه شمالی

      ما عادت کردیم از یک سوراخ دو بار گزیده بشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز از چپاولگران دفاع میگنی فکر گنم تو هم سرت توگیسه این بزدلان انگلیسیه گه سنگشونا بسر میزنی برات متاسفم

    • حمزه زاده

      می ترسم بدنظر شود نگو بزنم به تخته بگو هزار ماشالا مموتی شده محبوب قلبها حتی روح مایکل جکسون هم با توئیتی که زد ازش راضیه ترامپ که جای خود دارد نتانیاهو هم داش برای مموتی پرپر می زند اگر با مموتی باشد به نتانیاهو هم تولدش را تبریک می گوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج