جاباما
۹۰۰۰۹۸
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: پرسپولیس با اختلاف زیاد قهرمان می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید به دلیل اینکه سرخپوشان در نقل و انتقالات تغییرات کمی نسبت به سایر تیم‌ها داشته‌اند آن‌ها شانس فراوانی برای قهرمانی دارند.

ایلنا: رضا شاهرودی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است امسال بسیاری از تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند، اما پرسپولیس اسکلت اصلی خودش را حفظ کرده و فقط نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا همان تیم کوبنده همیشگی شود.

* بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم چطور بود؟

بازی خوبی بود. بازی اول همیشه سخت می‌شود و زمان ما هم همین‌طور بود. با رفتن برانکو و آمدن کالدرون تصور می‌شد که تیم ناهماهنگ باشد و طبیعی هم بود، چون تیم برانکو یک تاکتیکی را ۴ سال تمرین و بازی کرده بود و مربی جدید تاکتیک خودش را اجرا می‌کند و زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتد. به نظر من باید تا بازی چهارم یا پنجم به تیم زمان بدهیم تا به هماهنگی کامل برسد و کالدرون هم ترکیب خودش را به دست بیاورد. پرسپولیس اسکلت خودش را حفظ کرده و رمز موفقیت پرسپولیس هم همین است.

* از عملکرد تیم راضی بودید؟

ما ۳ امتیاز را گرفتیم که راضی‌کننده بود. کالدرون هنوز ترکیب اصلی را به دست نیاورده و ۴-۵ هفته زمان می‌خواهد و اگر ترکیب اصلی را به دست بیاورد کم‌کم تیم بهتر می‌شود. باید صبر کنیم و از تیم حمایت کنیم. حمایت هواداران عزیزمان خیلی مهم است و تنها چیز خوبی که هست اینکه اسکلت تیم حفظ‌شده و این بازیکنان ۴-۵ سال کنار همدیگر بازی کرده‌اند.

* تأخیر در شروع لیگ چه تأثیری روی روند لیگ خواهد داشت؟

فکر کنم کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ما را ملزم کرده بود که ورزشگاه‌ها آماده باشند و جالب بود که بازی سپاهان یک روز عقب افتاد. مگر با یک روز زمین آماده می‌شود؟ در لیگ ما این مشکلات هست، اما تیم‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند و برنامه آن‌ها با این تأخیر به هم ریخت.

* از عملکرد وحید امیری راضی بودید؟

وحید در این بازی یک مقدار عصبی بود. وحید همیشه آرام بوده و نمی‌دانم چرا در این بازی عصبی بود. من در ترکیه بازی کرده‌ام و شرایطمان خوب نبود و وحید اگر با من مشورت می‌کرد قطعاً نمی‌گذاشتم به لیگ ترکیه برود. من می‌دانستم که وحید برمی‌گردد و الان هم زمان می‌برد تا وحید سابق شود، چون یک سال نبوده و زمان می‌خواهد تا هماهنگ شود. وحید به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است و فقط یک مقدار عصبی بود که اگر آن را کنار بگذارد خیلی بهتر می‌شود. وحید امیری و فرشاد احمدزاده یک سال در تیم نبوده‌اند و زمان می‌برد تا هماهنگ شوند و می‌توانند برای تیم مثمر ثمر باشند.

* پرسپولیس با کالدرون می‌تواند به قهرمانی فکر کند؟

بله، من این قول را می‌دهم که امسال پرسپولیس با اختلاف زیاد قهرمان شود، چون تیم‌های دیگر را می‌بینم که خیلی تغییرات داشته‌اند، اما پرسپولیس تغییرات چندانی نداشته و اسکلت تیم حفظ‌شده است و می‌شود به قهرمانی فکر کرد.

* عملکرد رادوشوویچ را چطور دیدید؟

ما دو تا گلر آماده داریم و خودم رادو را خیلی قبول دارم، اما بیرانوند یک‌چیز دیگر است. رادو و بیرانوند با هم رفیق هستند و رادو هر وقت به زمین می‌آید خیلی خوب کار می‌کند. بیرانوند گلر خیلی خوب و سطح بالایی است و جای او در این بازی خالی بود، اما نمی‌شود توانایی‌های او را نادیده گرفت.

* گویا کالدرون به بازیکن جوانی مثل امیر روستایی خیلی اعتقاد دارد؟

بله، کالدرون به تمرین و بازی‌های دوستانه نگاه می‌کند و روستایی را در ترکیب اصلی گذاشته بود. روستایی شاگرد خودم در تیم‌ملی امید بود و بازیکن خیلی خوبی است و در آینده از او خیلی بیشتر خواهید شنید. روستایی و احمدوند خیلی عالی هستند و اسم آن‌ها را به خاطر بسپارید، چون از این دو بازیکن در آینده بیشتر می‌شنوید.

* چه تصوری از بازی با تراکتور در تبریز دارید؟

بازی سختی است، اما من به پرسپولیس اعتماد دارم و آنجا هم نتیجه می‌گیریم. تراکتور هم با مساوی فصل را شروع کرد، اما نمی‌شود به آن بازی نگاه کرد. تراکتور جلوی تیم بزرگ پرسپولیس می‌خواهد بهترین بازی خودش را انجام دهد، اما کالدرون هم تدابیری دارد و می‌رویم که ۳ امتیاز را بگیریم هرچند که در تبریز مساوی هم حکم برد را دارد. بازی‌های اول سخت است و الان فقط باید به گرفتن امتیاز فکر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      پ ن پ میزاریم جام بیفته دست استقلال

    • بدون نام

      اگه وزیر بخواد بله!

      پاسخ ها

      • کامران

        شماها با این توجیهات الک روی بی عرضگی تیم خودتون سرپوش میذارید و تا زمانی که به این رویه ادامه بدین از جام خبری نیست. شماها دچار توهم توطیه هستید. از خواب غفلت بیدار شید عزیزان. به خدا وزیری در کار نیست دوستان استقلالی. از ما گفتن بود.

    • بدون نام

      استدلال های شاهرودی کاملا منطقی است .

      " من استقلالیم "

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم بابا ازکیسه بعید بود همچین طرفداری داش اشتباهی رفتی اونورولی درتوبه همیشه بازه اگه میخوای قهرمان باشی بیا تومکتبه سرخ

    • بدون نام

      خواب دیدی خیر باشه. چای نبات رو بخور سردی نشه

    • بدون نام

      اینقد ازخود راضی

    • سپاهان

      یباره بگو جاما بهتون بدن

    • ق مثل قشقایی ل مثل لنگی

      استقلالی ام ولی شک‌ندارم امسال سپاهان قهرمان میشه لنگ امسال هیچی نیس

      پاسخ ها

      • خوزستان

        ما که از کشورهای عربی ۶تا۶تامی خوریم(کادمت گرم)سلام علی بی غم و تنها کجایی؟

    • بدون نام

      این لنگیها چشم بسته عیب میگن .هنوز کلی بازی مانده واقعا تعجبه این لنگیها ی همیشه حاشیه ساز با یه برد الکی زود برچسب قهرمانی به خودشون میزنند ..حالا این جمعه تراکنور جواب دندانشکنی به لنگیها میده .با گل احسان بازیکن با تجربه اصفهانی انشالا ۳برصفر بسود تراکتور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشششششک وآب هویج وباهم خوردی کیسه کش یاسوراختوری یاشله زردی ؟هان

      • بدون نام

        تراکتور پنچره. با پیکان برو

    • بدون نام

      یادش بخیر.رضا مالدینی

    • بدون نام

      یادش بخیر.رضا مالدینی

    • کامران

      با دولت تبخیر امید
      با وزیر وپسرش
      با داوری های مشکوک
      شکی درش نیست
      خبرنهاران هم نهار وجیره شون رامی گیرند.

    • سامی

      به همین خیال باش

    • محمد

      این همون موقع هم که بازیکن بود ی چیزی میزد

    • قاسمی

      آقای رضا مالدینی دمت گرم داداش واقعا گل گفتی

    • حامد

      اگه سپاهان نبود پرسپولیس قهرمان میشد

    • دختر اس اسی

      امسال ما با اقا استراماچونی قهرمان میشیم;-)

    • اس اس

      جنسش خوب بوده

    • بدون نام

      درود بر رضا شاهرودی عزیز و با تعصب . وقتی صدای پیشکسوتان عزیز پرسپولیسی مثل شاهرودی مهدوی کیا حلالی نصرتی بنگر نوری پنجعلی باقری ووووو ...... را میشنویم واقعا لذت میبریم و بزرگان زیادی در مکتب پرسپولیس رشد کرده و باعث افتخار ایران و ایرانی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج