۹۰۰۱۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعی: بازی کردن در قائمشهر لذت بخش است

تیم نساجی مازندران بعد از تساوی در هفته اول در هفته دوم نخستین میزبانی خود در لیگ برتر امسال را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام خواهد داد؛ ورزشگاهی که قلعه غیرقابل نفوذ این تیم است.

ورزش سه: نساجی با یک تساوی لیگ برتر را شروع کرد و حالا این تیم برای بازی هفته دوم که روز جمعه که در قائمشهر برگزار می شود خودش را آماده می کند.

علی شجاعی هافبک تیم‌نساجی در ارتباط با وضعیت این تیم گفت: «خوشبختانه قبل از شروع فصل تمرینات و اردو خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با برنامه خوبی پیش رفتیم و حالا بازیکنان تیم در شرایط بدنی بسیار خوبی به سر می برند.»

او در رابطه با دیدار گذشته تیم نساجی با گل‌گهر سیرجان گفت: «همیشه اولین دیدار برای همه تیم ها سخت است ولی خب خداراشکر توانستیم در این دیدار دشوار، توپ و میدان را کاملا در اختیار بگیریم و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و به گل هم دست پیدا کردیم اما متاسفانه روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.»

او در ادامه افزود: «اگر کمی در ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.»

شجاعی در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی گفت: «نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشتیم ولی امسال تیم یکدست تر است و بالانس بیشتری در نفرات دارد و این دست سرمربی را برای برنامه ریزی و آرایش تیمی باز می گذارد و نتیجه اش این می شود که سبک بازی تیم در قیاس با سال گذشته کاملا تغییر‌ کرده است. اکنون هواداران بازی کاملا تهاجمی با دوندگی و قدرت پرس بالا در زمین را مشاهده می کنند.»

شجاعی هافبک تیم نساجی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: «تماشاگران نساجی بی نظیر هستند و بازی کردن در جو ورزشگاه قائمشهر لذت بخش است. من هم همه تلاشم را میکنم تا برای این تیم ثمربخش باشم و امیدوارم که در تمام لحظاتی که در زمین حضور دارم بتوانم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج