۹۰۰۲۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کونته: مشکلی با ایکاردی ندارم

سرمربی اینتر می‌گوید مشکلی با مائورو ایکاردی ندارد و بدین ترتیب چراغ سبز برای بازگشت این مهاجم آرژانتینی به ترکیب نراتزوری نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (دوشنبه) در هفته اول فصل جدید مسابقات سری A ایتالیا پذیرای لچه است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: شور و شوق زیادی برای شروع لیگ داریم.

احساس فوق‌العاده‌ای داریم چون شروعی جدید و چالشی جدید در پیش داریم. من از کاری که از زمان حضورم روی نیمکت اینتر انجام داده‌ایم، راضی هستم.

کونته: مشکلی با ایکاردی ندارم

وی افزود: شروع مناسب در هر تورنمنتی مهم است اما برای من دیدن اشتیاق و رفتار درست از بازیکنانم در زمین مهمتر از هر چیز دیگری است. ما می‌خواهیم در کنار کسب پیروزی، ایده‌ای در تیم پیاده کنیم که هواداران آن را به رسمیت بشناسند که این موضوع برایم اهمیت زیادی دارد.

می‌خواهم هواداران اینتر به تیم‌شان افتخار کنند. به هر حال باید سخت تلاش کنیم تا چیز مهمی بسازیم.

سرمربی ایتالیایی اینتر با اشاره به اینکه از عملکرد باشگاه اینتر در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی راضی است، درباره شانس قهرمانی این تیم در سری A ایتالیا پس از 10 سال از گذشت آخرین قهرمانی‌شان تأکید کرد: همیشه گفته‌ام که اگر کمترین شانس را داشته باشم، باز برای رسیدن به موفقیت رقابت خواهم کرد. به نظرم ما در مسیر درستی قرار داریم و در حال انجام کارهای مهمی هستیم.

کونته تصریح کرد: اینتر فاصله زیادی با تیم‌های یوونتوس و ناپولی دارد اما همیشه گفته‌ام که نمی‌خواهم محدودیتی برای خودمان قائل شوم. تنها زمان نشان خواهد داد که ما قادر به رقابت برای چه چیزی هستیم. باید بهتر از دیگران کار کنیم. اینکه بازیکنانی دارم که می‌خواهند تمام تلاش‌شان را کنند که در دسترس من باشند، این به من اعتماد به نفس می‌دهد. وقتی هم چنین چیزی هست، نباید محدودیتی وجود داشته باشد.

سرمربی پیشین یوونتوس همچنین در خصوص وضعیت مهاجم آرژانتینی‌اش که پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمزمه‌هایی مبنی بر ماندنش در اینتر به گوش می‌رسد، اظهار داشت: من برای همه احترام زیادی قائل هستم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که من مشکلی با ایکاردی ندارم. ما سخت در تلاش هستیم و مشکلی وجود ندارد.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا تقابل با لچه برای شما احساسی خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: قطعاً اینطور خواهد بود. من متولد شهر لچه هستم و لچه در قلبم جای دارد. این بازی خاصی است اما خوشحالم که با لچه مصاف می‌کنیم چون آنها حالا در سری A هستند.

لچه دو سال فوق‌العاده را سپری کرد و حالا به دوستانم بابت حضور در این لیگ خوشامد می‌گویم. بازی هم بازی خوبی خواهد شد اما به ناچار ما فردا رقبای یکدیگر هستیم.

آنتونیو کونته در پایان در خصوص خرید جدیدش گفت: روملو با شور و شوق زیادی به اینتر آمد. او بازیکنی کاملاً در اختیار تیم است که این نکته خیلی خوب و مهمی است. روملو سخت تلاش می‌کند و در حالی به اینتر آمد که مدتی در منچستریونایتد در حاشیه بوده و صد درصد تمرین نکرده بود.

با این حال لوکاکو جای زیادی برای پیشرفت دارد، او پتانسیل بالایی دارد و فراموش نکنید که روملو تنها 26 سال سن دارد. سعی کرده‌ام در تمرینات از لوکاکو در کنار لائوتارو، پولیتانو و اسپوزیتو استفاده کنم. در کل از همکاری که بین آنها برقرار است، راضی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج