جاباما
۹۰۰۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران در گروه هیجان‌انگیز جام‌جهانی بسکتبال

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت گروه سوم جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین پرداخته‌است و مسابقات این گروه‌ که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد را جذاب توصیف کرده‌ است.

خبرگزاری ایرنا: سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت گروه سوم جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین پرداخته‌است و مسابقات این گروه‌ که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد را جذاب توصیف کرده‌ است.

جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین از ۹ شهریور آغاز می‌شود و در گروه سوم این مسابقات ایران، پورتوریکو، تونس و اسپانیا حضور دارند. فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت این گروه پرداخته و رقابت‌های آن را از سری مسابقات جذاب جام‌جهانی معرفی کرده‌ است.

در این گزارش آمده است: اسپانیا تیم دوم جدول رده بندی جهانی، با تمام ستاره‌هایش راهی چین شده و در این دوره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. این تیم در مرحله مقدماتی نیز به احتمال فراوان تیم نخست خواهد شد. سه تیم دیگر گروه سوم در یک سطح قرار دارند. پورتوریکو، تونس و ایران تقریبا در یک سطح قرار دارند که همین مساله باعث می‌شود رقابت‌ها در گروه سوم هیجان‌انگیزتر شود.

پورتوریکو امیدوار است خاطره دوران طلایی خود را تکرار کنند اما به هیچ وجه نباید ایران و تونس را بعد از عملکرد خوبی که در مرحله انتخابی داشتند دست کم گرفت.

در جام جهانی ۲۰۰۲ اسپانیا برابر پورتوریکو باخته و مسابقه دو تیم در مرحله مقدماتی، مهم‌ترین مسابقه گروه سوم خواهد بود. در گروه سوم بازیکنان خوبی حضور دارند که در میان آنها مارک گسول مهم‌ترین ستاره حاضر در این گروه خواهد بود.

مارک گسول، رودی فرناندز و ریکی روبیو از اسپانیا، حامد حدادی و صمد نیکخواه‌بهرامی از ایران و صلاح مجیری از تونس چهره‌های آشنا برای بسکتبال دوستان هستند که در گوانژو به میدان می‌روند. صمد نیکخواه‌بهرامی و حامد حدادی در جام جهانی برای سومین‌بار جام جهانی را تجربه می‌کنند که باعث می‌شود این دو بازیکن از جمله نفرات با تجربه جام‌جهانی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج